coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تمدید شد ؛ تا 2 اردیبهشت

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تمدید شد  با اعلام رسمی دبیرخانه اینوتکس 2021، مهلت ثبت نام غرفه داران در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری تا 2 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ زمان ثبت‌نام غرفه داران در نمایشگاه اینوتکس 2021 از جمله شرکت‌های نوآور و فناور، استارتاپ‌ها و مخترعان، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و همه اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری، تا تاریخ 2 اردیبهشت ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تمدید شد ؛ تا 2 اردیبهشت

پیش از این، تاریخ ثبت نام برای اخذ غرفه تا ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۰ اعلام شده بود که بدین وسیله به مدت یک هفته تمدید شده است. علاقه‌مندان برای حضور در INOTEX امسال و اخذ غرفه می‌توانند به وبسایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید:

اینوتکس 2021 همزمان با اختتامیه جایزه ملی راهکارهای نوآورانه‌ی یونیسف برگزار می‌شود

دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی، در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. شایان ذکر است، در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد، در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه‌ای در طراحی پلان‌های نمایشگاهی و ساخت غرفه‌ها برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تا 2 اردیبهشت تمدید شد

نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود. اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه 1400 به صورت حضوری در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس و نیز به صورت آنلاین در سایت اینوتکس برگزار می‌شود.

نظر شما در خصوص نمایشگاه اینوتکس 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر