;
coinex

معرفی زوم اسکیپر (ZOOM Escaper) ؛ ابزاری برای پیچاندن کلاس های مجازی

زوم اسکیپر (ZOOM Escaper) یک ویجت تحت وب که به شما کمک (!) می‌کند تا کلاس‌ها و میتینگ‌های آنلاین خود را، به زبان خودمانی، بپیچانید. در ادامه این نوشتار تکراتو با این ابزار و نحوه کار با Zoom Escaper آشنا خواهیم شد.

«استاد ببخشید، نتم داره قطع میشه»، «دوستان من بچه‌ام داره گریه می‌کنه، اگه میشه جلسه موکول کنیم به بعدا». این‌ها بهانه‌های خوبی برای پیچاندن هستند. ولی پی‌ریزی یک سناریو برای واقعی جلوه‌دادن آنها عموما دشوار است. هرجا نیاز وجود داشته باشد، تکنولوژی کارگشا می‌شود.

احتمالا شما هم از تعداد سرسام‌آور کلاس‌های مجازی دانشگاهی و جلسه‌های کاری خسته‌کننده و روی مخ خسته‌ شده‌ باشید. رک بگویم چون وقتی چانه لکچرر گرم می‌شود، دیگر راه گریزی پیدا نمی‌کنید. ساعت‌ها نشستن پای ویدیوکال‌ها و صحبت‌های خسته‌کننده همکاران و اساتید دانشگاهی واقعا عذاب‌آور است.

اگر شما هم چنین نیازی دارید، اپلیکیشن جدیدی دقیقا به همین منظور توسعه داده شده که به شما در پیچاندن میتینگ‌ها کمک می‌کند. در این گفتار تکراتو با زوم اسکیپر (ZOOM Escaper)، ویجتی تحت وب برای پیچاندن کلاس‌ها و میتینگ‌های آنلاین آشنا خواهیم شد. این ابزار به ما کمک می‌کند تا افکت‌های صوتی فیک بر روی ویدیوکال‌ها تولید کنیم. با زوم اسکیپر مجموعه‌ای از دلایل قانع‌کننده خواهید تا از یک وبینار خسته‌کننده در امان باشید. با تکراتو همراه باشید.

معرفی زوم اسکیپر (ZOOM Escaper)

ویجت تحت وب برای پیچاندن کلاس های مجازی

دلاتان می‌خواهد وسط کلاس مجازی سگ‌تان شروع به پارس کردن کند؟ یا تماس دارای نویز باشد؟ یا نوزادتان شروع به گریه کرن کند؟ یا شاید دلتان بخواهد بعد از یک سری افکت‌های صوتی ناخواسته و ناهنجار کلاس را ترک کنید، تا همه فکر کنند ارتباطتان قطع شده است. به لطف یک توسعه‌دهنده وب به نام سم لواین (Sam Levigne) ویجت زوم اسکیپر به طور خارق‌العاده‌ای همه‌ی این بهانه‌ها یکجا و به سادگی ممکن کرده است.

تنها کاری که باید بکنید این است که در ابتدا یک نرم‌افزار کوچک به نام VB-Cable را نصب کنید. . در ادامه باید ورودی صدا را در برنامه زوم به از میکروفون به VB-Audio تغییر دهید و با افکت‌های بازی کنید. در ادامه شما باید سایت Zoom Escaper در مرورگر کروم باز کنید. اجازه بدهید به میکروفن شما دسترسی داشته باشد. بعد سایت را ری فرش کنید و دکمه شروع را بزنید. . این ویدیو در یوتیوب همه این کارها را به صورت تصویری به شما آموزش می دهد.

زوم اسکیپر (Zoom Escaper)
زوم اسکیپر (Zoom Escaper)

با ران کردن زوم اسکیپر، شما نمی‌توانید خودتان افکت‌ها را بشنوید، اما می توانید با یکی از همکاران یا همکلاسی‌هایتان این مضوع را چک کنید. کیم گارتنبرگ (Chaim Gartenberg)، ستون‌نویس ورج با این ابزار کار کرده و نتیجه کار با افکت‌های صوتی را اینچنین گزارش کرده است:

  • افکت ساخت و ساز: این افکت واقعا کار می‌کند و انگار شما وسط یک سایت ساختمان‌سازی هستید. البته من فکر می‌کنم اگر صدا یه کم کمتر باشد، بهتر جلوه می‌کند، ولی مجموعا گزینه خوبی است.
  • افکت مرد گریان: تقریبا صدای هق هق فردی را می‌شنویم. اما چه کسی دارد گریه می‌کند؟ هم‌اتاقی شماست؟
  • افکت ارتباط ضعیف: این یکی واقعا عالی کار می‌کند. صدای شما خیلی داغون و بد منتقل خواهد شد و راحت می‌تونین جلسه رو ترک کنید.
  • افکت اکو: خیلی اعصاب خورد کن و واقعا قانع‌کننده! دقیقا صدای یک ارتباط بد میاد. اگر کسی در طرف دیگر تماس با این صدا با من صحبت کند، قطعا به او می‌گویم قطع کند و مجددا ارتباط را چک کند. واقعا داشتن یک میتینگ با این صدا ممکن نیست..
  • افکت باد شدید: مطمئن نیستم که چگونه قرار است قانع کنید که در اتاق شما یا در دفتر کار شما صدای باد خیلی شدید می‌آید، اما خب افکت خوبی است.
  • افکت پارس سگ: این یکی خیلی خوب است. دقیقا به نظر می‌رسد یک سگ در بیرون خانه در حال پارس کردن است. اما آنچنان به نظر نمی‌رسد که سگه نیاز به کمک ما داشته باشد.
  • افکت نوزاد گریان: واقعا دلتان برای نوزاد کباب می‌شود. واقعا صدایی که باید برید و به آن رسیدگی کنید. قطعا طرف دیگر تماس به شما خواهد گفت: «برو به بچه‌ات برس!»

بیشتر بخوانید:

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

مجموعا به نظر می‌رسد افکت نوزاد گریان متقاعدکننده ترین و معقولانه‌ترین بهانه برای ترک جلسه است. البته به این پیش‌فرض نیاز دارد که افراد حاضر در جلسه بدانند شما بچه دارید. البته این را هم بگویم که اگر شما واقعا می‌خواهید برای ترک جلسه به همکاران‌/اساتیدتان از وجود یک نوزاد فیک در زندگی‌تان بگویید، واقعا باید فکری به حال شغل‌/رشته‌تان بکنید. چرا که شما واقعا آن را دوست ندارید.

این نخستین پروژه این چنینی «سم لواین» نیست. پروژه او در سال 2017 ، زندگی خوب (The Good Life) نام داشت که برای دریافت هزاران ایمیل جعلی طراحی شده بود و در سال 2016 نیز پروژه‌ای تحت عنوان Slow Hot Computer طراحی کرد که با آن می‌توانستید با کاهش سرعت کامپیوتر و داغ کردن مداوم آن کارایی خود را در محیط کار کاهش دهید. (چرا واقعا؟)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: TheVerge

اگر از زوم اسکیپر استفاده کردید، نتیجه را در کامنت‌ها با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر