;
coinex

زیباترین زنان دنیا 2021 ؛ فهرست جذاب ترین و موفق ترین زن های جهان

زیباترین زنان دنیا 2021 چه کسانی هستند؟ در ادامه این نوشتار جذاب ترین و موفق ترین زن دنیا در سال جاری میلادی را معرفی خواهیم کرد. همه ی ما عاشق زیبایی هستیم، و همچنین همه ی ما دوست داریم زیبا باشیم.

آیا خودمان میتوانیم راجع به زیبایی مان نظر بدهیم یا باید ببینیم از دریچه چشم دیگران چطور دیده می‌شویم؟ زیبایی معیاری است که در بعضی از افراد بیشتر وجود دارد. در ادامه این نوشتار فهرستی از زیباترین زنان دنیا در سال 2021 را جمع آوری کرده ایم. آنها در کشورهای مختلف دنیا زندگی می‌کنند و از نظر زیبایی، ظاهری بی نظیر دارند. در ادامه این نوشته با تکراتو همراه باشید.

زیباترین زنان دنیا در سال 2021

فهرست جذاب ترین و موفق ترین زن های دنیا

25. سلنا گومز (Selena Gomez)

به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021
سلنا گومز یکی از زیباترین زنان دنیا 2021

اجداد پدر سلنا مکزیکی هستند؛ اما مادرش که به فرزندخواندگی قبولش کرده بودند، ریشه‌هایی ایتالیایی دارد. پدر و مادر سلنا وقتی که او 5 ساله بود، طلاق گرفتند و او بعد از آن با مادرش زندگی کرد. سلنا گومز دو خواهر ناتنی دارد که حاصل ازدواج‌های دوم مادر و پدرش هستند. سلنا گومز، به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 آهنگ «نمی‌توانم به اندازه کافی داشته باشم» (I Can’t Get Enough) را پیشتر در سال جاری میلادی با بنی بلانکو منتشر کرد و در فیلم «مرده‌ها نمی‌میرند» (The Dead Don’t Die) جیم جارموش به ایفای نقش پرداخت.

24. ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)

زیباترین زنان دنیا 2021
زیباترین زنان دنیا 2021
ناتالی امانوئل در سال ۲۰۱۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ناتالی امانوئل در این سال، بازیگری در سریال بازی تاج و تخت به کارگردانی برایان کرک (Brian Kirk) محسوب می‌شود.

23. تیلور سوئیفت (Taylor Swft)

زیباترین زنان دنیا 2021
زیباترین زنان دنیا 2021

خواننده و ترانه‌سرای برای آهنگ‌های روایتی درباره زندگی شخصی‌اش شناخته شده‌است، که پوشش گسترده‌ای از رسانه‌ها و نقدهای مثبتی دریافت کرد. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

سوئیفت، به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021  در چهارده‌سالگی به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد، و در پانزده‌سالگی نخستین قرارداد ضبطش را امضا کرد. تیلور سویفت قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

در سال ۲۰۰۶، نخستین آلبوم استودیویی‌اش را منتشر کرد، که طولانی‌ترین زمان ماندگاری در جدول دهه ۲۰۰۰ ایالات متحده را داشت.

22. ریچل مک آدامز (Rachel McAdams)

زیباترین زنان دنیا 2021
زیباترین زنان دنیا 2021

ریچل مک آدامز یکی از هنرمندان مطرح هالیوود است که بیشتر در فیلم های درام-رمانتیک و البته گاهی هم کمدی به ایفای نقش می پردازد. او اولین نقش آفرینی زندگی اش را در 13 سالگی و در نمایشی از شکسپیر که در تابستان اجرا می شد ایفا کرد.

وی به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 فعالیت حرفه ای خود را در سال 2002 و با بازی در فیلم My Name is Tanino آغاز کرد و تا امروز 30 فیلم مختلف را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. او بعد از فارق التحصیلی از دبیرستان به هیچ عنوان قصد نداشت تا یک هنرپیشه شود چون فکر می کرد مضحک است!

21. اما استون (Emma Stone)

زیباترین زنان دنیا 2021
زیباترین زنان دنیا 2021

امیلی جین اما استون در تاریخ ۶ نوامبر ۱۹۸۸ در آمریکا متولد شد. اما استون یک بازیگر هالیوودی است که استعداد او باعث جلب توجه طرفداران و دریافت جوایزمختلف شده است: گلدن گلوب، اسکار، بفتا و چند جایزه گیلد. اما استون جزو بازیگران سریال Drive بود، اما اولین بار استعداد خود را در فیلم کمدی Superbad ۲۰۰۷ نشان داد وی بعد از آن در فیلم های House Bunny و Ghosts of Girlfriends Past 2009 ایفای نقش نمود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول در سال 2021

اما به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 را یکی از با استعدادترین بازیگران نسل خویش می دادند. او همچنین در لیست پردرآمدترین بازیگران فوربس قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۹، اما در فیلم کمدی-ترسناک Zombieland و همچنین فیلم کمدی-درام Paper Man بازی کرد.

20. هانا جتر (Hannah Jeter)

زیباترین زنان دنیا 2021
زیباترین زنان دنیا 2021

مدل و شخصیت تلویزیونی متولد 1990 است که در سال 2016 با درک جتر ازدواج کرده است. او را بیشتر با حضور در مجموعه ورزشی Swimsuit Issue در سال 2015 می‌شناسند.

19. بلیک لیولی (Blake Lively)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

پدرِ وی ارنی لیولی بازیگر و کارگردان هالیوود می باشد و مادرش الین لیولی نیز مدرس بازیگر و مدیر استعدادیابی بود به همین دلیل خیلی سخت نبود تا بلیک مسیر بازیگری را راحت تر از دیگران طی نماید. بلیک لایولی یک بازیگر و مدل آمریکایی که اصالت او آلمانی، انگلیسی، ایرلندی است او دردوران تحصیلات متوسطه خود در سال 2005 وقتی نقش اصلی در فیلم “تلنگر جوجه” (chick flick) بازی کرد مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

دوسال بعد مشهور ترین نقش خود را  در فیلم «دختر شایعه ساز» بازی کرد. به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021  بلیک لیولی در سال 1987 در لس آنجلس آمریکا در خانواده ای هنرمند متولد شد.

18. پریانکا چاپرا (Priyanka Chopra)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

پریانکا چوپرا به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021  پس از برنده شدن در مسابقات ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۰۰ به سمت صنعت سینما کشیده شد، اما تهیه کنندگان سینما به او روی خوش نشان نداده و می‌گفتند باید جراحی پلاستیک انجام دهد. نیک جوناس، آوازخوان آمریکایی و پریانکا چوپرا، از بزرگترین ستاره‌های سینمای بالیوود د عروسی مجلل و پرهزینه‌‌ای در شمال هند برگزار کردند. جشن عروسی آنها در ایالت راجستان هند خیلی پرزرق‌وبرق و تجملی بوده است. جزئیات زیادی از این جشن منتشر نشده و از مهمانان هم خواسته شده بود، عکس‌هایی از این مراسم را در شبکه‌های اجتماعی همرسانی نکنند.

17. کریسی تیگن (Chrissy Teigen)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

اولین حضور جدی او در دنیای مد به سال ۲۰۱۰ برمی گردد. جایی که مدل لباس های شنای برند اسپورتز ایلو ستریتد معروف شد. پیشتر حواضی او و دونالد ترامپ نیز دردسرساز شده بود. بعد از این که ترامپ برای اشاره به کریسی تیگن وی را «زن دهن‌نجس» جان لجند موزیسین خطاب کرد، این مدل او را «مرتیکه عوضی بزدل» نامید.

تیگن از آن دست مدل هایی است که در یک بازه زمانی کوتاه مدت موفق شد، توجه بسیاری از آژانس های معتبر عکاسی و همچنین برندهای معروف صنعت پوشاک را به خود جلب کند.

16. شارلیز ترون (Charlize Theron)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

شارلیز ترون یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن است. این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که در آفریقای جنوبی بدنیا آمده است. شارلیز دوران کودکی خود را در مزرعه سپری کرد و به کار کشاورزی و نگه‌داری از حیوانات مشغول بود و در کودکی توسط یک معلم انگلیس آموزش رقص باله دید.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

او به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 در فیلم های متعدد و دوست داشتنی مانند «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate)، «جو یانگ قدرتمند» (Mighty Joe Young ) و «هیولا» (Monster) بازی کرده است. او در کودکی به یک مدرسه‌ شبانه‌روزی در ژوهانسبورگ فرستاده شد و در مدرسه بین‌المللی هنر شروع به تحصیل کرد.

15. مگان مارکل (Meghan Markle)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

در بهار و تابستان سال ۲۰۱۹، دوشس ساسکس دریافت که نشریات زرد بریتانیا چهره‌‌ای شرور از او ترسیم کرده‌اند. شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس در ماه ژانویه 2019 با انتشار بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، اعلام کردند «با هدف ایجاد استقلال مالی، از مقام‌های خود به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی کناره گیری می‌کنند».

دو سال پیش، رسانه‌ها علاقه و توجه خوبی به او نشان دادند اما حالا در هر فرصتی به او حمله می‌کنند و او را متهم به ناتوانی در انجام وظایفش به عنوان عضوی از خانوادهٔ سلطنتی می‌کنند.

14. اما واتسون (Emma Watson)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

اما واتسون به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 تا قبل از انتخاب در سری فیلم های پرفروش هری پاتر هرگز به صورت حرفه ای بازی نکرده بود. اما واتسون در حالی که ۹ ساله بود ستاره شد. او با بازی در نقش هرموین فیلم های هری پاتر به یک ستاره هالیوودی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

همه درباره او صحبت می کردند. موفقیت او باعث شد تهیه کنندگان حقوق بالایی به این بازیگر کوچک پرداخت کنند. زمانی که اولین فیلم از این مجموعه، یعنی «هری پاتر و سنگ جادو» در ماه نوامبر سال ۲۰۰۱ اکران شد، او تنها ۱۱ سال سن داشت و برای انتخاب شدن در نقش هرمیون گرنجر 8 بار تست بازیگری داده بود.

13. هیلی بری (Halle Berry)

 

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

هلی بری بازیگر آمریکایی است و تاکنون توانسته جوایز امی و گلدن گلوب را تصاحب کند. بری تنها زن سیاه‌پوستی است که جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده‌است. او در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم مهمانی هیولا جایزه اسکار را نیز دریافت کرده‌است.  موفقیت‌های پی در پی او در عرصه مدلینگ باعث شد که او کالج را رها کرده و به دنیای مد روی بیاورد.

این هنرمند به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021  متولد سال ۱۹۶۶ میلادی است اما به قدری جوان مانده که نمی‌توان حتی تصورش را هم کرد وی بیش از ۵۰ سال دارد. قد ۱۶۶ سانتی متری او مانع ورود به صنعت مد می‌شد اما او راه دیگری پیدا کرد. او به دنیای تبلیغات تلویزیونی روی آورد که دیگر قدش چندان مهم نبود.

12. گل گدوت (Gal Gadot)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

گل گدوت (Gal Gadot) بازیگر و مدل اسرائیلی متولد 30 آوریل 1985 است. گل گدوت در خانواده ای یهودی به دنیا آمد که مادرش آیریت، معلم و پدرش مایکل مهندس بود. خانواده مادری اش از بازماندگان اردوگاه آشویتس (محل زندانی شدن و شکنجه یهودیان به دست نازی ها) هستند. نقشی که گل گدوت را به دنیا معرفی کرد و او را با آن می شناسند؛ نقش دایانا در فیلم «زن شگفت انگیز/ Wonder Woman » محصول سال 2017 است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

گل گدوت به مدت دو سال در فدراسیون بین المللی دیابت فعالیت داشت. قرار بود در سال 2014 به جای کارن گیلن در فیلم «نگهبانان کهکشان» بازی کند.

11. میلا کونیس (Mila Kunis)

جذابترین زنان دنیا در سال 2021
جذابترین زنان دنیا در سال 2021

میلنا کونیس متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۳ در چرنیوتسی، اوکراین بازیگر آمریکایی است. از فیلم های معروف او می توان به راونی آمریکایی 2، فراموش کردن سارا مارشال، مکس پین در کنار مارک والبرگ، شیره در کنار جیسون بیتمن، کتاب عیلی در کنار دنزل واشنگتن و گری اولدمن، قوی سیاه در کنار ناتالی پورتمن، دوستی با مزایا در کنار جاستین تیمبرلیک و تد در کنار مارک والبرگ اشاره کرد.

او به عنوان یکی از اعضای فهرست زیباترین زن جهان 2021 عاشق بازی با پلی استیشن است و بازی مورد علاقه اش نبردهای خونین جنگی است و میگوید در این بازی به سطح حرفه ای رسیده است.

10. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)

جذابترین زن جهان در سال 2021
جذابترین زن جهان در سال 2021

اسکارلت اینگرید جوهانسون هنرپیشه و خواننده آمریکایی است. اسکارلت پنج بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب شده‌است. او در سال 2005، سومین نامزدی جایزه گلدن گلوب را با بازی در فیلم «Match Point» به کارگردانی وودی الن، دریافت کرد.

او به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 برای اولین بار در سال 2006 و برای دومین بار در سال 2013 توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شد.

9. آنجلابیبی (Angelababy)

جذابترین زن جهان در سال 2021
جذابترین زن جهان در سال 2021

در چین او را به نام کیم کارداشیان چینی نیز می شناسند. آنجلابیبی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در 23 سالگی در فیلم Beginning of the Great Revival به کارگردانی Sanping Han و Jianxin Huang بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهرین فیلم های اسکار 2021

خرج مراسم عروسی او به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 از اسکار نیز بیشتر شده است.این خواننده معروف با بازیگری به نام هوانگ زیائومینگ در شانگ های ازدواج کرد و مهمانی آنها بیش از ۲۰۰۰ مهمان داشت. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم روز استقلال: بازخیز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آنجلابیبی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Bingbing Fan، Yun-Fat Chow، دانیل وو و John Woo را تجربه کرد.

8. آریانا گرانده (Ariana Grande)

جذابترین زن جهان در سال 2021
جذابترین زن جهان در سال 2021

او فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۸ در سن ۱۴ سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال ۱۳ شروع کرد. در سن ۱۵ سالگی در نمایش برادوی نقشی به او تعلق گرفت، سپس چند نقش کوتاه تلویزیونی دریافت کرد و سپس در برنامه “ویکتوریوس” (Victorious) نقش موش را بر عهده گرفت.

او به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 در نقش کت ولنتاین در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکولدین در سال ۲۰۰۹ بازی کرد. پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و گرانده در سال ،۲۰۱۳ در سریال سم و کت بازی کرد، ساخت این سریال در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید.

7. آیشواریا رای (Aishwarya Rai)

جذابترین زن جهان در سال 2021
جذابترین زن جهان در سال 2021

آیشواریا رای در منگالور در جنوب هند، در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. آیشواریا رای بازیگر زیبارو و دوست داشتنی هندی است که در سال ۱۹۹۴ به عنوان دختر شایسته ی دنیا معرفی شد.

نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی ، پسر ها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین فیلم های هندی 2021

کمتر کسی است که آوازه زیبایی او را به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021  نشنیده باشد. او در بمبئی زندگی می کند. گفته شده که در حرفه ی خوانندگی و مدلینگ هم فعالیت دارد.

6. مارگو رابی (Margot Robbie)

جذابترین زن جهان در سال 2021
جذابترین زن جهان در سال 2021

مارگو رابی درکنار بازیگرانی چون کیتی بیتز برای فیلم Richard Jewell (ریچارد جول)، لورا درن برای فیلم Marriage Story، اسکارلت جوهانسون برای فیلم Jojo Rabbit (خرگوش جوجو) و فلورنس پیو برای فیلم Little Women (زنان کوچک) ایفا نش کرده است نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار ۲۰۲۰ بود.او به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 در سال 2017 مجله‌ی تایم او را به عنوان یکی از 100 چهره تاثیرگذار جهان معرفی کرد. در سال 2019، مارگو رابی به عنوان یکی از گران‌ترین بازیگران زن هالیوود معرفی شد.

5. آدریانا لیما (Adriana Lima)

خوشگل ترین زن جهان در سال 2021
خوشگل ترین زن جهان در سال 2021

آدریانا لیما طی سال ها فعالیت در این عرصه مقام دوم سوپر مدل جهان را از آن خود کرد.سه سال بعد لیما برای پیشرفت در کارش به شهر نیویورک نقل مکان کرد و با کمپانی Elites قرداد امضا کرد و   اینگونه بطور رسمی وارد کار مدلینگ شد. آدریانا فرانچسکا لیما به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021  مدل و هنرپیشه معروف برزیلی است که از او به عنوان یکی از زیباترین مدل های ویکتوریا سکرت و همچنین یکی از معروف ترین مدل های لوازم آرایش یاد می کنند.

4. بلا حدید (Bella Hadid)

خوشگل ترین زن جهان در سال 2021
خوشگل ترین زن جهان در سال 2021

بلا متولد سال ١٩٩۶ پدرش فلسطینی (محمد حدید)، مادرش هلندى (یولاندا فاستر-مدل) و نامادری او (همسر محمد) یک ایرانی به نام شیوا صفایی ست. بلا به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 با قد ١٧۵ یکی از مدل های مطرح دنیا است. نام کامل او ایزابلا خیر حدید است، اما به نام بلا حدید شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

و با اشاره به باورهای مذهبی پدرش گفت، در کودکی همراه با وی عبادت می کرده و خاطرات شیرینی از آن دوران دارد.  او گفت به مسلمان بودن خود افتخار می کند.

3. بیانسه (Beyonce)

خوشگل ترین زن جهان در سال 2021
خوشگل ترین زن جهان در سال 2021

بیانسه یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های آمریکایی است که نه تنها برای صدا و موزیک هایش، بلکه برای اخلاق خوبی که دارد در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بیانسه نخستین آلبوم خود موسوم به «به طرز خطرناکی عاشق» را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 پنج جایزه گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ «مجنون عشق» و «پسر بچه از آن»، در نمودار یکصد آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.

2. امیلیا کلارک (Emilia Clarke)

خوشگل ترین زن جهان در سال 2021
خوشگل ترین زن جهان در سال 2021

امیلیا کلارک در ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۶ در شهر لندن انگلستان در خانواده ای مرفه چشم به جهان گشود. اما بیشتر دوران کودکی خود را در برکشر گذراند. گفته که اگر بازیگر نمی شد، یک معمارخواننده یا طراح گرافیک می شده است. در سال 2012 در لیست 100 نفره زیباترین چهره ها از طرف Independent Critics رتبه 1 را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: سریال های ماه رمضان 1400

پدر امیلیا به عنوان مهندس صدا در تئاتر فعالیت داشت و در ۱۰ ژولای سال ۲۰۱۶ به دلیل ابتلا به سرطان فوت کرد. مادر امیلیا نیز یک تاجر بزرگ است. امیلیا یک برادر کوچکتر به نام جیسون دارد که در رشته ی حقوق مشغول به تحصیل است. مادرش تاجر بوده است. وی به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 توانایی نواختن پیانو، فلوت و گیتار را دارد.

1. هانده ارچل (Hande Erçel)

خوشگل ترین زن جهان در سال 2021
خوشگل ترین زن جهان در سال 2021

هانده ارچل دو ملیتی میباشد ، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به اسم غمزه دارد. در سال 2011 وقتی 18 ساله بود دوره های مدلینگ را گذراند تا اینکه یکسال بعد در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار می شود دومین دختر شایسته شد.

هانده ارچل به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا 2021 دارای لیسانس هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زیبایی معمارستان ترکیه میباشد و بخاطر چهره جذابش علاوه بر بازیگری و اجرا بعنوان مدلینگ نیز فعالیت میکند.

زیباترین زنان جهان در سال 2021 در یک نگاه

 

  • 25. سلنا گومز (Selena Gomez)
  • 24. ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)
  • 23. تیلور سوئیفت (Taylor Swft)
  • 22. ریچل مک آدامز (Rachel McAdams)
  • 21. اما استون (Emma Stone)
  • 20. هانا جتر (Hannah Jeter)
  • 19. بلیک لیولی (Blake Lively)
  • 18. پریانکا چاپرا (Priyanka Chopra)
  • 17. کریسی تیگن (Chrissy Teigen)
  • 16. شارلیز ترون (Charlize Theron)
  • 15. مگان مارکل (Meghan Markle)
  • 14. اما واتسون (Emma Watson)
  • 13. هیلی بری (Halle Berry)
  • 12. گل گدوت (Gal Gadot)
  • 11. میلا کونیس (Mila Kunis)
  • 10. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)
  • 9. آنجلابیبی (Angelababy)
  • 8. آریانا گرانده (Ariana Grande)
  • 7. آیشواریا رای (Aishwarya Rai)
  • 6. مارگو رابی (Margot Robbie)
  • 5. آدریانا لیما (Adriana Lima)
  • 4. بلا حدید (Bella Hadid)
  • 3. بیانسه (Beyonce)
  • 2. امیلیا کلارک (Emilia Clarke)
  • 1. هانده ارچل (Hande Erçel)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: seawallalife

نظر شما در خصوص زیباترین زنان دنیا 2021 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (24 نظر)

    آخی چقدر طرز فکرت قدیمی و دموده هست
    معلوم نیست تو کدوم قرن داری زندگی می‌کنی هرکی پوشش خودش به خودش ربط داره به تو چه که چند تا عکس باز بود

    پاسخ

    این خیلی نامردی هست لاریسا مانوبان به عنوان زیباترین زن سال ۲۰۲۱ انتخاب شد پس چرا اسمش تو لیست نیست لطفاً ویرایش کنید

    پاسخ

    واقعاک اینا خوشکلن اولین لیسا قشنگ و دوم تانده ک لیسا رو داخل لیست چرا نزاشتین واقعا همه اینایی ک گذاشتی زشتن جز هانده

    پاسخ

    لیسا اااااا:/

    پاسخ

    اکثرشون معمولی رو به پایین بودن .

    پاسخ

    واقعا بود یا شوخی؟الان هیلی خوشگله!یا مگان!اونا نون شانسشونو خوردن واقعا زشت به معنای واقعی هستن فقط عنوان لیست رو به زشت ترین زنان جهان تغییر بدین حله.

    پاسخ

    انجیلا جولی کجاس

    پاسخ

    لیسا بلک پینک زیباترین زن سال شد اصلاح کنین…😐💖

    پاسخ

    اره دقیقا لیسا زیباترین زن جهان شد چرا اون نیست

    پاسخ

    اولین زیباترین زن جهان لالیسا مانویان یعنی لیسا عضو بلک پینک هست لطفا ویرایش بدین

    پاسخ

    اینکه طرفدارشی دلیل نمیشه الکی بگی خوشگل ترین زن جهانه
    لیسا زیباست اما تو لیست زیباترین ها نیست و زیبا ترین خواننده جهان تیلور سوئیفت هست لطفاً دروغ نگید

    پاسخ

    سکوت کن که خدا سکوت کنندگان را دوست دارد

    پاسخ

    این خیلی نامردی هست لاریسا مانوبان به عنوان زیباترین زن سال ۲۰۲۱ انتخاب شد پس چرا اسمش تو لیست نیست لطفاً ویرایش کنید هیچکدوم زیبا نیستند به جز گل گدوت و هانده

    پاسخ

    عه پی لیسا کو اونم خوشگله چرا نزاشتین

    پاسخ

    آخی چقدر طرز فکرت قدیمی و دموده هست
    معلوم نیست تو کدوم قرن داری زندگی می‌کنی هرکی پوشش خودش به خودش ربط داره به تو چه که چند تا عکس باز بود

    پاسخ

    اصلا اینا کی ان؟ لیسا مانوبان رو نمیزارید؟ اون در سال ۲۰۲۱ زیبا ترین زن جهانه ها!

    پاسخ

    نظر ندی نمی گن لالی

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    یچکدومشون ب درد نمیخورن ب جز هانده ک اونم اول قشنگ بود الان فکش رو زاویه بندی کرده بهش نمیاد😐

    پاسخ

    حق :))
    میگه باز بود:))))) گاد طناب بنداز خودم بیا بالا

    پاسخ

    سلام بعضی عکسا یه مقدار باز بود لطفا اصلاح کنید ممنون

    پاسخ

    آخی چقدر طرز فکرت قدیمی و دموده هست
    معلوم نیست تو کدوم قرن داری زندگی می‌کنی هرکی پوشش خودش به خودش ربط داره به تو چه که چند تا عکس باز بود

    پاسخ