;
coinex

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 ، 2022 و سال های بعد

هدرا هش جایگزینی برای بلاک چین محسوب می‌شود که انجام معاملات را سریع و آسان می‌سازد و ما در این گفتار به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 می‌پردازیم.

در بیشتر پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین، فرآیند تأیید به استخراج ماینینگ متکی است، فرایندی که نیاز به انرژی زیادی دارد و کامپیوترها برای تأیید معاملات نیاز به کارهایی پیچیده با رایانه‌ها دارند. اما در مورد هدرا هش گراف اینگونه نیست.

هدرا هش گراف مبتنی بر بلاک چین نیست و بر روی زنجیره بلوک‌ها ساخته نشده باشد. بنابراین، بهتر است آن را به صورت نمودار تصور کنید. به همین خاطر، هر چه تراکنش‌ها افزایش یابد، سرعت تائید آنها نیز افزایش می‌یابد.

در واقع نام فناوری که هدرا هش گراف براساس آن ساخته شده است، به عنوان DAG شناخته می‌شود که مخفف Direct Acyclic Graph یا گراف جهت‌دار غیرمدور است. در ادامه، ضمن معرفی بیشتر هدرا هش گراف، به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 خواهیم پرداخت.

معرفی و پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

همانطور که قبل‌تر ذکر کردیم، هدرا هش گراف از فناوری DAG بهره می‌برد. این فناوری برای کمک به هدرا هش گراف برای دستیابی به بیش از 100000 تراکنش در ثانیه طراحی شده است و یک رقیب واقعی برای ویزا و سایر سیستم‌های پرداخت در بازار محسوب می‌شود.

شبکه Hedera در حال حاضر روزانه 6.5 میلیون تراکنش با متوسط ​​زمان معامله 5 ثانیه انجام می‌دهد و این عدد بیش از مجموع تراکنش‌های اتریوم (1.2 میلیون تراکنش) و تراکنش‌های بیت کوین (300000) است. می‌توان گفت چیزی که موجب به‌وجود آمدن این حجم از معاملات شده، رویکرد کاملا متفاوت هدرا هش گراف است.

هدرا یک شبکه عمومی غیرمتمرکز و شورای حاکم است که تحت مالکیت یک شورای جهانی از جمله شرکت Baird’s Swirlds Corporation اداره می‌شود و همینطور هدرا هش گراف در سال 2016 توسط ریاضیدانی به‌نام لیمون بیرد (Leemon Baird) توسعه یافته است.

جالب است بدانید شرکت Baird’s Swirlds Corporation تنها دفتر توزیع عمومی در جهان است که از الگوریتم منحصر به فرد هش گراف، با توکن اصلی HBAR خود استفاده می‌کند. ارز دیجیتال هدرا هش گراف که به آن HBAR می‌گویند، برای قدرت بخشیدن به برنامه‌های غیرمتمرکز، پرداخت و امنیت شبکه Hedera’s Proof-of-Stake استفاده می‌شوند.

فناوری هش گراف دکتر لیمون بیرد جایگزین قانع کننده‌ای برای بلاک چین است که اکنون به طور عامیانه بلاک چین نسل بعدی نامیده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت هدرا هش گراف همان کارایی بلاک چین را دارد و برخی مشکلات را حل می‌کند ولی شیوه آن متفاوت است.

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
پیش بینی قیمت Hedera Hashgraph در سال 2021

Hedera Hashgraph سه سرویس اصلی را برای کاربران عمومی و توسعه دهندگان در فضای رمزنگاری به ارمغان می‌آورد:

  • یک کریپتوکارنسی که می‌تواند تا 10 هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد.
  • قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر ارائه می‌دهد.
  • شامل سرویس ذخیره‌سازی فایل است.

پتانسیل برنامه‌های هش گراف همانند بلاک چین، از تسویه حساب‌های خرد گرفته تا پرداخت موسیقی و حقوق مالکیت معنوی، مدیریت زنجیره تأمین، تبلیغات غیرمتمرکز، DeFi، IoT و غیره همگی نامحدود هستند.

بیش از 300 Dapps بر روی پلت فرم هش گراف ساخته شده است، از جمله Platform Health Digital and Diagnostics Platform و SAFE Health System Inc که بیش از 150،000 کاربر در Delta دانشگاه ایالتی آریزونا از دفتر توکن استفاده می‌کنند.

حال که معرفی هدرا هش گراف تمام شد، در ادامه ضمن بررسی کوتاه بر تاریخچه قیمت توکن این جایگزین بلاک چین، به آینده هدرا هش گراف و پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 می‌پردازیم. ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه قیمت هدرا هش گراف

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
تاریخچه قیمت هدرا هش گراف

توکن هدرا هش گراف برای اولین بار در تاریخ 16 سپتامبر 2019 کار خود را شروع کرد. سرمایه در گردش این ارز 7,916,863,781 دلار است و ارزش بازار آن 2،779،351،055 دلار تخمین زده شده و در میان ارزهای دیجیتال، در جایگاه 51 قرار دارد.

قیمت اولیه این ارز 0.36 دلار به ازای هر توکن بود اما در سپتامبر 2020 قیمت این ارز سقوط کرد و به 0.03 دلار رسید. در مجموع 50 میلیارد HBAR صادر شده است.  اولین کوین‌ها با ارزش بیش از 379 میلیون دلار به سرمایه گذاران ICO این پروژه که در فروش توکن 124 میلیون دلاری شرکت کردند، تعلق گرفت.

1.95 میلیون دلار دیگر به به مشاوران، فروشندگان و سایر همکاران HBAR در شبکه اختصاص یافت. در 14 مارس 2021، هدرا هش گراف کوین به بالاترین قیمت خود در طول زمان و به ارزش 0.45 دلار رسید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 و سال‌های بعد آن

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
پیش بینی قیمت Hedera Hashgraph در سال 2021

اهمیت دانستن آینده هدرا هش گراف و همینطور پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 برای سرمایه‌گذاری بر هیچکس پوشیده نیست. البته همانطور که مشخص است، نباید به این پیش‌بینی‌ها به‌طور تمام و کمال اعتماد و اکتفا کرد بلکه می‌توان به آنها به چشم یک پیشنهاد نگاه کرد. از این رو، ما در ادامه به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 و سال‌های بعد آن توسط سایت‌های پیش بینی می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط TradingBeasts

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 توسط تردینگ بیست تا حدودی خوش بینانه است و متخصصان این سایت پیش بینی انتظار افزایش قیمت در آینده‌ای نزدیک را دارند. آنها تا آخر سال 2021 حداکثر رشد قیمتی 51.97٪ را پیش بینی می‌کنند. بنابراین تا آخر سال 2021، حداکثر قیمت 0.1696008 دلار را تخمین می‌زنند.

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط Wallet Investor

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
آینده توکن Hedera Hashgraph

با توجه به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 این توکن برای سرمایه‌گذاری بلند مدت مناسب نیست چرا که Wallet Investor پتانسیل درآمد بلند مدت این ارز در یک سال را 0.619 درصد پیش‌بینی می‌کند.

البته والت اینوستر پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 را تا 0.128 دلار رشد نیز تخمین می‌زند ولی در نهایت قیمت این ارز را تا پایان سال 0.1095 دلار پیش‌بینی می‌کند. بنابراین والت اینوستر به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت بر روی هدرا هش گراف را پیشنهاد نمی‌کند.

در واقع Wallet Investor روند کندی را برای افزایش قیمت این ارز پیش‌بینی می‌کند. متخصصان آن قیمت هدرا هش گراف را در سال 2022 0.62429005 دلار پیش بینی می‌کنند و تخمین می‌زنند که تا سال 2025 قیمت این ارز به بیش از 1 دلار نخواهد رسید. اما در سال 2025 قیمت آن را 1.07 دلار آمریکا تخمین می‌زنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط DigitalCoinPrice

با توجه به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 توسط DigitalCoinPrice ، می‌توان گفت متخصصان این سایت با والت اینوستر موافق نیستند و آنها آینده هدرا هش گراف را پرسود می‌بینند. پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط DigitalCoinPrice رشد 64 درصدی را برای هدرا هش گراف تخمین می‌زند و تا دسامبر 2021 قیمت آن را 0.18348559 دلار پیش‌بینی می‌کند.

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط CoinArbitrageBot

CoinArbitrageBot با توجه به تاریخچه قیمت این ارز، به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف 2021 و سال‌های بعد از آن پرداخته است. طبق این پیش‌بینی، به‌نظر می‌رسد قیمت هدرا هش گراف تا پایان سال 2021 می‌تواند به 0.24835 دلار برسد. همینطور در 3 سال آینده پیش‌بینی می‌شود بالاترین قیمت این توکن،  1.77729 دلار و کمترین آن 0.15348 دلار باشد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

مقایسه هدرا هش گراف با پروژه‌های مشابه

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
پیش بینی قیمت Hedera Hashgraph در سال 2021

حال که به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 پرداختیم و یک دید کلی نسبت به آینده هدرا هش گراف بدست آوردیم، در این قسمت قصد داریم این پروژه را با پروژه‌های مشابه آن مانند بیت کوین و اتریوم از نظر هزینه معامله و امنیت مقایسه کنیم.

در حالی که سرعت سیستم پردازش تراکنش tps در بیت کوین و اتریوم به ترتیب 7 TPS و 15 TPS است، سرعت این سیستم در هدرا هش گراف به 10k TPS می‌رسد‌. هزینه تراکنش در Ethereum و Bitcoin در برخی موارد که شبکه متراکم است، می‌تواند بین 0.03 دلار تا 10.00 دلار یا حتی بیشتر باشد.

اما از آنجایی که هدرا هش گراف از الگوریتم اجماع Proof-of-Stake استفاده می‌کند و در آن خبری از ماینرها برای جبران نیست، هزینه‌های موجود در شبکه بدون توجه به تراکم شبکه و پرداخت در هدرا هش گراف، می‌تواند در هزینه 0.0001 دلار باقی بماند و این ویژگی موجب جذب شرکت‌های بزرگ به این پروژه می‌شود.

از نظر امنیت، بیت کوین و اتریوم در حال حاضر از الگوریتم اجماع Proof-of-Work استفاده می‌کنند درحالی که هدرا هش گراف از الگوریتم aBFT برای امنیت استفاده می‌کند. aBFT ادعا می‌کند که دارای بالاترین سطح امنیت برای یک الگوریتم اجماع است. بنابراین حتی درصورت وجود عوامل مخرب، مشکلی در امنیت این شبکه پیش نمی‌آید.

به منظور تنوع و ثبات، هدرا توسط شورای 39 سازمان محدود مدت و شرکت‌های Blue-chip که نمایندگی 18 صنعت در سراسر جهان از جمله استرالیا، ژاپن، آمریکای جنوبی و هند را دارند، پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

مزایا و معایب هدرا هش گراف چیست؟

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
پیش بینی قیمت Hedera Hashgraph در سال 2021

مزایا

  • هدرا هش گراف ادعا کرده است که از بالاترین سطح امنیت برخوردار است که حتی عوامل مخرب نمی‌توانند در آن کاری را پیش ببرند.
  • از نظر سرعت، هدرا هش گراف نسبت به بیت کوین و اتریوم سریع‌تر است چرا که معاملات به‌صورت موازی انجام می‌شوند و نه به صورت سریالی و‌ پشت سرهم.
  • انجام و تائید شدن یک معامله تنها چند ثانیه طول می‌کشد.
  • پلت فرم هدرا هش گراف از همان زبان برنامه نویسی Solidity استفاده می‌کند که اتریوم نیز از آن بهره می‌برد. این زبان برنامه نویسی معمولاً برای قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود. با فعال کردن قراردادهای هوشمند، از این پلتفرم می‌توان برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز دپ (dapp) استفاده کرد. دپ‌ها می‌توانند برای موارد مختلفی از جمله بازی، محصولات امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi)، هویت دیجیتال و موارد دیگر استفاده شوند.
  • دستمزد معاملات در این پروژه کمتر از یک دلار بوده و این مهم تاثیر زیادی در جذب کاربران و شرکت‌های بزرگ دارد

معایب:

  • منبع باز (open source) نبودن این پروژه می‌تواند یک نقص برای آن به حساب بیاید. اما به جبران آن، این فناوری ثبت اختراع شده است و مانع از این می‌شود که برخی توسعه دهندگان، از پروتکل برای ایجاد نسخه‌های عمومی خود استفاده کنند.
  • بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

چه شرکت‌هایی در حال ساخت روی سیستم عامل هدرا هستند؟

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021
پیش بینی قیمت Hedera Hashgraph در سال 2021
  • ترک اینوست (TrakInvest) پلت فرم تجارت مجازی.
  • او اکوئر (o Acoer) یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار با تمرکز بر صنعت بهداشت و درمان است.
  • اگریو (Agryo) یک پلت فرم وام کشاورزی است که در حال ساخت یک مدل پیش بینی غیرمتمرکز مبتنی بر داده است.
  • کربن (Carbon)، که اولین استیبلکوین را در هدرا راه اندازی کرده است.
  • ادز دکس (AdsDax) یک بازار تبلیغاتی سریع و منصفانه که در هدرا ساخته شده است.

سخن پایانی

با توجه به پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 توسط سایت‌های مختلف، برخی از آنها پیشنهاد سرمایه‌گذاران بلند مدت بر روی این توکن را داده‌اند اما برخی دیگر، مخالف سرمایه گذاری در مدت طولانی هستند. ولی با تمام این‌ها، هدرا هش گراف در تلاش است تا جایگزین بلاک چین شود و با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، افراد آینده خوبی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

با تمام این‌ها، بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری بر روی این ارز، تحقیقات بیشتری انجام دهید. همینطور می‌توانید مطالب بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021، بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 و بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 را در تکراتو مطالعه کنید تا با ارزهای بهتر برای سرمایه‌گذاری آشنا شوید.

همینطور تیم تکراتو به پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 پرداخته است.

به‌علاوه پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  و پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 نیز در تکراتو بررسی شده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

فراتر از آن، اگر به دانستن درباره اقتصاد علاقه دارید، می‌توانید گفتارهای پیش بینی قیمت نفت در سال 2021، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400 و پیش بینی قیمت سکه در سال 1400 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 چیست؟ آیا شما حاضر هستید روی این ارز سرمایه گذاری کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر