;
coinex

شیائومی سهم بازار هوآوی را تصاحب خواهد کرد

از همین حالا تمام برندهای مطرح و شناخته شده دنیای اسمارتفون ها به فکر تصاحب جایگاه و سهم هوآوی هستند. اما ظاهرا شیائومی سهم بازار هوآوی را تصاحب خواهد کرد.

اگر شیوع ویروس کرونا به طور کلی بر وضعیت بازار اسمارتفون ها تاثیر منفی داشت و به همه شرکت ها ضرر وارد کرد، کمپانی چینی هوآوی در طی سال 2020 علاوه بر کرونا با دولت آمریکا هم درگیر بود و تحریم های زیادی که علیه این شرکت چینی وضع شد، وضعیت را برای آنها پیچیده تر کرد.

آنطور که باید بدانید، هوآوی در نتیجه همین تحریم ها ناگزیر به فروش زیربرند محبوب آنر و البته کاهش نزدیک به 60 درصدی تولید گوشی های هوشمند شد. حالا یک منبع معتبر تلاش کرده تا حدس بزند با این کاهش تولید، نیاز بازار و جامعه هدفی که هوآوی تامین میکرد توسط کدام کمپانی تامین خواهد شد؟

شیائومی سهم بازار هوآوی را تصاحب خواهد کرد

در بررسی مذکور مشخص شده که شیائومی طی سال 2020 عملکرد خوبی در بازار مهم کشورهای اروپایی داشته است و توانسته در نیمه دوم سال 2020 بین 85 تا 90 درصد بیش از گذشته گوشی هوشمند راهی بازار اروپا کند.

بخش مهمی از موفقیت شیائومی به طور خاص به دو کشور ایتالیا و اسپانیا مربوط است که برند چینی به ترتیب 17 و 28 درصد بیش از گذشته اسنارتفون راهی آن بازارها کرده است.

با این آمارها، به نظر میرسد، شیائومی در سال جدید نیز با بهترین گوشی های شیائومی 2021 در مسیر گرفتن جایگاه هوآوی در کشورهای اروپایی است. همانطور که گفته بودیم هوآوی در تامین قطعات مورد نیاز بهترین گوشی های هواوی 2021 با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

شیائومی سهم بازار هوآوی را تصاحب خواهد کرد

البته رشد شیائومی در سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت و شاهد فروش بیشتر محصولات این شرکت در انگلیس، فرانسه و آلمان خواهیم بود. به‌احتمال زیاد گوشی پرچم‌دار می ۱۱ می‌تواند موفقیت بزرگی برای شیائومی باشد.

همواره تصور بر این بود که اپل و سامسونگ با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 در سال جدید قرار است جای هوآوی و سهم این برند را پر کنند، اما آمارها نشان میدهد غول کره ای تکنولوژی طی سال 2020 با 15.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازارهای اروپایی، نزدیک به 12 درصد کاهس سهم داشته است.

از نظر عرضه گوشی هوشمند، اپل با 15.7 میلیون دستگاه بالاتر از سامسونگ قرار دارد، اما عرضه آیفون در مقایسه با گدشته 4 درصد کاهش داشته است.

حالا باید دید در رقابت بهترین گوشی های چینی 2021 که در رده بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز عرضه خواهند شد، پیروزی و تصاحب سهم بیشتری از بازار اروپا با کدام یک از طرفین است. در سال جدید اسمارتفون های جذابی در دسته های بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021 و بهترین گوشی های تاشو عرضه خواهند شد و همگی در نظر خریداران بسیار جالب توجه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه شیائومی سهم بازار هوآوی را تصاحب خواهد کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر