;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT) در سال 2021 و سال های بعد

ارز دیجیتال دنت (DENT) یکی از منحصر به فردترین ارزهای دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم به آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT) بپردازیم. با ما همراه باشید.

با اینکه امروزه با استقبال بسیار زیاد کاربران ارز دیجیتال روبه رو هستیم، اما ممکن است برخی افراد همچنان تعریف دقیقی از این رمزارزها ندانند. در واقع، ارز دیجیتال یک پول مجازی است که افراد زیادی در حال سرمایه گذاری روی این پول‌های مجازی هستند. این پول‌ها تمام ویژگی‌های پول فیزیکی را دارد و تمامی تراکنش‌های آن در کسری از ثانیه و بدون هیچ حد و مرزی انجام می‌شود. استقبال بسیار زیاد از این رمزارزها باعث شده ارزهای جدیدی با اهداف جدید ساخته شوند که یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال دنت (DENT) است.

در قرن بیست و یکم، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات که سراسر جهان با آن روبه رو هستند پراکندگی شبکه‌های تلفن همراه و برقراری تماس‌های بین‌المللی است که اکثر مواقع گران قیمت، پر زحمت و در کل بسیار دشوار است. ایجاد یک بازار جهانی داده‌های تلفن همراه، بر بستر بلاک چین با استفاده از ارز دیجیتال دنت (DENT) این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. در این گفتار قصد داریم ضمن معرفی این پروژه و توکن آن، به آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT) بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)

پلتفرم ارز دیجیتال دنت مکان مناسبی برای تبادل داده‌ها است که این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال اختصاصی به دنبال ایجاد یک شرکت مخابراتی مجازی (Telco) و بازار داده در سراسر جهان است. این بازار جهانی بدون آن که به شرکت مخابراتی هر فردی توجه کند امکان خرید و فروش داده‌های تلفن همراه را به آن فرد می دهد.

توسعه‌دهندگان این پروژه، توکن DENT را برای تسهیل این امر ایجاد کرده‌اند و ادعا می‌کنند که بیش از ۱۳ میلیون کاربر در سراسر جهان دارند. اگر چه که این ارز دیجیتال همانند دیگر رمز ارزها با انتقاداتی روبه رو است اما همچنان یکی از منحصر به فرد‌ترین و بهترین ارزهای دیجیتال است. همان طور که همگان می‌دانیم بازار ارز دیجیتال دچار پستی و بلندی‌های بسیاری است. برای همین نمی‌توان با قطعیت نظر داد که این پروژه موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. اما به نظر می‌رسد که پروژه‌ای است که باید آن را در نظر گرفت و امیدوار بود که آینده دنت بسیار درخشان باشد.

در زبان ساده، به بستر تبادل داده که در شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده است پلتفرم ارز دنت (DENT) می‌گویند. این شبکه یکی از منحصر به فرد‌ترین شبکه‌هاست که امکان خرید داده‌های تلفن همراه را به کاربران می‌دهد. تمامی کاربران این شبکه می‌توانند به راحتی داده‌های خود را از طریق سیستم موجود در پلتفرم خود به اشتراک بگذارند. یکی از مهم‌ترین اهداف این پروژه این است که تمامی مصرف‌کنندگان را از چنگ شرکت‌های مخابراتی منطقه‌ای آزاد کند تا به این ترتیب، هر کسی در خرید، فروش و استفاده از داده‌های تلفن همراه، آزادی انتخاب داشته باشد. در این جستار قصد داریم به معرفی پروژه دنت، فناوری آن و همچنین، ارز دیجیتال اختصاصی این پروژه با نماد DENT بپردازیم. با ما همراه باشید تا راهنمای شما در پیش بینی قیمت ارز دنت باشیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ارز دیجیتال دنت (DENT) چیست و چه اهدافی دارد؟

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)
آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)

در زبان ساده پلتفرم ارز دنت یعنی شبکه بلاک چین اترویومی که برای تبادل داده‌ها طراحی شده است. یکی از بهترین امکاناتی که این شبکه برای کاربران خود فراهم کرده، خرید داده‌های تلفن همراه است. در واقع اصلی‌ترین وظیفه دنت خرید داده‌های تلفن همراه از سایر کاربران موجود در شبکه است. کاربران و توسعه‌دهندگان این شبکه، دنت را یکی از منحصر به فرد‌ترین و بهترین‌ ارزهای دیجیتال‌ می‌دانند و همچنین آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT) را بسیار درخشان پیش بینی می‌کنند.

در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که تلفن همراه یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی همگان است. دنت در تلاش است جامعه‌ی افرادی را که از تلفن‌های همراه و همچنین وسایل هوشمند استفاده می‌کنند را توسعه بدهد. این هدف باعث شد بسیاری از شرکت‌های مخابراتی با این شبکه همکاری کنند و بسیاری از اپراتورهای مختلف تلفن همراه به هم وصل شوند و میزان هزینه‌های رومینگ را کاهش بدهند. ارز دیجیتال دنت برای این که کار با پلتفرم‌ آن آسان‌تر شود یک برنامه طراحی کرد که می‌شود آن را روی گوشی‌های هوشمند نصب کرد و از طریق آن به راحتی داده‌های خود را برای هرشخصی در هر جای جهان خریداری و ارسال کند. همین امر باعث شد پیش بینی قیمت ارز دیجیتال دنت (DENT) نسبت به قبل بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

تاریخچه و آینده دنت

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)
پیش بینی قیمت ارز دنت

شرکت دنت وایرلس برای اولین بار در سال 2014 در هنگ کنگ تاسیس شد. در ابتدا با نام Commando Coder شناخته می‌شد که یک بازار خودکار ساخته شده بر اساس عملکردهای مدیریت ریسک بود. این شرکت پس از دریافت بودجه از سایر بنیان گذاران در سال 2017 در پلتفرم دنت ادغام شد و به شرکت دنت (DENT) تبدیل شد. این شرکت در حال حاضر متشکل از 9 نفر است که در زمینه‌های مختلفی از فناوری‌های تلفن همراه گرفته تا مهندسی نرم افزار و معاملات فارکس، تجربه دارند. سه نفر از مهم‌ترین بنیان گذاران این شرکت ترو کاتاجاینن (Tero Katajainen)، میکو لیناماکی (Mikko Linnamaki)، آندریاس ولمر (Andreas Vollmer) است.

ترو کاتاجاینن بنیان گذار و مدیر عامل این شرکت است. وی سابقه بسیار خوبی در زمینه فعالیت در پلتفرم‌های معاملاتی فارکس و اپراتورهای تلفن همراه دارد. همچنین او به عنوان یکی از اولین توسعه دهندگانی بود که سیستم پرداخت مستقیم را در برنامه‌های مشتریان اپراتور تلفن همراه راه اندازی کرد. میکو لیناماکی یک کارآفرین قهار است که در زمینه معماری بنیادی موبایل سابقه بسیار خوبی دارد به همین دلیل وی یکی از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین بنیان گذاران دنت است. آندریاس ولمر یکی از بهترین متخصصان تلفن همراه است که بیش از 12 سال در زمینه توسعه برنامه‌های تلفن همراه فعالیت داشته است. او یکی دیگر از بنیان گذاران شرکت دنت است. حال که با بنیان‌گذاران این پلت فرم و ارز دیجیتالی آشنا شدیم، به سراغ پیش بینی قیمت ارز دنت می‌رویم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

آینده دنت و اجزای تشکیل دهنده آن

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)
آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)

دنت یکی از منحصر به فرد‌ترین رمز ارزهاست که اجزای آن از سه بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول بازار داده تلفن همراه است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا برای خرید و فروش داده‌های تلفن همراه از توکن‌های دنت استفاده کنند در واقع شما با استفاده از این روش بسته داده‌های تلفن همراه خود را دریافت می‌کنید و باعث بهبود آینده توکن DENT می‌شوید.

دومین بخش این پروژه صرافی داده‌های تلفن همراه است که در این بخش به تمامی کاربران امکان خرید و فروش بسته‌های داده تلفن همراه به صورت توکنیزه داده می‌شود. آخرین بخش این پروژه برنامه‌های موبایل دنت است. دنت برای تمامی سیستم عامل های اندورید و Ios امکان دسترسی را فراهم کرده است. با استفاده از این برنامه‌ها کاربران به راحتی می‌توانند از توکن‌های دنت برای تخفیف در کارمزد تراکنش‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال دنت (DENT)

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)
آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)

در سال 2017 اولین توکن دنت در بازار عرضه شد و توسعه دهنگان موفق به فروش 4/3 میلیون دلار از توکن‌های خود شدند. در آن زمان ۸٫۶ میلیارد توکن DENT با قیمت ۰٫۰۰۰۵ دلار به ازای هر واحد به فروش می‌رسید. این ارز دیجیتالی در بازه زمانی 5 ماهه هیچ افزایش قیمتی نداشت و در رنج قیمتی ۰٫۰۰۱-۰٫۰۰۰۶ دلار معامله می‌شد. در ماه دسامبر 2017 میلادی، دنت وارد یک بازار گاوی شد و آینده توکن DENT را تغییر داد و در نهایت در 9 ژانویه سال 2018 میلادی، قیمت ارز دیجیتال دنت به بالاترین قیمت تاریخی خود و ارزش 0/111 دلار رسید.

این روند صعودی در یک بازه کوتاه مدت بود و در عرض یک هفته قیمت توکن دنت بیش از 50 درصد کاهش یافت. این روند نزولی تا چند ماه پا بر جا بود تا این که در آگوست، قیمت دنت به 0/001 دلار رسید و پس از آن توکن دنت روند خنثی به خود گرفت و در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۲-۰٫۰۰۰۱ دلار معامله می‌شد.در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی و همزمان با آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، این توکن نیز یک روند صعودی به خود گرفت و قیمت آن تا حدود ۰٫۰۲ دلار افزایش یافت. در حال حاضر قیمت رمزارز برابر 0.003415 دلار است . حجم معادلات این رمز در 24 ساعت گذشته برابر با 34,034,982 دلار است و در 24 ساعت گذشته با روند افزایشی روبه رو بوده است و دارای رتبه 84 در بین دیگر ارزهای دیجیتال است. این روند نشان می‌دهد آینده توکن DENT بسیار درخشان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

آینده دنت و خریداری توکن دنت

آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)
آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT)

با توجه به این که خرید ارز بسیار مهم است و رابطه مستقیمی با آینده و پیش بینی قیمت دنت (DENT) دارد، بهتر است شما ارزهای دیجیتال خود را از صرافی‌های خریداری کنید که پشتیبان کننده این رمز ارز باشند. این صرافی‌ها شامل صرافی بایننس (Binance)، صرافی Upbit، صرافی KuCoin، صرافی HitBTC است. شما می‌توانید به آسانی برای خرید ارز دیجیتال خود از صرافی‌های خارجی کمک بگیرید اما به دلیل این که کشور ما دچار برخی تحریم‌ها است، شما می‌توانید با خرید یکی از استیبل کوین‌ها، آن را در صرافی‌ها به ارز دیجیتال دنت تبدیل کنید.

زمانی که شما ارز دیجیتال خود را خریداری کردید، می‌توانید توکن خود را در کیف پول مناسب جایگذاری کنید. از کیف پول‌های مناسب می‌توان به کیف پول مای اتر (MyEther)، کیف پول متامسک (MetaMask)، کیف پول کوینومی (Coinomi) اشاره کرد. کیف پول مای اتر (MyEther) یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌هاست که برای ذخیره سازی توکن های ERC-20 بسیار مناسب است و انتقال و دریافت توکن‌های دنت را فراهم کرده و از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

کیف پول بعدی کیف پول متامسک (MetaMask) است که در دسته کیف پول‌های تحت وب قرار دارد و با مرورگرهای فایرفاکس، Brave و گوگل کروم سازگار است. کیف پول کوینومی (Coinomi) کیف پولی است که در دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه موجود است. شما می‌توانید با داشتن این کیف پول به راحتی ارز دیجیتال دنت را ذخیره کنید. همینطور می‌توانید توکن‌های خود را علاوه بر موارد بالا، در کیف‌های سخت افزاری همچون لجر نانو اس و ترزور ذخیره نمایید. این دو کیف پول سخت افزاری توانایی ذخیره سازی ارز دیجیتال دنت را دارند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت ارز دیجیتال دنت (DENT) و آینده دنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر