;
coinex

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟

کد دعوت رایگان کلاب هاوس را چگونه باید بگیریم؟ ما در این مطلب به شما نحوه انجام اینکار را آموزش خواهیم داد، لطفا تا پایان با تکراتو همراه شوید.

وقتی برای اولین بار درمورد کلاب هاوس از یکی از دوستانم شنیدم فکر کردم که این شبکه اجتماعی جدید نوعی صفحه فیس بوک است که متشکل از افرادی می باشد که درباره کلاب، میخانه ها و مهمانی ها صحبت می کنند. اما بلافاصله درمورد آن در گوگول سرچ کردم و فهمیدم که این یک برنامه چت روم مبتنی بر صدا است که برای ورود به آن نیز نیاز به دعوت دارید.

بنابراین اکنون که این مطلب را به این شبکه اجتماعی جدید احتصاص دادم. تلاش خواهم کرد به شما نحوه کار با این برنامه را آموزش داده و  چگونگی گرفتن کد دعوت رایگاه کلاب هاوس را نیز یاد دهم. همچنین در این مقاله برخی از مزایای این پلتفرم جدید را نام خواهم برد.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟

کلاب هاوس یک برنامه مبتنی بر صدا است که توسط پاول داویسون و روهان ست که از متخصصان با تجربه سیلکون ولی هستند، ایجاد شده است. بودجه این شبکه اجتماعی جدید توسط Andreessen Horowitz تامین گشته است. ما پیش از این در اپلیکیشن کلاب هاوس چیست به طور مفصل به این موضوع پرداخته بودیم.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
دعوتنامه کلاب هاوس

این برنامه به این منظور طراحی شده است که به کاربران خود امکان دهد بخشی از چت رو هایی باشند که بر روی طیف های گسترده ای از موضوعات، مسائل و بحث ها تمرکز دارند.

این برنامه برای اولین بار در ماه مارس دقیقا زمانی که همه گیری کووید-19 در جهان در اوج خود بود، کار خود را آغاز کرد. این برنامه که تنها 9 ماه پیش عمومی شده است درحال حاضر درکل جهان اندکی بیش از 5000 هزار نفر کاربر از سراسر جهان دارد که برخی از آن ها شامل افراد مشهوری مثل اشتون کوچر، کوین هارت و اپرا وینفری است.

هدف کلاب هاوس چیست؟

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
نحوه عضویت در کلاب هاوس

کلاب هاوس حداقل تا الان برنامه ای است که تنها به واسطه کد دعوت می توانید وارد آن شوید، این مسئله به این معنی است که فقط افرادی که توسط کاربران قبلی دعوت شده اند می توانند به برنامه دسترسی پیدا کنند. با اینحال پیش بینی می شود این مسئله به زودی تغییر کند زیرا بنیانگذاران این برنامه درجال کار برای توسعه کلاب هاوس در مقیاس گسترده تری برای عموم مردم نیز هستند.

این برنامه درحال حاضر فقط برای کاربران Ios دردسترس است، بنابراین کاربران اندروید باید منتطر نسخه ای باشند که از سیستم عامل آنها نیز پیشتیبانی کند. این شبکه اجتماعی دقیقا به مانند پلتفرم های مشابه خود به افراد اجازه می دهد از هرجایی که هستند و به موضوعی خاص علاقه دارند در چت روم های خصوصی با یکدیگر درمورد دیدگاه، نظرات، بازخوردها خود با هم صحبت کنند و در پایان چت، اتاق ها نیز ناپدید می شوند.

یکی از ویژگی های بسیار مفید و جالب توجه این برنامه این است که شما می توانید تلفن همراه خود را کنار بگذارید و مانند یک تماس تلفنی به مکالمات درحال انجام در چت روم گوش دهید. این مسئله بسیار عالی است زیرا حجم مصرف باتری شما را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از آن مهم تر دیگر مجبور نیستید در هنگام استفاده از آن به گوشی خود چسبیده باشید. این ویژگی خصوصا درهنگامی که در مسافرت هستید یا مشغول به کار دیگر می باشید بسیار برایتان بدردبخور خواهد بود.

کلاب هاوس چگونه کار می کند؟

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
نحوه عضویت در کلاب هاوس

اولین چیزی که در این شبکه اجتماعی توجه من را به خودش جلب کرد طراحی بسیار مرتب و مینیمالیستی آن بود. رابط کاربری کلی آن بسیار منظم است و استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد. شما در این برنامه دارای پیج های جداگانه ای هستید که تمام چت روم هایی که در آن عضو می باشید را نشان می دهد.

هر چت روم از سه نوع کاربر تشکیل شده است، این کاربران شامل ناظران، سخنرانان و شنوندگان است. ناظر درحقیقت به زبانی ساده تر خالق یا ادمین چت روم است. وی کسی است امکان دعوت از کاربران دیگر را دارا است. ناظر دارای کلیه ویژگی ها و امکان ها برای مدیریت چت روم است. او همچنین می تواند به هرکسی که بخواهد نشان مدیر بودن را بدهد.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
دعوتنامه کلاب هاوس

در کلاب هاوس مشابه پلتفرم های گوگول میت و MS Teams، اگر بخواهیم صحبت کنید و اسپیکر صدا شما را پخش کند در ابتدا باید گزینه دست خود را بالا ببرید (Raise your hand) بزنید. این ویژگی مهمی است به خصوص وقتی بحث، سخنرانی، کتابخوانی و یا استندآپ کمدی در چت روم درحال انجام باشد.

هر کسی در برنامه می تواند چت روم خود را راه اندازی کند و انتخاب کند این اتاق خصوصی باشد یا برای همه کاربران برنامه باز گذاشته شود. شما می توانید در چت روم های خود دنبال کنندگان خود را اضافه کرده و آنها نیز همینکار را بکنند.

مهم ترین ویژگی کلاب هاوس درحقیقت تمرکز بر روی یک عامل بسیار مهم است که بسیاری پلتفرم های مشهور و محبوب رسانه های اجتماعی معمولا آن را نادیده می گیرند، این عامل همان صدا است. بیشتر پتلفرم های شبکه های اجتماعی موجود بیشتر بر تصاویر، توضیحات و فیلم ها متمرکز هستند، درحالی که کلاب هاوس تمرکز خود را بر روی یک قابلیت که آن فقط صوتی می باشد، قرار داده است.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس
دعوتنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس به مانند دیگر پلتفرم ها دارای نمایه بیوگرافی و تعداد دنبال کنندگان و یا دنبال کردن ها است. صفحه اصلی در این شبکه اجتماعی که در آن همه چت روم های فعال شما در آن ظاهر می شوند، ایده ای مشابه آنچه در صفحه اینستاگرام یا توییتر خود دیده اید، دارید. ترتیب نمایش اتاق های گفتگوی شما به افرادی بستگی دارد که شما آنها را دنبال می کنید، به این معنی که چت روم هایی که بالای لیست هستند افرادی را تشکیل می دهند که شما درحال حاضر آنها را دنبال می کنید.

چگونه می توان به کلاب هاوس پیوست؟

این پتلفرم جدید اجتماعی همچنان در مرحله آزمایش بتا خود به سر می برد به این معنی که هنوز برای عموم مردم دردسترس قرار نگرفته است. بنابراین شما تنها درصورتی می توانید عضو شوید که عضوی که قبلا در این برنامه حضور داشته است، شما را به برنامه دعوت کند. به این شیوه شما کد دعوت رایگان کلاب هاوس را دریافت می کنید. اما اگر میخواهید بدانید این به چه معناست، دعوتنامه کلاب هاوس چیست را ببینید.

پس از دعوت از طرف کسی به برنامه و پیوستن موفقیت آمیز، یک دعوت نامه دریافت خواهید کرد که می توانید برای هر مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید تا آنها نیز به این شیوه کد دعوت رایگان کلاب هاوس را به دست آورند. پس از ارسال کد دعوت به یک فرد، امکان دعوت بعدی به میزان فعالیت شما در برنامه بستگی دارد.

به عنوان مثال، کسانی که چت روم خود را به عنوان ناظر و مدیر راه اندازی می کنند یا در چت روم های به طور منظم حرف می زنند نسبت به کسانی که زیاد در چت روم ها فعال نیستند احتمالا زودتر دعوتنامه مجدد را دریافت می کنند. با اینحال باید بگویم درحال حاضر هیچ قانون ثابتی وجود ندارد و دعوت نامه هایی که از طریق آن می توانید کد دعوت رایگان کلاب هاوس را به دیگران دهید به صورت پراکنده برای کاربران فعال صادر می شود. مسئله دیگر که باید بگوییم آن است که کلاب هاوس را می توانید از اپ استور دریافت کنید و همانطور که پیشتر گفتیم این پتلفرم درحال حاضر فقط برای کاربران Ios فعال می باشد.

چگونه می توان کد دعوت رایگان کلاب هاوس را به دست آورد؟

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
نحوه عضویت در کلاب هاوس

از آنجایی که کلاب هاوس برنامه ای است که تنها از طریق دعوت می توانید وارد آن شوید، یعنی لزوما فقط درصورتی قادرید از برنامه استفاده کنید که کاربران قبلی از شما دعوت کرده باشند. به همین جهت ممکن است به این فکر کنید که برای اینکار چه راه حل هایی وجود دارد، دو راه حل موجود برای دریافت کد دعوت رایگان کلاب هاوس را به شما در ادامه توضیح خواهیم داد.

اولین راه که کاملا مشخص است این می باشد که منتظر بمانید تا کسی شما را به این کلاب دعوت کند یا به جستجوی گروهی از کاربران کلاب هاوس بگیرید که با آنها علایق مشترک دارید و از طریق ارتباط با این افراد از یکی از آنها کد دعوت رایگان کلاب هاوس را دریافت نمایید.

از آنجا که راه اول بسیار واضح است و نیاز به توضیح اضافی ندارد، درباره آن بیشتر صحبت نمی کنیم اما در ادامه چند روش موثر برای یافتن و دعوت و ورود به بستر چت روم را به شما نشان خواهیم داد.

رددیت (گروه های دعوت از کلاب هاوس)

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
نحوه عضویت در کلاب هاوس

اگر قبلا از رددیت استفاده کرده اید، پس باید از نحوه کار گروه ها و انجمن ها در این پلتفرم آشنا باشید. علاقه مندی ها و گروه های خاص در پلتفرم Subreddits نامیده می شوند که افراد دارای علایق مشترک می توانند به صورت رایگان به آنها بپیوندند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

بنابراین اگر به دنبال کد دعوت رایگان کلاب هاوس از طریق رددیت می گردید، باید به دنبال گروه های Clubhouse Community Subreddits باشید که متشکل از کاربرانی است که قبلا از کلاب هاوس استفاده کرده اند. تنها کاری که لازم انجام دهید آن است که نظر خود را درمورد موضوع مورد علاقه در کلاب هاوس مطرح کرده و درخواست کد دعوت رایگان کلاب هاوس کنید.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس
دعوتنامه کلاب هاوس

در این صورت شما با دو گروه از کاربران کلاب هاوس مواجه خواهید شد، گروه اول کاربرانی هستند که کد دعوت رایگان کلاب هاوس را برای شما به اشتراک خواهند گذاشت و گروه دوم کسانی می باشند که این کد دعوت را می فروشند.

اگر خوش شانس باشید شخصی از گروه اول را پیدا خواهید کرد، این کاربران معمولا افرادی هستند که به علاقه و اشتیاق شما نسبت به موضوعات احترام قائلند و شما را در این راه کمک می کنند اما گروه دوم معمولا افرادی هستند که سعی می کنند از تمایل و اشتیاق افرادی برای تجارت استفاده نمایند، اگر فکر می کنید این عمل اشکالی ندارد پیش گرفتن این راه دوم نیز مانعی ندارد.

من توصیه می کنم اگر قصد دارید از کسی در رددیت کد دعوت بخرید، ابتدا با او حرف زده و بیشتر آشنا شوید، چراکه بدون اینکار ممکن است صرفا با افرادی مواجه شوید که قصد سو استفاده را دارند. باید این نکته را خاطر نشان سازم که این کلاه برداری برای بسیاری از کاربران رددیت اتفاق افتاده است و باید بسیار حواستان را جمع کنید.

گروه های فیس بوک

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟
دعوتنامه کلاب هاوس

از آنجا که فیس بوک پرکاربردترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در جهان است، به احتمال زیاد شما قادر خواهید بود در آن افرادی را که قبلا از کلاب هاوس استفاده کرده اند را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. به این شیوه می توانید کد دعوت رایگان کلاب هاوس را بدست بیاورید. فیس بوک یکی از پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می‌ دهد از هشتگ برای جستجوی خاص، یافتن و کاوش پست ها، افراد و گروه هایی که به آن علاقه دارید استفاده کنید.

با درنظر داشتن این، توصیه می شود از هشتگ های مرتبط مانند  #Clubhouse و یا #ClubhouseInvites استفاده کنید تا پست ها و گروه ها مرتبط برای شما نمایش داده شوید. این یک روش بسیار خوب و موثر برای برقراری ارتباط با کاربران موجود در کلاب هاوس است، بنابراین می توانید از این افراد درخواست کد دعوت رایگان کلاب هاوس کنید.

پلتفرم های دیگر

همانطور که درمورد فیس بوک گفتم اگر تصمیم دارید سریعتر دعوت نامه های کلاب هاوس دریافت کنید، یک روش شگفت انگیز ساده دیگر برای برقراری تماس با افرادی که در این شبکه اجتماعی قرار دارند استفاده از هشتگ در سایر پتلفرم ها مانند اینستاگرام و توییتر است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک توییت یا استوری ساده با هشتگ #Clubhouse به اشتراک بذارید. این کار می تواند به شما کمک کند کاربران موجود در کلاب هاوس که به دنبال دعوت و افزودن افراد جدید به گروه های کلاب هاوس خود هستند، مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان توصیه میکنیم حتما نگاهی به آموزش ساخت روم در کلاب هاوس، دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر، دانلود کلاب هاوس اندروید و کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس داشته باشید.

نتیجه گیری

امروز در جهان کلاب هاوس درحال تبدیل شدن رسانه اجتماعی فراگیری شده است که به شما بستری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون زحمت نظرات خود را با صدا به اشتراک بگذارید، سوال بپرسید و در زمان مشخص منتظر پاسخ آن باشید، به همین جهت ما تلاش کردیم در این مقاله نحوه ورود آسان به این شبکه اجتماعی را به شما یاد دهیم، امیدوارم که این مطلب مفید واقع شده باشد.

همچنین برای برخی آموزش های بیشتر درباره شبکه های اجتماعی میتوانید نگاهی به آموزش کار با واتساپ، آموزش کار با اسنپ چت، آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ، نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا و بررسی میزان مصرف اینترنت روبیکا داشته باشید.

علاوه بر این، میتوانید به مقالاتی درباره ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی، روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک، 10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند، نحوه حل مشکل تیک تاک و فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ نیز رجوع کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع:blogsaays

نظر شما درباره مطلب کد دعوت رایگان کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (23 نظر)

    میشه منو دعوت بدید

    پاسخ

    سلام ممنون میشم یک نفر منو دعوت کنه اینم شمارمه ۰۹۳۸۱۲۲۷۴۲۳

    پاسخ

    منم اینوایت میخام @caticornila

    پاسخ

    سلام لطفا یکی بهم دعوت نامه بده اینم شمارمه
    ۰۹۱۰۰۵۹۱۸۱۰

    پاسخ

    لطفا یکی کد دعوت ب من بده منم وارد شم

    پاسخ

    سلام یک نفر منو دعوت کنه اکانت کلاب هوس {at}abbs.mehrabi
    ایمیل abbas{dot}z{dot}mehrabian1{at}gmail{dot}com

    پاسخ

    دعوت کردم
    الان کافی لاگین کنید

    پاسخ

    میشه منو دعوت کنی اینم شماره واتساپمه ۰۹۱۰۰۵۹۱۸۱۰

    پاسخ

    میشه منو اینوایت کنی @caticornila

    پاسخ

    سلام… لطفا یه نفر واسه م کد دعوت Clubhouse بفرسته… ممنون میشم… اینم ای دی تلگرامم
    saeedehd

    پاسخ

    یه دونه دعوت نامه کلاب هاوس دارم
    میفروشم
    moory6{at}yahoo.com
    ایمیل بزن
    {سلب مسئولیت: تکراتو مسئولیتی در قبال صحت ادعاهای مطرح شده در نظرات کاربران ندارد.}

    پاسخ

    سلام لطفا یکی برام لطف کنه با هزینه کد کلاب هاوس رو بفرسته ممنون

    پاسخ

    سلام یکی دعوتنامه بفرسته لطفا
    neginnaderi

    پاسخ

    اگه کسی میتونه منم دعوت کنه 09193452045

    پاسخ

    لطفا به منم کد تایید بدید

    پاسخ

    سایت فالوده دعوت نامه رایگان میده.

    پاسخ

    سلام لطفایکی برام دعوتنامه کلاب هاوس ارسال کنه
    ۰۹۱۲۳۳۵۶۴۴۲

    پاسخ

    سلام
    لطفا یکی منو دعوت کنه
    ۰۹۹۳۱۴۳۶۷۹۳

    پاسخ

    سلام لطفا یک دعوتنامه برای من ارسال کنید
    Telegram:zary3355

    پاسخ

    سلام لطفاً برای من دعوتنامه کلاب هاوس ارسال کنید.
    Telegram: Micheal_Scottt

    پاسخ

    عالیه ولی باید دعوت بدن

    پاسخ

    سلام لطفا یه نفر دعوت نامه بهم بده بتونم بیا کلاب هاوس 09035714433 این شمارم. لطفا کمک کنید واردکلاب هاوس شم🙏

    پاسخ

    سلام ی نفر کد دعوت بده منم وارد شم

    پاسخ