;
coinex

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 ، 2022 و سال های بعد از آن

یونی سواپ یک ارز دیجیتال جدید است که امروزه طرفداران زیادی بین مردم پیدا کرده است و ما این گفتار را به پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 اختصاص داده‌ایم.

در این چند سال اخیر، چرخ بازار ارزهای دیجیتالی به خوبی می‌چرخد و مردم در حال روی آوردن به این پول‌های مجازی هستند. این ارزها نسبت به ارزهای فیات مزایایی دارند که موجب می‌شود حتی برای بعضی‌ها اندکی محبوب‌تر نیز باشند.

یکی از ارزهای دیجیتالی که این روزها در حال کسب محبوبیت است، ارز دیجیتالی یونی سواپ (Uniswap) است که توکن آن هم UNI نام گرفته است. یونی سواپ در واقع یک پلتفرم غیرمتمرکز برای سیستم‌های مالی است.

همینطور در تعریف Uniswap می‌توان گفت که یک صرافی حرفه‌ای در سیستم ارزهای دیجیتال است و به‌نظر می‌رسد توکن آن نیز آینده درخشانی در پیش خواهد داشت. بنابراین در ادامه این گفتار، ما به معرفی و پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 و سال‌های بعد آن می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

در گذشته‌ای نه چندان دور، ارز دیجیتالی یونی سواپ هیچ جایی دنیای رمزنگاری وجود نداشت و مردم این سیستم دیفای یا همان غیر متمرکز را قبول نداشتند. اما بورس غیرمتمرکز در دوره تبلیغات مربوط به خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi)، خصوصا در سال 2020 توانست بین مردم شناخته شده و جایگاهی پیدا کند.

یونی سواپ یک پروژه مستقل در بلاک‌چین خاص خود نیست، بلکه یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) در بستر اتریوم است.اساسا Uniswap خود را یک پلت فرم تجاری غیرمتمرکز می‌داند که امکان تبادل اتر (ETH) به انواع توکن‌های ERC-20 را فراهم می‌کند.

با اینکه بسیاری از دیگر سیستم‌های غیرمتمرکز با مشکلاتی من جمله کاربر پسند نبودن، گران بودن و ریسک داشتن مواجه بودند، اما ارز دیجیتالی یونی سواپ توانست این مشکلات را برطرف کند تا مردم بیشتر برای استفاده به آن روی بیاورند.

سرانجام در سپتامبر 2020، توکن بومی یونی سواپ (UNI) راه‌اندازی شد و این مهم موجب ایجاد حساسیت‌هایی شد چرا که توکن این این سیستم دیفای از نظر موفقیت رابطه مستقیمی با خود صرافی دارد. از این رو، ما این مطلب را به پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 تا 2025 اختصاص داده‌ایم.

همینطور در کنار این پیش‌بینی بلند مدت، سعی کرده‌ایم تعریف یونی سواپ، تاریخچه این ارز و پیش‌بینی دیگر متخصصان را هم ارزیابی کرده و در این مطلب بگنجانیم. بنابراین برای دانستن پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 و آینده‌ی آن، تا انتها با تکراتو همراه باشید!

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه های 1400

یونی سواپ چیست ؟

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
 آینده ارز uni ؛ یونی سواپ چیست
  • نام ارز رمزنگاری شده: یونی سواپ (UniSwap)
  • توکن : یونی (UNI)
  • قیمت: 29.0700 دلار
  • ارزش بازار: 15،105،359،283.0000 دلار
  • سرمایه در گردش: 519،857،388.1321 دلار
  • حجم معاملات: 624،018،290.0000 دلار
  • بالاترین قیمت در طول تاریخ: 35.8800 دلار در 23 مارس 2021
  • کمترین قیمت در طول تاریخ: 1.0300 دلار در 17 سپتامبر 2020

Uniswap یک صرافی غیرمتمرکز است که توسط هیدن آدامز (Hayden Adams) در نوامبر 2018 تاسیس شد. در واقع، یونی سواپ مجموعه‌ای از کامپیوترها است که روی بلاک چین اتریوم اجرا شده و مبادله‌های غیر متمرکز توکن را امکان‌پذیر می‌کند.

این کار به کمک یونیکورن‌ها (تک شاخ‌ها) که در لوگوی یونی سواپ قابل مشاهده است، صورت می‌گیرد و تریدرها می‌توانند بدون اعتماد به سایر افراد در رابطه با سرمایه خود، به تبادل توکن‌های اتریوم بر بستر Uniswap بپردازند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر یونی سواپ را تعریف کنیم، می‌توان گفت یک پروتکل نقدینگی خودکار به شمار می‌رود. در یونی سواپ برای ترید کردن، خبری از دفتر سفارش نبوده و نیازی به وجود فردی دیگر نیست و کاربران می‌توانند بدون دخالت داشتن واسطه‌ها بین یکدیگر خرید و فروش انجام بدهند.

این صرافی از یک سری قرارداد هوشمند تشکیل شده و به هر کاربر اجازه می‌دهد به طور مستقیم با دیگر کاربران بلاک چین اتریوم معامله انجام بدهد. به همین خاطر، به این صرافی، غیرمتمرکز می‌گویند.

بیشتر بخوانید: سود بانکی در سال 1400

تاریخچه ارز دیجیتالی یونی سواپ

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
 آینده ارز uni ؛ تاریخچه یونی سواپ

طبق اعلام Coinmarketcap، یونی سواپ در 17 سپتامبر با قیمت معاملات 2.94 دلار وارد بازار رمزنگاری شد. این قیمت در دو روز پس از راه اندازی به طور چشمگیری به 6.96 دلار رسید زیرا این ارز در چندین صرافی در سراسر جهان قرار گرفت.

با کمال تعجب توکن یونی تا اواسط سپتامبر به 3.98 دلار سقوط کرد و توانست تا پایان سپتامبر به 5.02 دلار برسد. بعداً قیمت ها در اوایل ماه اکتبر به 2.57 دلار کاهش یافت زیرا بازار خرسی (نزولی) قیمت را پایین کشید.

با ایجاد تغییرات خاص، UNI تا پایان ماه اکتبر بین 2 تا 3 دلار معامله می‌شد و بعد به طرز تکان دهنده‌ای، UNI به دلیل فشار گسترده فروش تا اوایل ماه نوامبر به 1.80 دلار کاهش یافت. این قیمت تا اواسط ماه نوامبر به سطح مقاومت خود رسید و با نوسانات خاصی تا دسامبر در 3 دلار باقی ماند. در پایان سال 2020، UNI با قیمت 4.62 دلار معامله شد.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
پیش بینی قیمت UNI در سال 2021

آغاز سال 2021 برای UNI بسیار موفقیت آمیز بود. بازار گاوی (صعودی) توانست قیمت توکن را که چندین وقت ثابت مانده بود، جا به جا کند. البته UNI کمی قبل‌تر در پایان سال 2020 اولین نشانه‌های افزایش قیمت آینده را نشان داده بود.

در آن زمان، ارزش توکن برای اولین بار پس از مدت‌ها ناگهان از 3 دلار به بیش از 6 دلار رسید. پس از آن، یونی سواپ افزایش قیمت بیشتری را ثبت کرد؛ به خصوص در اواسط ژانویه 2021، پس از اینکه بازار صعودی برای اولین بار مانع مهم روانی 10 دلار آمریکا را شکستند.

در ماه فوریه، مقاومت 20 دلار آمریکا سرانجام سقوط کرد و توکن یونی بالاترین رکورد قیمت خود در طول زمان با قیمت 35.88 دلار در 23 مارس 2021 ثبت کرد. گفته می‌شود اگر این صرافی پروتکل‌های خود را بهبود ببخشد، ممکن است قیمت آن به بیش از این‌ها هم برسد. در چارت زیر شما می‌توانید روند قیمت را از دسامبر 2020 تا فوریه 2021 را مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
پیش بینی قیمت UNI در سال 2021

یونی سواپ پشت سر هم در حال رکورد زدن است و در حال حاضر، این صرافی غیرمتمرکز چهارمین تریدر ارز رمزها است و در بین صرافی‌های دیفای، با اختلاف 300000 آدرس فعال یونیک، در مقام اول قرار دارد.

حدود 20 درصد معاملات اتر به یونی سواپ ختم می‌شود که این مهم، جایگاه والای این صرافی را در پلت‌فرم اتریوم نشان می‌دهد. اندازه متوسط ​​موقعیت‌های تردینگ معادل 1200 دلار است. در حال حاضر، حدود 70،000 کاربر نقدینگی را در سیستم عامل تأمین می‌کنند و طبق بیانیه خود، پروتکل صرافی در 200 اپلیکیشن ادغام شده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت یورو در سال 1400

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 تا 2025

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
پیش بینی قیمت UNI در سال 2021

اگرچه توکن‌های مبادلات غیرمتمرکز هنوز مسیر زیادی را طی نکرده و جوان است، اما درحال حاضر توجه بسیاری از افراد و متخصصان را به خود جلب کرده است و همینکه کارشناسان به پیش بینی قیمت UNI 2021 و سال‌های بعد از آن پرداخته‌اند، نشان می‌دهد این ارز از جایگاه خوبی برخوردار است.

با این‌حال، نباید روی این پیش بینی‌ها به‌طور تمام و کمال حساب کرد و تنها می‌بایست به عنوان یک نظر به آنها نگاه کرد و ملاک‌های دیگر را نیز برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. بنابراین، در ادامه گفتار، ما به پیش بینی قیمت UNI 2021 تا 2025 پرداخته و نظرات برخی تیم‌های متخصص در این زمینه را بیان می‌کنیم.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 توسط Digitalcoinprice خوش بینانه است و تیم متخصص این شرکت اعلام کرده که طبق پیش‌بینی‌ آنها، ممکن است قیمت توکن یونی تا سال 2025 سه برابر شود.

کارشناسان Digitalcoinprice، توکن یونی را یک سرمایه‌گذاری موفق می‌دانند. در بلند مدت، آنها تصور می‌کنند که قیمت یونی سواپ می‌تواند سه برابر شود. آنها انتظار دارند قیمت آن حدود 30 دلار نسبت به اوایل سال 2021 افزایش یابد.

در دو سال آینده این روند ادامه خواهد یافت و ارزش توکن 40 درصد افزایش خواهد یافت. در سال 2024، Digitalcoinprice قیمت 52.47 دلار پیش بینی کرد. سرانجام، در آخرین سال پیش بینی، ارزش UNI با قیمت 62 دلار آمریکا بیش از سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت سکه در سال 1400

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 و سال‌های بعد از آن توسط Walletinvestor نیز خوش‌بینانه است و متخصصان تیم Walletinvestor معتقدند که یک انفجار قیمت در آینده برای یونی سواپ رخ خواهد داد.

Walletinvestor معتقد است که حتی افزایش قیمت در بازار گاوی در بهار 2021 فقط یک افزایش قیمت کوچک است و ممکن است شاهد افزایش قیمت بیش از این‌ها باشیم. در حال حاضر برای سال 2021 انتظار می‌رود پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 دو برابر شده و ارزش یونی سواپ به بیش از 40 دلار برسد.

در سال بعد، ارزش توکن یونی می‌تواند روند سال قبل را تکرار کند و دوباره دو برابر شود. در سال 2023، Walletinvestor پیش بینی می‌کند که افزایش قیمت شیب نسبتاً کمتری دارد و قیمت آن تا کمی بیش از 100 دلار آمریکا باشد.

یک سال بعد، قیمت 28.5٪ افزایش خواهد یافت که اوج قیمت یونی سواپ حدود 135 دلار است. در آخرین سال پیش بینی Uniswap، سرانجام کارشناسان قیمت 166.04 دلار آمریکا را پیش بینی کردند و این‌ها نشان می‌دهد کارشناسان والت اینوستر آینده درخشانی برای یونی سواپ پیش بینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال پیمان چیست

در آخر، نوبت به پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 توسط شرکت CoinPedia است که می‌توان گفت متخصصان و کارشناسان CoinPedia نیز یک روند صعودی را برای آینده‌ی توکن یونی سواپ پیش بینی کرده‌اند.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
آینده ارز uni ؛ پیش بینی قیمت UNI در سال 2021

طبق نظر CoinPedia، یونی سواپ با قیمت معاملات 4.97 وارد سال 2021 شد. با شروع روند صعودی، قیمت UNI شروع به بهبودی کرد و ارزش UNI به 34.77 دلار رسید و در 7 مارس بالاترین رکورد تاریخ خود را ثبت کرد.

حتی ممکن است با پیشرفت‌های خاص با پروتکل خود، به قیمت بالاتر نیز برسد و ممکن است قیمت آن به طور مداوم هر ماه افزایش یابد. با توجه به  پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021، uniswap ممکن است تا پایان سال 2021 با ارزش 75 دلار معامله شود.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2022 توسط CoinPedia همچنان خوش بینانه و صعودی است. یونی سواپ ممکن است سال 2022 را با قیمت 78 دلار آغاز کند.  در صورت صعود بازار، ممکن است قیمت به طور قابل توجهی افزایش یابد.

ارز دیجیتال یونی سواپ ممکن است مورد توجه بازاریابان قرار گیرد زیرا روشی آسان برای مبادله سکه فراهم می‌کند و در پایان سال 2022، Uniswap ممکن است حدود 180 دلار معامله شود‌.

اما طبق پیش بینی 5 ساله این تیم متخصص، ممکن است 5 سال دیگر Uniswap در پایگاه کاربر رشد کند و تمرکز آن روی پروژه‌های جدیدتر باشد تا پروتکل خود را ارتقا دهد و کاربر پسندتر شود.

اگر بازار گاوی (صعودی) بر بازار خرسی (نزولی) پیروز شود و کنترل آن را بر عهده بگیرد،ممکن است قیمت صعود خیلی خوبی داشته باشد و همینطور ممکن است با ایجاد نقدینگی، سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب کند. با پایان 5 سال، Uniswap ممکن است با قیمت 300 دلار معامله شود.

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
آینده ارز uni ؛ پیش بینی قیمت UNI در سال 2021

Coinabitrage نیز یک پیش بینی سه ساله برای قیمت یونی سواپ انجام داده است. طبق گفته متخصصان CoinAbbitrage، در سه سال آینده Uniswap می‌تواند به 67.5222 دلار برسد و کمترین قیمت آن می‌تواند 5.83102 دلار باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

TradingBeasts هم دید اندکی مثبتی نسبت به پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 دارد. طبق گزارش TradingBeasts، پیش بینی قیمت UNI 2021 ممکن است تا 19.7188 دلار رشد کند در حالی که قیمت متوسط ​​آن در پایان سال 2021 حدود 15.7695 دلار خواهد بود.

این نشان می‌دهد که TradingBeasts پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 را کاملا صعودی نمی‌داند و یک افت قیمت در پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 توسط TradingBeasts وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

نتیجه پیش بینی قیمت UNI 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021
 آینده ارز uni ؛ پیش بینی قیمت UNI 2021

یونی سواپ را می‌توان به یک ستاره تیراندازی در سال 2020 تشبیه کرد که با مبادله غیرمتمرکز از موفقیت بزرگی برخوردار شده و این ستاره تازه‌کار با حجم معاملات روزانه خود در اوج رقابت با دیگر سیستم‌های دیفای است.

در ماه سپتامبر، این پلتفرم تجاری توکن حاکمیتی خود را با نام UNI منتشر کرد که در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار گرفت. قیمت توکن به سرعت افزایش یافت، اما برای مدت طولانی نتوانست از بالاترین قیمت اولیه خود بگذرد. ولی سرانجام در سال 2021 قیمت آن تغییر یافت و ارزش توکن در بازار گاوی افزایش یافت.

بسیاری از کارشناسان، توکن UNI را حتی در بلندمدت به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور می‌دانند و همینطور برخی پیش بینی‌های قسمت حداقل رشد سه برابر قیمت را انتظار دارند. در هر صورت، موفقیت این ارز دیجیتالی وابسته به توسعه آینده سیستم عامل غیرمتمرکز است. اگر روند مثبت در آینده ادامه یابد، UNI واقعاً می‌تواند یک سرمایه گذاری قوی باشد.

گذشته از آن، ارزهای دیجیتالی دیگری نیز هستند که ممکن است برای سرمایه‌گذاری مناسب باشند. در این بین تیم تکراتو به معرفی  بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021، بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 و بهترین سرمایه گذاری 1400 پرداخته است.

همینطور مقالاتی در راستای پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 نیز تهیه کرده ایم که ممکن است برای شما جالب باشد.

به علاوه، بررسی مقالات پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 نیز خالی از لطف نیست.

فراتر از ‌آن می‌توانید گفتارهای پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021، پیش بینی قیمت تتر در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 را نیز می‌توانید در تکراتو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 چیست؟ به نظر شما آینده‌ی این ارز دیجیتال چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر