;
coinex

مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ فاش شد

جدیدترین عضو خانواده ام سامسونگ گلکسی ام ۳۲ نام خواهد داشت. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ منتشر شده است. با ما باشید.

بنابر اطلاعات وب سایت FCC‌ عضو جدید خانواده M سامسونگ به زودی در بازار هند و برخی دیگر از بازارها رونمایی خواهد شد. گوشی مذکور ماه گذشته در وب سایت رسمی سامسونگ هند مشاهده شده و بود در این هفته گواهی تاییدیه FCC‌ را دریافت کرد.

بنابر اسناد این پایگاه اطلاعاتی، ما به جزئیاتی از مشخصات فنی این گوشی جدید که در شمار بهترین گوشی های سری M سامسونگ  قرار دارد دسترسی پیدا کرده ایم. این گوشی از جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است که در بخش باتری حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در بخش اتصالات خود از بلوتوث 5.0، Wi-Fi a / b /g /n /ac و اتصال NFC بهره‌مند است و با تکیه به اسناد مرجع FCC دارای درگاه کارت حافظه جانبی است.

مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ فاش شد

اطلاعات سخت افزاری این محصول هنوز رسما تاییده نشده است اما انتظار می‌رود از تراشه هلیو G80‌ مدیاتک بهره ببرد. با این تفاسیر به نظر در این بخش این محصول مبتنی بر گلکسی A32 که اوایل سال میلادی جاری به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا معرفی شد خواهد بود.

با توجه به شارژر ۱۵ واتی که گلکسی ام ۳۲ همراه دارد، احتمالا با باتری به ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت مواجه هستیم که می تواند از بهترین باتری گوشی 2021 نیز باشد. گوشی های اخیر سری ام سامسونگ عموما بر باتری و کیفیت آن استوار هستند. به خصوص در هند که سامسونگ برای برجسته سازی این مسئله از برچسب هیولا استفاده می کند. به نظر این محصول به زودی در هند معرفی خواهد شد و در ادامه به سایر بازارها می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر