;
coinex

نسخه اندروید کلاب هاوس در سطح جهانی عرضه شد

چندی پیش اخباری مبنی بر ارائه زودهنگام نسخه اندروید کلاب هاوس منتشر شد و حالا بالاخره این نسخه به طور عمومی در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

بالاخره و بعد از مدت ها انتظار کاربران اندروید نیز از اپلیکیشن نوظهور و پرسروصدای کلاب هاوس استفاده خواهند برد. امروز و اگر دقیق تر بگوییم ساعاتی پیش نسخه رسمی اندرویدی کلاب هاوس در گوگل پلی قرار گرفت. پیش از این نسخه اندروید کلاب هاوس به طور محدود ارائه شده بود اما حالا عرضه رسمی و فراگیر آن آغاز شده است.

نسخه اندروید کلاب هاوس در سطح جهانی عرضه شد

البته کاربران همچنان برای ورود به این برنامه نیز به دعوتنامه کلاب هاوس دارند. ساده ترین روش برای عضویت در حال حاضر پر کردن فرم اولیه ثبت نام است تا آن دسته  از مخاطبین شما که کلاب هاوس دارند بتوانند برای شما دعوتنامه ارسال کنند. البته می توانید از دوستان خود که آیفون دارند نیز تقاضای دعوتنامه کنید.

دانلود کلاب هاوس اندروید از گوگل پلی

حالا بیش از یک سال از انتشار رسمی اپلیکیشن محبوب کلاب هاوس می گذرد.این شبکه اجتماعی در مدت کوتاهی به محبوبیت زیادی رسیده و ارزش مالی بالایی کسب کرده است. البته نقدهایی در این مدت به استرتژی عرضه کلاب هاوس وارد بوده و مباحث امنیتی مربوط به آن نیز بسیار مسئله ساز شده است.

در حالی ک مدت زیادی از عرضه نسخه iOS کلاب هاوس می گذرد، کلاب هاوس برای اندروید تا مدت زیادی ارائه نشده بود. اما حالا بالخره این اپلیکیشن برای اندروید نیز ارائه شده است و طبیعتا کاربران زیادی به استفاده از این سرویس اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار نسخه اندروید کلاب هاوس در سطج جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر