;
coinex

دیس شهاب مظفری به یاس ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

دیس شهاب مظفری به یاس چه ماجرایی دارد و کاربران در شبکه های اجتماعی در این خصوص چه می‌گویند؟ در ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

انتشار کلیپی از شهاب مظفری، خواننده پاپ که به انتقاد از یاس، خواننده رپ محبوب پرداخته، واکنش برخی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است. شهاب مظفری خواننده پاپ روز گذشته در اقدامی یک آهنگ رپ را با موضوع “دیس یاس” خواننده سرشناس رپ کشورمان منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. پیش از این بعد از انتشار آهنگ سفارشی از یاس، شهاب مظفری در شبکه های مجازی به این آهنگ اعتراض کرد و گفت که یاس با این آهنگ همه خواننده هارو زیر سوال برده و لابلای حرف هاش توصیه و تهدید هم پیدا میشد.

آهنگ سفارشی یاس سالها پیش مورد توجه عموم قرار گرفت و او در این آهنگ نسبت به آهنگهای سفارشی مارکتینگ اعتراض کرد. امروز شهاب مظفری پس از چند سال در جواب آهنگ سفارشی یاس ویدئویی از رپ خوانی خود منتشر کرد. دیس شهاب مظفری ترند شبکه های اجتماعی شد و شهاب مظفری یاس خواننده محبوب رپ را در این آهنگ مخاطب قرار داد. در ادامه این نوشتار موضوع دیس شهاب مظفری به یاس را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم و نظرات کاربران را در این مورد جویا می‌شویم.

دیس شهاب مظفری به یاس ؛ کاربران چه می‌گویند؟

«تو مهره نیستی اگه باشی بازم آچارت منم!»

آهنگ دیس یا دیس‌ترک (کوته‌نوشت واژه انگلیسی Disrespect به معنی بی‌احترامی کردن) ترانه‌ای است که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. آهنگ دیس غالباً نتیجه اختلاف و نزاع موجود میان دو نفر است. هنرمندان درگیر، ممکن است اعضای سابق یک گروه، یا هنرمندانی که از پیش با هم رقیب بوده‌اند، باشند.

ماجرای از این قرار است که چندی پیش یاس خواننده رپ ایرانی آهنگی به نام سفارسی را منتشر کرد که در آن خواننده‌های مارکتی را مورد انتقاد قرار داد یاس در آهنگ سفارشی به خواننده‌هایی که یک شبه با یکی دو آهنگ معروف شده اند انتقاد کرد و گفت که این خواننده‌ها یک شبه معروف میشوند و یک شبه هم از موسیقی خواهند رفت. این آهنگ باعث شد که شهاب مظفری در اینستاگرامش به آن واکنش نشان دهد و آهنگ سفارشی را به خودش بگیرد.

در متن آهنگ شهاب مظفری آمده است:

«رپر سفارشی تمومه برو بگیر بشین/ راه میرم و تو بدو واشر سوزوندی مثه ما شی/ الو یاسی چطوری، نهارا چی می خوری/ موزیک گلی شده، من رو پامو تو میسوری/ تو کجایی وقتی بالای سن واسه آدمای مثه تو/ میخونمو میره بالا سن خوبه حاله من تو چطور/ گوشا کر چشا به جلو تهش رو صندلی ولو/ تو چی میزنی که روزا تو سوراخ موشی شبا تو گوشیت ولو/ تو نمیفهمی که سفارشی شدی/ دشمن تویی که زدی به خودی/ صد سال دیگه منو گوش میدن/ تو چی میگی بابا یه سال دیگه مُدی/ جمع کن بابا برو دیگه ولمون کن، بریم دیگه نه؟»

ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟
ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟

کاربران توئیتر چه می‌گویند؟

یاس رپر بسیار محبوبی است و تقریبا همه افراد با همه سلیقه‌ها طرفدار موسیقی و متن آهنگ‌های او هستند. انتشار این آهنگ باعث بسیاری از واکنش ها شد. کاربری با نام مستعار خلافکار می‌نویسد: «بنظرم یاس بره زیر پست شهاب مظفری کامنت بزاره خخخ بزرگترین دیس تاریخ رو کرده.» کاربر دیگری به نام بلمونت می‌نویسد: «دیس شهاب مظفری به یاس فقط یه دلیل میتونه داشته باشه اونم اینکه داشته جرئت حقیقت بازی میکردن بهش اینو حکم دادن

ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟
ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟

تقریبا بسیاری از توییت‌های مرتبط با این موضوع رصد شدند، اما به ندرت توییتی در حمایت از این آهنگ دیده شد. اگه نظر مخالفی با این توییت‌ها دارید حتما در کامنت‌ها مطرح کنید. کاربر دیگری نوشته است: «درسته باید به سلیقه هم احترام بزاریم ولی چجوری میتونین فن شهاب مظفری باشین.» کاربر دیگری با نام مبی ای اس نوشته: «بچه‌ها مثل قضیه‌ی عزتی و محمدزاده زود قضاوت نکنید! یهو میبینید شهاب مظفری عکس یاسو میذاره مینویسه “الماس” ضایع میشیم :))))» کاربر دیگری به نام محمد نوشته:

شهاب مظفری یاس رو دیس کرد.البته مخاطبِ رپرهای شسته رفته و سرِ ضرب نیستم( و البته کسی که رپره و مجوزمیخواد؛ چون با ذات رپ تعارض داره) ولی چی میشه که یه خواننده ی مبتذل که چندین تیتراژ تلوزیونی خونده و از ابتدا تو چاچوب سیستم کار کرده به یه رپر میگه سفارشی؟کی بزرگش کرده؟دولت؟مردم؟

ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟
ماجرای آهنگ دیس شهاب مظفری علیه یاس چیست؟

یکی دیگر از کاربران به نام Pooneh می‌نویسد: «خدایش این چن روز اخیر اصلا اینقده نخندیده بودم تا امروز که کلیپ شهاب مظفری که #یاس رو دیس کرده دیدم اعتماد بنفس این خواننده منو ترکوند. لعنتی جذاب.» خوان سباستین، نام مستعار کاربر دیگری است که می‌نویسد: «به نظرم ولی با این کار شهاب مظفری کل سابقه‌ی یاس رو نابود کرد. فردا هرکی بخواد یاس رو دیس کنه میگه: تو به ما نمی‌خوری که. تو رو باید همون مظفری دیس کنه.»

بیشتر بخوانید:

فیلم های توریست چینی و دختران ایرانی در یوتیوب ؛ کاربران چه می‌گویند؟

کاربری دیگری نیز نوشته است: «من تازه داشتم اون آهنگه ک الناز گلرخ خوند رو فراموش میکردم ک شهاب مظفری اومد رپ خوند که به لطف این دیس زیبا باز یاد النازگلرخ افتادم.»

بیوگرافی یاس

یاسر بختیاری (زادهٔ ۳۰ خرداد ۱۳۶۱) که با نام هنری یاس شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی در سبک رپ فارسی است. او از قدیمی‌ترین خواننده‌های رپ فارسی است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. او همچنین اولین خوانندهٔ این سبک در ایران است که توانست برای انتشار ترانه‌اش مجوز بگیرد و این ترانه «یادت نره» نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خوانندهٔ پاپ اجرا کرده بود. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، کودکان کار، اعتیاد، بیکاری، جنگ، خودکشی و طلاق است. او کنسرت‌های مختلفی را در شهر‌ها و کشور‌های مختلف دنیا از جمله آمریکا، لندن، دبی و دیگر نقاط دنیا برگزار کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دیس شهاب مظفری به یاس چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    به قول یاس:
    بینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟
    حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن
    اینا تو وان حمام خونشون ناخدا بودن
    دم در آوردن واسه ما ناقلا شدن

    پاسخ

    شهاب مظفری یه آهنگ پشمکی خوندی خودت خود یاس میگیری تو عن دماغتو نمیتونی بگیری به یاس تیکه میندازی صد سال تو رو گوش میدن کی گوش میده بشوت میگی حالا تو پسر تم تم خان پشکل فروشی تو در حد اندازه یاس نیستی بنجل

    پاسخ