;
coinex

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 [+ساعت پخش]

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 و ساعت پخش آن در این نوشتار بررسی شده‌ است. دنبال‌کنندگان فوتبال این روزها سرگرمی بزرگی دارند. در ادامه این نوشتار با بررسی بیشتر این موضوع همراه باشید.

بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2020 تمام شد و حالا دور یک هشتم نهایی آغاز شده است. هیجان در دنیای فوتبال این روزها بسیار بالا گرفته است. مسابقات یورو بعد از جام‌حهانی پرتماشاگرترین و بزرگترین رویداد ورزشی فوتبالی به شمار می‌رود. برندگان دور یک هشتم نهایی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود خواهند کرد. در ادامه این نوشتار پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 بررسی می‌کنیم. با ما باشید.

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 [+ساعت پخش]

هر دو تیم روند خوبی در دور مقدماتی داشتند. ایتالیا در بازی‌های گروه A مقتدرانه حاضر شد و بعد از مدت‌ها افول، شاهد درخشش ایتالیا هستیم. آنها از 3 بازی هر 9 امتیاز ممکن را به دست آوردند. در هرسه بازی نیز دروازه خود را بسته نگه‌داشتند و 7 گل نیز به حریفان زدند. عملکرد بی‌نظیر از ایتالیایی که این سال‌ها حتی شبیه به ایتالیای رویایی دهه 90 و 2000 نداشته است. آنها از گروه A به همراه ولز که همین امروز با دانمارک بازی دارد، به این مرحله صعود کردند.

در جبهه مقابل، یاران ژردان شکیری، در بازی حساس پایانی گروه C با یک گل از پس اوکراین برآمدند و با 6 امتیاز و پس از هلند 9 امتیازی پا به دور یک هشتم نهایی گذاشته است. آنها در بازی اول سه بر یک از پس مقدونیه برآمدند و در بازی دوم دو هیچ نتیجه را به هلند واگذار کردند. در تصویر زیر جدول پایانی گروه‌های A و C این رقابت‌ها را با هم مرور کنیم.

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 [+ساعت پخش]
پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 [+ساعت پخش] / زمان پخش بازی ایتالیا اتریش یورو 2020
بازی های دور یک هشتم نهایی در دو نوبت 20:30 و 23:30 برگزار می‌شود. ساعت پخش بازی ایتالیا اتریش یویو 2020 امروز شنبه 5 تیر 1400 راس ساعت 23:30 دقیقه خواهد بود. این مسابقه برای فرانکو فودا از اهمیتی مضاعف برخوردار است و بسیار خاص محسوب می شود چرا که پدر سرمربی اتریش، ایتالیایی است. ای به اسکای اسپورتس می‌گوید:

اتریش برای اولین بار در مرحله یک هشتم نهایی یورو بازی می کند و بنابر این مسابقه برابر ایتالیا برای من، دستیارانم، بازیکنانم و فدراسیون فوتبال اتریش بازی بسیار خاصی است.

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020
پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 / ساعت پخش بازی ایتالیا اتریش یورو 2020

در سوی دیگر ایتالیا به دوران اوج خود بازگشته است. شاگردان روبرتو مانچینی در 30 بازی گذشته خود شکست نخورده اند و در 10 بازی اخیر خود ضمن حفظ کلین شیت، به پیروزی رسیده اند. اگر تیم ملی ایتالیا در دیدار خود از مرحله یک هشتم نهایی در روز شنبه برابر اتریش بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد، رکورد تاریخی دینو زوف در آتزوری شکسته خواهد شد. دینو زوف، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا، دیروز در مصاحبه‌ای گفت آتزوری رکورد 1143 دقیقه کلین شیت را خواهد شکست.

لینک پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش 5 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی ایتالیا و اتریش  امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی ایتالیا و اتریش یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی امروز ایتالیا اتریش یورو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر