;
coinex

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021 ؛ سریال ترکی جدید چی ببینیم؟

بهترین سریال های ترکی 2021 کدام‌اند؟ در سال 2021 کدام سریال را ببینیم؟ در این مقاله در تکراتو، ما به معرفی بهترین سریال ترکیه ای 2021 می‌پردازیم.

در این سال‌های اخیر، فیلم‌های ترکی در سطح جهان مطرح شده‌اند و طرفدارانی بین مردم پیدا کرده‌اند. مجموعه‌های تلویزیونی ترکی مخاطبان زیادی در کشورهای مختلف از جمله ایران پیدا کرده‌اند که نمی‌توان تاثیر بازیگران خوش چهره‌ی ترک مانند بهترین بازیگران ترکیه در سال 2020 را در این موفقیت نادیده گرفت.

مثل همیشه، معمولا بازیگران از میان زیباترین افراد جامعه انتخاب می‌شوند و بازیگرهای ترک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و علاوه بر زیبایی ظاهری، چهره‌هایی شرقی دارند و این موضوع باعث می‌شود موردتوجه مخاطبین ایرانی قرار بگیرند.در سریال‌های ترکی عموما رنگ و لعاب زیادی وجوددارد؛ شخصیت‌ها لباس‌های شیک و چشم‌گیر میپوشند و از بازیگرهای خوش‌چهره کـه در ایران هم حسابی مشهور شده‌اند، استفاده می‌شود. اگرچه بعضی از این سریال‌های ترکی فیلمنامه و شخصیت‌پردازی‌ قوی‌ای ندارند ولی معمولا طرفدارانی بین مردم دارند. در ادامه‌ی این مطلب ما به معرفی لیست سریال های ترکی در سال 2021 که سریال‌های خوش ساختی هم محسوب می‌شوند، می‌پردازیم.

بهترین سریال های ترکی 2021

شباهت فرهنگ‌ کشور ترکیه با کشورهای آسیایی نیز بر مورد توجه قرار گرفتن فیلم و سریال های ترکی تاثیر کمی ندارد. از طرف دیگر، تفاوت داستان سریال های ترکی با سریال های غربی نیز باعث می‌شود افراد برای تنوع در ژانر، به این سریال‌ها علاقه مند شوند. حتی برخی از افراد جذب مکان‌های دیدنی و جذاب ترکیه می‌شوند. بنظر می‌رسد کـه همین دلایل برای بینندگان «چه ایرانی و چه غیرایرانی» کافی باشد تا این سریال‌های سرگرم‌کننده را دنبال کنند.

البته اینکه کسی طرفدار سریال های ترکیه‌ای باشد، دلیل نمی‌شود که طرفدار بهترین سریال های 2021 یا از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نباشد و یا اینکه سریال های نوروز 1400 ، سریال های ماه رمضان 1400 و یا سریال های زمستان 99 را تماشا نکند.

در تکراتو، قبلا به معرفی بهترین سریال های ترکی 2019 براساس نمره IMDb و بهترین سریال های ترکی 2020  پرداخته ایم و در زیر، نگاهی به بهترین سریال های ترکی 2021 انداخته و سپس به جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

پنجاه متر مکعب (50m2)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: درام، کمدی تلخ
  • بازیگران: انگین اوزتورک Engin Öztürk ، آیبوکه پوسات Aybüke Pusat ، کورشات آلنیاچیک، اوزگور امره یلدیرم Özgür Emre Yıldırım، تونجای بیازیت Tuncay Beyazıt ، توچه کاراباجاک
  • کارگردان: بوراک آکساک Burak Aksak و سلچوک آیدمیر Selçuk Aydemir

«بدست آوردن فرصتی دوباره برای زندگی کار یختی است، اما استفاده درست از آن فرصت، سخت‌تر است.»

پنجاه متر مکعب یکی از جدیدترین سریال های ترکی 2021 است که زندگی یک تیرانداز به نام گولگه (Gölge) را دنبال می‌کند.

گولگه در کنار رئیس خود، نادر که او را بزرگ کرده، زندگی می‌کند و کارهای کثیف او را انجام می‌دهد. او از کودکی‌اش چیزی به خاطر ندارد تا اینکه او عکسی را می‌بیند که را به کودکی خود متصل می‌کند.

او تصمیم می‌گیرد از دست رئیس خود فرار کند و در یک مغازه خیاطی 50 متر مکعبی در محله‌ی Güzelce پناه می‌گیرد. ساکنان محله فکر می‌کنند که او آدام، پسر عادل یا همان خیاطی است که به تازگی درگذشته است.

مهم نیست که چقدر این محله چالش برانگیز است، در آخر وی محله گولگه را تغییر می‌دهد و او نیز در آن محله بسیار تغییر می‌کند. این سریال توسط نتفلیکس ساخته و پخش می‌شود و بهترین سریال ترکیه ای 2021 محسوب می‌شود.

کلوپ (Club)

  • ژانر: درام، کمدی
  • بازیگران: صالح بادمجی Salih Bademci و باریش اردوچ Baris Arduc و گوکچه بهادیر Gokce Bahadir
  • کارگردان: Seren Yüce، Zeynep Günay Tan

این سریال که از بهترین سریال های ترکی 2021 است، داستان ماتیلدای خیاط را دنبال می‌کند که در کلوپ شبانه در سال 1955 در استانبول مشغول به کار است.

او فرزندی به نام راسل دارد که از وجود مادرش بی‌خبر بود تا روزی که ماتیلدا مورد عفو قرار گرفت و از زندان آزاد شد.

ماتیلدا سعی می‌کند در محل کار خود برخی کارها را مدیریت کند و در عین حال مراقب دختر خود باشد و رابطه‌ی خود را با او درست کند. این سریال که در لیست سریال های ترکی در سال 2021 قرار دارد را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

فاطما (Fatma)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: دلهره‌آور
  • بازیگران: Burcu Biricik, Gökçe Eyüboglu, Deniz Sen Hamzaoglu

فاطما نام یکی از جدیدترین سریال های ترکی 2021 است که درباره زنی به همین نام است. فاطما حین جستجو به دنبال شوهر گمشده‌ی خود، ظفر، مرتکب یک قتل ناخواسته می‌شود.

در این سریال که در لیست بهترین سریال ترکیه ای 2021 قرار دارد، فاطما به یک قاتل نامرئی می‌شود و هیچکس تصور نمی‌کند او کسی بیش از یک نظافتچی باشد.

اهل ماراش (Marasli)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: درام، جنایی
  • بازیگران: بوراک دنیز Burak Deniz، الینا بوز Alina Boz
  • کارگردان: Kudret Sabancı ،Arda Sarıgün

این سریال در لیست سریال های ترکی در سال 2021 قرار دارد و با داشتن بازیگرانی مثل بوراک دنیز، جزو بهترین سریال های ترکی 2021 محسوب می‌شود.

ماراشلی یک سرباز بازنشسته است که بعد از ترک نیروهای ویژه، یک کتاب فروشی دست دوم باز می‌کند تا هزینه‌ی مخارج زندگی را تامین کند.

وی یک فرد جسور و شجاع است و با دانشی که در طی چندین سال بدست آورده، به دنبال عدالت می‌رود.

اما روزی که دختر ماراشلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت، زندگی او به شدت تغییر می‌کند. ماراشلی، که تنها هدف او برگرداندن دخترش به زندگی است، نمی تواند درد بزرگی را که به او تحمیل شده فراموش کند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

کامیون قرمز (Kırmızı Kam)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: ماجراجویی
  • بازیگران: Görkem Sevindik, Ushan Çakır, Toprak Can Adıgüzel, Hazal Ergüçlü, Aslı Orcan, Deniz Hamzaoğlu, Bahar Şahin, Gürberk Polat
  • کارگردان: عثمان کایا Osman Kaya

سریال کامیون قرمز یک سریال ترکی جدید 2021 است که فیلم نامه‌ی آن توسط مریچ دمیرای نوشته شده است. کامیون قرمز به عنوان یک مجموعه آتش نشان ظاهر می‌شود و نشان می‌دهد که آتش نشانان حتی با هزینه مرگ با فداکاری کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اسکار 2021

ارسان کانری (Erşan Kuneri)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • بازیگر و کارگردان: جم ییلماز Cem Yılmaz

این مجموعه کمدی اورجینال نتفلیکس در روزهای پرتحرک صنعت فیلم بزرگسالان دهه 1970 اتفاق می‌افتد و شخصیتی را در اختیار دارد که افراد تیزبین می‌توانند آن را تشخیص دهند.

این سریال کمدی که از بهترین سریال های ترکی 2021 است، توسط کمیک ترکی جم ییلماز ساخته شده و قرار است در 8 قسمت، کامبک جدید خود را ارائه کند.

جمجمه داغ (Sicak Kafa)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: علمی و تخیلی، ترسناک

این سریال که از جدیدترین سریال های ترکی 2021 است، درباره‌ی جهانی است که توسط اپیدمی جنون به لرزه در آمده است و این اپیدمی از طریق زبان و گفتار گسترش می‌یابد.

مورات سیاووس (Murat Siyavus)، زبان شناس سابق، که مدت زیادی در مخفیگاه خود زندگی می‌کرد، تنها فردی است که به طور مرموزی تحت تأثیر این بیماری قرار نگرفته است.

مورات که توسط یک موسسه بی رحم ضد اپیدمی شکار می‌شود، مجبور می‌شود منطقه امن خود را ترک کند و در شعله‌های آتش و ویرانه‌های خیابان‌های مرموز استانبول فرار کند، جایی که او به دنبال راز «جمجمه داغ» خود، یک نشانه ماندگار از بیماری، را کشف می‌کند.

نیمه شب در کاخ پرا (Midnight at the Pera Palace)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: فانتزی

نیمه شب در کاخ پرا بهترین سریال ترکیه ای 2021 است و داستان روزنامه ‌نگار جوانی به نام اسرا (Esra) را حکایت می‌کند.

این سریال که از جدیدترین سریال های ترکی 2021 است، 8 قسمت دارد که در آن، اسرا با هتل افسانه‌ای کاخ پرا در استانبول روبرو می‌شود.

هنگامی که اسرا به نوشتن قطعه‌ای در مورد هتل اختصاص داده می‌شود، به طور تصادفی در می‌یابد که از طریق یکی از اتاق‌ها می‌توان به سال 1919 سفر کرد.

وی از طریق آن اتاق وارد گذشته می‌شود و خود را در میان توطئه سیاسی علیه بنیانگذار ترکیه مدرن، مصطفی کمال آتاتورک می‌بیند.

اسرا همراه با احمد، مدیر دمدمی هتل، باید از روند تاریخ و آینده ترکیه محافظت کند. اما استانبول در سال 1919 مکان خطرناکی است و وقتی اسرا با هالیت، صاحب خوش تیپ مرموزترین باشگاه استانبول دیدار می‌کند، متوجه می‌شود که در استانبول 1919، هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و هیچکس شخصیت واقعی خود را نشان نمی‌دهد.

ملت عشق (Forty Rules of Love )

  • ژانر: عاشقانه

این سریال که در دسته‌ی بهترین سریال های ترکی 2021 قرار می‌گیرد، از روی کتابی به همین نام ساخته می‌شود.

این سریال که از جدیدترین سریال های ترکی 2021 است، دو داستان موازی در فرهنگ‌های کاملا مختلف و 7 قرن فاصله را حکایت می‌کند.

الا ربنستین (Ella Rubenstein) یک زن خانه‌دار ناراحت چهل ساله است که به همراه سه فرزند و شوهر بی‌وفای خود زندگی می‌کند. ولی وقتی در یک آژانس ادبی، شغل خواندن کتاب و ویرایش آن را بدست می‌آورد، زندگی وی به طرز دراماتیکی تغییر می‌کند.

اولین کتابی که خواندن آن را شروع می‌کند، «کفر شیرین» است. این کتاب در مورد مولوی، شاعر قرن سیزدهم و معلم صوفی او، شمس تبریزی است.

نویسنده‌ی کتاب کفر شیرین، یک نویسنده تازه کار ترکی به نام «عزیز زاهارا» است. در ابتدا، الا از پذیرفتن کتابی که از نظر زمان و مکان بسیار با موقعیت خود او تفاوت دارد، اکراه داشت.

ولی وی خیلی زود شیفته‌ی کتاب و نویسنده‌ی آن، که توسط ایمیل با او در ارتباط است، می‌شود و زندگی متعارف خود را که عاری از عشق و علاقه‌ی واقعی است، زیر سوال می‌برد.

از آنجایی که این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها بوده است، انتظار می‌رود این سریال هم بهترین سریال ترکیه ای 2021 باشد.

موهبت (Atiye)

بهترین سریال های ترکی 2021
سریال ترکی جدید 2021
  • ژانر: درام، فانتزی، ماجراجویی
  • بازیگران: برن سات Beren Saat، مهمت گونسورMehmet Günsür، ملیسا شنولسون Melisa Senolsun، جیوان جانووا  Civan Canova

سریال موهبت به نام‌های هدیه و عطیه نیز شناخته می‌شود. فصل سوم این سریال، جزو بهترین سریال های ترکی 2021 است و آخرین فصل این سریال نیز محسوب می‌شود.

داستان سریال موهبت، روایت گر زندگی عطیه، یک نقاش است که به همراه خانواده و معشوق خود اوزان، زندگی ساده و شاد خودش را در استانبول دارد تا اینکه با کشف در گوبکلیتپه، قدیمی‌ترین معبد جهان، زندگی او دستخوش تغییر می‌شود.

یک باستان شناس به نام ارهان که در این منطقه حفاری می‌کند، نمادی را کشف می‌کند که رابطه عرفانی بین عطیه و گوبکلیتپه را آشکار می‌کند. عطیه به دنبال این واقعه تصمیم می‌گیرد به دنبال گذشته خودش در معبد باشد و جای تعجب نیست که این کشفیات زندگی او را آشفته کند.

این سریال یکی از بهترین سریال های ترکی 2021 محسوب می‌شود که داستان هیجان انگیز و جالب آن، به هیچ عنوان شما را خسته نخواهد کرد.

عشق 101 (Love 101)

بهترین سریال های ترکی 2021
بهترین سریال های ترکی 2021
  • ژانر: درام، کمدی، عاشقانه
  • بازیگران: الینا بوز Alina Boz، مرت یازیجی اوغلو Mert Yazicioglu، کوبیلای آکا Kubilay Aka
  • کارگردان: Ahmet Katıksız

فصل دوم سریال عشق 101 در لیست سریال های ترکی در سال 2021 قرار دارد و می‌توان آن را جزو بهترین سریال های ترکی 2021 نیز دانست.

در فصل اول این سریال، گروهی از نوجوانان مدرسه‌ای در استانبول را دیدیم که به خاطر رفتارهای بد، در معرض اخراج بودند تا اینکه یک معلم مهربان آنها را از این خطر نجات داد.

اما به دلیل شرایطی که برای آن معلم پیش آمده، قرار است که او به شهر دیگری منتقل شود و ممکن است بعد از رفتن این معلم، دانش آموزان را اخراج کنند.

دانش آموزان برای اینکه جلوی رفتن معلم خود را بگیرند، تصمیم می‌گیرند که او را عاشق کنند تا دلیلی برای ماندن داشته باشد.

تراپیست (Terapist)

بهترین سریال های ترکی 2021
بهترین سریال های ترکی 2021
  • ژانر: درام، هیجان انگیز، روان شناختی
  • بازیگران: محمد اوزونر Muhammet Uzuner، زینب چامجی Zeynep Çamcı، چاداش اونور اوزترک Çağdaş Onur tztürk، ایلایدا آلیشان İlayda Alişan

تراپیست یا درمانگر، نام سریال ترکی جدید 2021 است که در ژانر درام و روانشناختی ساخته شده است. قرار است در این سریال شاهد مجموعه‌ای از بهترین بازیگران ترکی باشیم.

نقش اول این سریال توسط زینب چامجی بازی می‌شود و بازیگران دیگری مانند محمد اوزونر، چاداش اونور اوزترک و دیگر بازیگران او را همراهی می‌کنند.

بهترین سریال های ترکی 2021 در یک نگاه

  • پنجاه متر مکعب (50m2)
  • کلاب (Club)
  • فاطما (Fatma)
  • اهل ماراش (Marasli)
  • کامیون قرمز (Kırmızı Kamyon)
  • جمجمه داغ (Sicak Kafa)
  • نیمه شب در کاخ پرا (Midnight at the Pera Palace)
  • ملت عشق (Forty Rules of Love)
  • موهبت (Atiye)
  • عشق 101 (Love 101)
  • تراپیست (Terapist)

لیست سریال های ترکی در سال 2021 تمام شد. در آخر به شما توصیه می‌کنیم که بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ، بهترین فیلم های اکشن 2021 ،ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را از دست ندهید و اگر از طرفداران انیمه هم هستید، تیم تکراتو مطالب بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 را برای طرفداران انیمه تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: netflixjunkie.com

شما منتظر کدام یک از سریال های ترکی جدید این فهرست هستید؟ به نظر شما بهترین سریال ترکیه ای 2021 کدام است؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر