;
coinex

پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 [+ساعت پخش]

اگر از عاشقان یا دنبال کنندگان دنیای جذاب فوتبال باشید طبعا این روزها مسابقات یورو 2020 را دنبال می کنید و قصد ندارید پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 را از دست بدهید. با تکراتو همراه باشید.

اگر از دوستداران فوتبال باشید و تاحدی فوتبال را بشناسید می دانید که این یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های گروه F رقابت هاست و هر دو تیم ستارگان پرشماری دارند. در ادامه با ما باشید تا ضمن بررسی عملکرد دو تیم به طور مختصر در مرحله گروهی به ارائه لینک بازی پرتغال فرانسه در یورو 2020 بپردازیم.

هر دو تیم شروع خوبی در یورو داشتند. تیم ملی فرانسه در بازی اول خود قهرمان جام جهانی 2014 یعنی آلمان را برد و به طور همزمان پرتغال نیز در بازی اول خود با سه گل از مجارستان پذیرایی کرد. دو تیم اما در بازی دوم خود ناموفق بودند تا معادلات گروه مرگ یورو پیچیده شود. فرانسه در بازی دوم خود با مجارستان به تساوی یک بر یک رسید و پرتغالی که مجارستان را برده بود به آلمان در سک بازی جذاب با نتیجه 4 بر 2 باخت تا وضعیت برای هر سه مدعی پیچیده تر شود. مسابقاتی که تا اینجای کار بسیار جذاب بوده و بازی های هیجان انگیزی را تماشا کرده ایم. در این نوشتار به پخش زنده بازی  امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 خواهیم پرداخت.

پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 [+ساعت پخش]

حال در بازی های روز آخر مرحله گروهی در حساس ترین بازی پرتغال، قهرمان دوره قبلی یورو به مصاف دیگر فینالیست یورو 2016 و قهرمان جام جهانی 2018 یعنی فرانسه خواهد رفت. به نظر فرانسوی ها آمادگی بالایی برای انتقام گیری از تیمی دارند که در دور قبلی یورو در خاک فرانسه با یک گل مانع از قهرمانی ایشان شد. از طرفی اما پرتغال نیز به آینده امیدوار است و تجربه نشان داده کریستیانو رونالدو در شرایط حساس به خوبس به تیم خود کمک می کند.

در طرف دیگر آلمان به مصاف مجارستان خواهد رفت ک یک امتیاز از بازی با قهرمان جهان دارد. بسیار بعید به نظر می رسد که آلمان در مقابله با اینوتیم مشکل خاصی داشته باشد و باید پیشاپیش صعود آلمان را با 6 امتیاز قطعی بدانیم. اما بازی پرتغال فرانسه تعیین تکلیفی خواهد بود برای رده دوم و سوم. پخش زنده فوتبال امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران آغاز خواهد شد. با ما همراه باشید.

ساعت پخش والیبال امروز ایران آرژانتین 1 تیر 1400
جدول گروه F یورو 2020 – مرحله مقدماتی / ساعت پخش والیبال امروز ایران آرژانتین 1 تیر 1400

یورو 202 ابتدا قرار بود از ژوئن تا ژوئیه 2020 در 12 شهر از 12 کشور عضو یوفا برگزار شود. اما در هفدهم مارس سال 2020 بود که یوفا اعلام کرد به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات یورو 2020 یکسال به تعویق افتاده است و تاریخ جدید برای برگزاری این رقابت ها 11 ژوئیه 2021 اعلام شد.

در 20 مارس 2020، یوفا اعلام کرد با وجود انتقال بازی‌ ها از سال 2020 به 2021، رسانه‌ ها همچنان می‌ بایست از عنوان قهرمانی اروپا 2020 یا یورو 2020 برای نامیدن مسابقات استفاده کنند. ورزشگاه ومبلی لندن با بیشترین ظرفیت در میان ورزشگاه های معرفی شده، میزبان رقابت های نیمه نهایس و نهایی خواهد بود. بازی افتتاحیه مسابقات نیز در ورزشگاه المیپک شهر رم با بازی ایتالیا و ترکیه برگزار شد.  در ادامه با پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه 2 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه 2 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توایند از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز پرتغال فرانسه از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

پخش زنده بازی پرتغال فرانسه امروز از سایت آنتن (Anten – نیاز به خرید اشتراک دارد)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی امروز پرتغال فرانسه یورو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر