;
coinex

فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی رونمایی شد

ساعاتی پیش از فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی که در 8 دقیقه، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را فول شارژ می‌کند، رونمایی شد.

شرکت شیائومی از زمان آغاز کار خود در سال 2010 تاکنون بر روی ساخت گوشی و دیگر وسایل برقی تمرکز داشته است و به دلیل خلاقیت و قیمت‌های نسبتا مناسب محصولاتش، توانسته در بازارهای آسیایی من جمله ایران و هند و همینطور برخی کشورهای اروپایی محبوب شود.

یکی از فناوری‌هایی که شرکت شیائومی بر روی آن متمرکز است، فناوری شارژ سریع سیمی و بی‌سیم است. حال در 12 ساعت گذشته، شیائومی از تکنولوژی شارژ سریع خود رونمایی کرد که تمام فعالان این حوزه را شگفت زده کرده است. در ادامه به معرفی تکنولوژی شارژ سریع 200 واتی این شرکت می‌پردازیم.

فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی رونمایی شد

شیائومی را می‌توان جزو شرکت‌هایی درنظر گرفت که نه تنها جزو تولیدکنندگان بهترین گوشی های چینی 2021 بوده، بلکه در زمینه‌ تکنولوژی فست شارژ نیز برای خود اسم و رسمی بهم زده است. اخیرا نیز این شرکت با رونمایی از شارژر 200 واتی خود توانسته در زمینه‌ی شارژ سیمی و شارژ بی‌سیم رکورد جدیدی ثبت کند. کمپانی چینی شیائومی در ساعات گذشته در توییتر رسمی خود از تکنولوژی شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی رونمایی کرد.

شیائومی نام این تکنولوژی را HyperCharge گذاشته است و در واقع برند بلک شارک یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود. طبق ادعای شیائومی، فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند و در صورت استفاده از شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی هم مدت‌زمان شارژ آن به ۱۵ دقیقه می‌رسد.

علاوه بر این، این کمپانی ویدئویی را در رابطه با این فناوری منتشر کرده است که شما می‌توانید با کلیک در اینجا، آن را در یوتیوب تماشا کنید. در این ویدئو، کارکرد این تکنولوژی برای مدل مخصوصی از گوشی می ۱۱ پرو نشان داده می‌شود.
فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی
فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی

شما می‌توانید در این ویدئو ببینید که تنها پس از گذشت سه دقیقه، شارژ باتری گوشی به ۵۰ درصد می‌رسد و چند ثانیه قبل از رسیدن به ۸ دقیقه، باتری به طور کامل شارژ می‌شود. همینطور هنگام استفاده از شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی، باتری در عرض یک دقیقه به ۱۰ درصد می‌رسد و طی ۷ دقیقه ۵۰ درصد از باتری شارژ می‌شود.

در این سال‌ها، شرکت‌های چینی در حال تصرف بازارهای تکنولوژی هستند. شیائومی نیز از این قضیه مستثنی نیست و در چند سال اخیر، به دنبال معرفی بهترین شارژرها بوده است. دو سال پیش این کمپانی از سیستم شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد که می‌توانست یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۱۷ دقیقه شارژ کند و حتی بعد از آن هم فناوری شارژ ۱۲۰ واتی برای می ۱۰ اولترا را معرفی کرد که می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در ۲۳ دقیقه کاملا شارژ کند.

حال نیز با این ویدئو از فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی پرده برداشته شد که سرعت شارژ سیمی و بی‌سیم فوق‌العاده بالایی دارد. شیائومی هنوز درباره‌ی زمان ارائه‌ی این تکنولوژی‌ها برای گوشی‌های خود جزئیاتی ارائه نکرده است ولی احتمال دارد چنین فناوری در ادامه ۲۰۲۱ یا سال آینده میلادی از راه برسد، البته شاید شیائومی برای مقابله با ریسک‌های احتمالی مدت زمان بیشتری را صرف توسعه فناوری شارژ HyperCharge کند.

طبق بررسی‌های انجام شده بر روی این تکنولوژی، فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی گرمای زیادی تولید می‌کند که برای دوام باتری مضر است. از این رو، احتمالا ۲۰۰ واتی شدن سرعت شارژ، گرما را افزایش می‌دهد.

گذشته از این‌ها، باید به این موضوع اشاره کنیم در کنار پشتیبانی دستگاه از فناوری شارژ سریع، کاربران باید به آداپتور و کابل مناسبی هم دسترسی داشته باشند که احتمالا شرکت‌ها تمایلی به قرار دادن آن‌ها در جعبه محصولاتشان نخواهند داشت.

فراتر از آن، پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران گوشی‌های برند شیائومی هستید، مقاله بهترین گوشی های 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 را در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور برخی از گوشی‌های شیائومی نیز در فهرست بهترین باتری گوشی 2021، بهترین دوربین گوشی 2021 و ارزان ترین گوشی های 2021 نیز قرار دارند که ممکن است شناختن انها برای شما جالب باشد.

در آخر، اگر به دنیای گوشی‌ها علاقه دارید، مقالات ارزان ترین گوشی های 5G دنیا، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درخصوص فناوری شارژ 200 واتی HyperCharge شیائومی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر