;
coinex

انتشار جهانی کلاب هاوس اندروید تا چند روز آینده

انتشار جهانی کلاب هاوس اندروید تا چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد. نسخه اندروید این اپلیکیشن مدتی پیش در گوگل پلی آمریکا در دسترس قرار گرفته بود. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

نسخه اندرویدی کلاب هاوس در 18 ماه مه (28 اردیبهشت) در برزیل، ژاپن و روسیه و سه روز بعد در هند و نیجریه قابل دسترس خواهد بود. رازچند گاهی نام یک شبکه اجتماعی بر سر زبان‌ها می‌افتد. یک روز فیس‌بوک، یک روز اینستاگرام، یک روز تیک‌تاک و حالا نوبتی هم که باشد نوبت یک شبکه اجتماعی به نام کلاب هاوس است

همه کاربران در سراسر جهان تا بعدازظهر 21 ماه مه (31 اردیبهشت) به این اپلیکیشن دسترسی خواهند داشت. در این پلتفرم افراد می‌توانند به‌طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

انتشار جهانی کلاب هاوس اندروید تا چند روز آینده

کلاب هاوس نام یک شبکه اجتماعی یک ساله است که و در زمانی که مردم بیشتر کشورها به دلیل شیوع کرونا در قرنطینه به سر می‌بردند بدون اتکا به عکس، نوشته و یا ویدئو تنها بر پایه صوت شروع به کار کرد. شرکت کلاب هاوس پس از صرف چند ماه زمان برای طراحی اپلیکیشن اندرویدی خود، نسخه آزمایشی بتای آن را نهم ماه مه (۱۹ اردیبهشت) در آمریکا عرضه کرد. نسخه آیفون کلاب هاوس از مارس 2020 موجود بوده است.

کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، این شبکه یک ماه بعد در ماه مه توانست ۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه و خرید ۲ میلیون دلاری سهام موجود از شرکت خطرپذیر اندریسن هورویتس محبوبیت قابل توجهی پیدا کند. بر اساس گزارش انگجت، با وجود این که اپلیکیشن اندرویدی کلاب هاوس همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد اما این شرکت انگیزه قوی برای توسعه سریع دارد. فیس بوک، توییتر و سایر غولهای اینترنتی در حال عرضه سرویسهای مشابه کلاب هاوس هستند تا از موفقیت این شبکه اجتماعی صوتی برخوردار شوند و کاربران را در پلتفرمهای اجتماعی خود نگه دارند.

تولید محتوا در کلاب هاوس ؛ آموزش، ترفندها و درآمدزایی

کلاب هاوس در تلاش است تا کاربران جدید به جای رفتن به شبکه های اجتماعی دیگر، در این پلتفرم بمانند. طبق آمار شرکت سنسور تاور، اپلیکیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد.   کاهش دانلود کاربران نشان دهنده کندی رشد این سرویس شبکه اجتماعی است که از زمان راه اندازی در یک سال گذشته محبوبیت سریعی را تجربه کرد و خود را به عنوان یک پدیده سیلیکون ولی شناساند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر