coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده والیبال امروز ایران فرانسه 31 خرداد ؛‌ لینک پخش آنلاین لیگ والیبال ملت ها

پخش زنده والیبال امروز ایران فرانسه 31 خرداد را از دست ندهید. در این نوشتار به لینک پخش آنلاین بازی ایران در لیگ والیبال ملت ها این هفته می‌پردازیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

ایران در لیگ والیبال ملت ها شروع خوبی داشت. اما پس از پیروزی در برابر ایالات متحده روند نزولی در پیش گرفت و حتی در برابر استرالیا نیز به یک امتیاز قناعت و بازی را 3-2 واگذار کرد. امروز در هفته پنجم اما به مصاف فرانسه،‌ یکی دیگر از ابرقدرت‌های والببال دنیا می‌رود. این بازی راس ساعت 15:30 دقیقه روزی 31 خرداد 1400 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

لیگ ملت های والیبال 2021 از 28 می تا 28 جون امسال در ایتالیا برگزار می‌شود. این سومین دوره این رقابت‌هاست. این بازی‌ها  به دلیل برگزاری المپیک 2020 زودتر از موعد آغاز شده است. همچنین دور نهایی این بازی‌ها قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل هم‌زمانی با روز ملی استقلال در 4 ژوئن لغو و به تورین ایتالیا منتقل شد. این رقابت‌ها با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود. در ادامه این نوشتار با بررسی لینک‌های پخش زنده والیبال امروز ایران فرانسه 31 خرداد همراه باشید.

پخش زنده والیبال امروز ایران فرانسه 31 خرداد

لینک پخش آنلاین لیگ والیبال ملت ها

دو تیم در این دیدار در حالی به مصاف هم می‌روند که فرانسه از 12 دیدار قبلی خود 8 برد و 4 باخت به دست آورده و در رتبه 5ام قرار دارد. همانطور که می‌دانید 4 تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند. به همین دلیل سرنوشت این بازی برای فرانسه بسیار حیاتی است. تا به این‌جای کار برزیل،‌ لهستان، اسلوونی و روسیه به فینال صعود خواهند کرد. در سوی دیگر اما بلندقامتان ایرانی از 12 دیدار 5 برد و 7 باخت عائدشان شده و با 18 امتیاز پایین‌تر از ژاپن در رده 11ام قرار دارند.کسب نتایج صعیف در 5 دیدار گذشته، امیدهای ما را برای صعود به دور بعدی از میان برد.

جدول لیگ والیبال ملت‌ها (2021) - مرحله مقدماتی
جدول لیگ والیبال ملت‌ها (2021) – مرحله مقدماتی (اعتبار: ورزش سه)

لینک پخش زنده والیبال ایران فرانسه 31 خرداد

برای تماشای این رقابت حساس می‌توایند از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی والیبال امروز ایران فرانسه از شبکه سوم سیما

پخش زنده والیبال ایران و فرانسه از تلوبیون (Telewebion)

پخش زنده والیبال ایران و فرانسه از سایت آنتن (Anten – نیاز به خرید اشتراک دارد)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال امروز ایران فرانسه 31 خرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر