;
coinex

کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس

شبکه اجتماعی کلاب هاوس طی مدت اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. حالا بررسی ها از کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس خبر میدهد. با ما باشید.

کلاب هاوس طی ماه های اخیر سر و صدای زیادی به راه انداخته است و طرفداران زیادی پیدا کرده که ما در اپلیکیشن کلاب هاوس چیست به آن پرداخته بودیم.

این شبکه اجتماعی صوتی که در حال حاضر فقط در دسترس کاربران آیفون قرار دارد، به زودی برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. اپلیکیشن کلاب هاوس در حال حاضر بیش از 10 میلیون باز از اپ استور دانلود شده و حتی نظر مارک زاکربرگ را نیز جلب کرده است. اما حالا خبرها حول باگ امنیتی کلاب هاوس جریان دارد.

کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس

در واقع اخیرا مشخص شده است که کلاب هاوس مشکلات امنیتی خاصی دارد و میتواند اطلاعات شخصی کاربران را به خطر بیندازد. پیش از این اعلام شده بود که کاربران در این اپلیکیشن امکان ضبط صدا نخواهند داشت، اما به نظر میرسد حالا هکرها راهی برای دسترسی به فایل های صوتی در کلاب هاوس را پیدا کرده اند.

چندی پیش فایل های صوتی کلاب هاوس در وبسایت های مختلف منتشر شد، این در حالی است که اپلیکیشن چنین امکانی ندارد. یعنی درواقع نباید چنین اتفاقی می افتاد.

کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس

این موضوع باعث تحقیقات بیشتر در مورد مشکلات امنیتی کلاب هاوس شد. محققان امنیت سایبری استنفورد مدتی پیش شماره آیدی تمام کاربران و شماره آیدی کلاس‌ های آموزشی را منتشر کرده بودند. به نظر می‌رسد شماره آیدی کلاس ‌ها ارتباط نزدیکی با پروفایل کاربران و شخصیت واقعی آن ‌ها دارد.

در حال حاضر این را میدانیم که سرورهای کلاب هاوس در شانگهای قرار دارد و این به این معناست که ممکن است دولت چین بتواند به اطلاعات کاربران و سایر موارد مرتبط با این مسائل دسترسی داشته باشد.

در پایان توصیه میکنیم نگاهی به رفع خطای Too Many Attempts تلگرام، بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020، فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید، بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 و آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر