;
coinex

گوگل Pixel 5a ؛ رندرهای جدید و بحران نوآوری در گوشی های گوگل

طراحی گوگل Pixel 5a لو رفت. حدود 7 ماه از رونمایی از گوشی میان‌رده پیکسل 4a می‌گذرد و گوگل سخت مشغول کار بر روی آماده‌سازی پیکسل 5a است. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

استیو همراستوفر (Steve Hemmerstoffer) افشاگر مطرح تکنولوژی‌های IT، می‌گوید انتظار می‌رود این دستگاه جدید حدودا در چارک بعدی سال جاری میلادی عرضه شود. او رندرهایی را نیز منتشر کرده که طراحی دستگاه جدید گوگل را فاش می‌کند. این رندرهای جدید مبتنی بر CAD از یک گوشی جدید زیر 400 دلار خبر می‌دهند که طراحی چندان خیره‌کننده‌ای ندارد و به Google Pixel 4a 5G شباهت زیادی دارد. در ادامه با بررسی بیشتر گوشی آینده گوگل همراه باشید.

رندرهای جدید گوگل Pixel 5a

بحران نوآوری در گوشی های گوگل

موتور جتسجوی یکه‌تاز در حوزه گوشی‌سازی اما جنگی به دل نمی‌زند. یه نظر می‌رسید پیکسل قرار بود مارکت را متحول کند، اما چنین نشد. گوگل تصمیم گرفته تا در گوشی هوشمند جدیدش نمایشگر اولد (OLED) 6.2 اینچی با رزولوشن فول HD+ استفاده کند و همراه یک سوراخ دوربین سلفی در گوشی سمت راست بالا استفاده کند. این درحالی است که کمپانی‌های دیگر به ایده‌های جدیدی برای بهترین دوربین سلفی 2021 جنگ می‌زنند، از دوربین زیر صفحه سامسونگ تا دوربین چرخان بهترین گوشی های هواوی 2021. البته در میان میان رده ها ما با یکی از بهترین گوشی های 2021 طرف هستیم.

گوگل Pixel 5a

حتی ضخامت حاشیه‌ها نیز تغییری نکرده است. چندی تغییرات اندکی در ابعاد گوشی به چشم می‌خورد. ابعاد پیسکل 4 ای 153.9 در 8.2 در 74 میلی‌متر بود و حالا گوشی جدید 5 ای ابعادی معادل 156.2 در 8.8 در 73.2 دارد. البته که تغییر ابعاد چندان انقلابی به شمار می‌رود! با این حال گوشی جدید 2.3 میلی‌متر بلندتر، اندکی ضخیم‌تر و عریض تر است. گفته می‌شود این تغییر ابعاد به دلیل یونی‌بادی پلاستیکی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

جک هدفون گوشی در بخش بالایی قرار دارد و در سمت راست بدنه دکمه‌های ولوم متداولی دیده می‌شود. دکمه پاور اکسنتد و حسگر اثرانگشت در پشت، پورت USB تایپ C در زیر دستگاه و فناوری فست‌شارژینگ 18 واتی از جمله مهمترین قابلیت‌های گوگل Pixel 5a به شمار می‌رود.

گوگل پیکسل 5a
گوگل پیکسل 5a

دوربین احتمال از پرچمدار پیکسل 5 قرض گرفته شود

پنل پشتی گوشی از یک برآمدگی مربعی شکل مشتمل است که از 2 دوربین (به جای یکی) پشتیانی می‌کند. این قابلیت نیز در Pixel 4a دیده شده بود که خود از پرچمدار 5a آن را وام گرفته است.  گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 5 از یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی و یک شوتر اولتراواید 16 مگاپیکسلی را شامل می‌شد.

گوگل پیکسل 5a
گوگل پیکسل 5a

احتمالا گوشی جدید نیز همین دوربین را داشته باشد. همراستوفر البته می‌گوید به جای فلش LED شاید شاهد حضور یک سیستم اوتوفوکوس شناسایی فاز در کنار پنل دوربین باشیم. از این نظر گوگل Pixel 5a احتمالا بهترین دوربین گوشی های میان رده 2021 بازار را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص گوگل Pixel 5a چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر