;
coinex

ساعت هوشمند جدید هوآوی رونمایی شد

هواوی با وجود مشکلات زیادی که با آنها دست و پنجه نرم می کند همچنان در سال جدید براساس برنامه های خود پیش می رود. حالا ساعت هوشمند جدید هوآوی رونمایی شده است.

اگرچه هوآوی مدت مدیدی است با تحریم های ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می کند، اما از عرضه جدیدترین محصولات خود و البته به طور خاص بهترین گوشی های هواوی 2021 منصرف نشده، چراکه که محصولات برند چینی در این دسته همواره در شما بهترین گوشی های 2021 قرار دارند.

به همین ترتیب وضعیت درباره نمایندگان هوآوی در بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین تبلت های 2021 نیز به همین ترتیب است و حالا یکی از نمایندگان هوآوی در فهرست بهترین ساعت های هوشمند 2021 رونمایی رسمی شده است.

ساعت هوشمند جدید هوآوی رونمایی شد

هوآوی سال گذشته، گجت واچ فیت را رسما عرضه کرد و حالا مدل جدیدی در سری واچ فیت در رتگ بندی جدیدی به بازار عرضه شده است. نام مدل جدید واچ فیت الگنت (Huawei Watch Fit Elegant) است.

آنطور که از اطلاعات مربوط به مرسام رونمایی بر می آید، یکی از تفاوت های اصلی مدل فعلی با مدل قبلی بهره مندی از فریم فولاد ضد زنگ به همراه بندی از جنس فلورولاستومر (Fluoroelastomer) است که در نوع خود ماده ای گران قیمت محسوب می شود.

ساعت هوشمند جدید هوآوی رونمایی شد

بر اساس اطلاعاتی که هوآوی منتشر کرده، واچ فیت الگنت در رنگ های سفید با رگه های طلایی و مشکی با سگک و قاب نقره ای در دسترس خواهد بود. مدل معمولی این محصول اما با بندی سیلیکونی ارائه خواهد شد. بند فلورولاستومری اما در برابر گرما، رطوبت، چربی و کشش مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان می دهد.

ساعت هوشمند جدید هوآوی از نمایشگری 1.64 اینچی استفاده میکند و در بخش کناری خود یک دکمه دارد. رابط کاربری این گجت هوشمند Lite OS  است و از تراشه کرین A1 بهره مند است و نهایتا دوازده روز شارژدهی خواهد داشت.

هوآوی می گوید واچ فیت الگنت را در 26 مارس 2021 مقارن با 6 فروردین 1400 و با قیمت 110 پوند روانه بازار بریتانیا می کند. امکان خرید این گجت در فروشگاه هوآوی و شماری از فروشگاه های متفرقه منتخب این شرکت نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت هوشمند جدید هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر