;
coinex

با بلبرینگ KG آشنا شوید

بلبرینگ KG محصول پر طرفدار و ارزشمند کشور چین می باشد. اگر از مصرف کننده های بلبرینگ های چینی هستید و به دنبال بهترین و باکیفیت ترین محصولات این کشور هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان های تولید شرکت کی جی میباشد.اما قبل از آن همراه ما باشید تا بیشتر با بلبرینگ های KG و انواع مختلف آن آشنا شوید.

با بلبرینگ KG آشنا شوید

بلبرینگ KG چینی با ارزش

بدون شک اگر شما هم از مصرف کننده های تجهیزات دوار همچون بلبرینگ و رولبرینگ ها باشید و از آنها در ماشین آلات و دستگاه های خود استفاده کرده باشید حتما مارک KG را به وفور شنیده اید و میدانید که این مارک چینی از محبوب ترین و ارزشمند ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد.بلبرینگ KG به دلایل مختلفی از شهرت و محبوبیت فراوانی درمیان مشتریان برخوردار هستند اما مهمترین آن می تواند به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات kg نسبت به دیگر تولید کننده های چینی باشد.

بلبرینگ های مارک KG چه استاندارد هایی را کسب کرده اند ؟

تولیدات KG چین (شامل یاتاقان ، رولبرینگ و بلبرینگ) موفق شده اند تا بسیاری از استاندارد های بین المللی معتبر در حوزه کیفیت و مدیریت را دریافت کنند.مهمترین استاندارد های که محصولات کی جی موفق به اخذ آن شده اند شامل استاندارد ایزو ISO9001 و ISO/TS16949 می باشد.

انواع بلبرینگ KG کدام است ؟

بلبرینگ KG هم مانند دیگر مارک ها و کارخانه های تولید کننده در انواع و اقسام گوناگونی طراحی و در نهایت تولید میشوند که در ادامه به طور محتصر به معرفی هرکدام از محصولات تولید شده توسط کی جی میپردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق KG

بلبرینگ های شیار عمیق یا بلبرینگ های سری شش هزار از پر کاربرد ترین و مصرفی ترین انواع بلبرینگ kg در سراسر جهان و به خصوص در ایران به حساب می آیند.ساده بودن ساختار بلبرینگ ، قیمت نسبتا ارزان ، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ آسان وگسترده بودن طیف ابعاد و آلیاژ های قابل دسترسی در این نوع از بلبرینگ ها از جمله دلایل مصرفی بودن آنها می باشد.

بلبرینگ خود تنظیم KG

بلبرینگ های مدل خود تنظیم یا بلبرینگ های خود تنظیم شونده KG با توجه با ساختار منحصر به فردی که دارند ( داشتن دو ردیف ساچمه گرد در ساختارخود) معمولا از سری بلبرینگ های صنعتی به حساب می آیند.این گونه از بلبرینگ ها در اکثر موارد در کنار یاتاقان ها یا به اصطلاح هوزینگ ها کاربرد پیدا میکنند و ترکیب از یک بلبرینگ خود تنظیم و یک هوزینگ به همراه یک عدد بوش در کنار هم تشکیل یک دست کامل از بلبرینگ یاتاقان را می دهند.بلبرینگ های خود تنظیم KG در مواردی که شفت تراز نیست و یا ناهم راستایی شفت وجود دارد میتواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد و تا مقدار زیادی از آسیب به بلبرینگ و یا شکستن آن جلوگیری کند.

با بلبرینگ KG آشنا شوید

بلبرینگ کف گرد KG

قابلیت حمل بار های محوری در بلبرینگ های KG سری کفگرد و انتقال نیرو در یک یا دو طرف (یک طرفه یا دو طرفه) و همچنین ساده بودن نصب بلبرینگ و عدم نیاز به تکنسیت های متخصص از مهمترین مزایای استفاده از بلبرینگ های کف گرد مارک کی جی تولید کشور چین می باشد.بلبرینگ های کفگرد پس از بلبرینگ های سری شش هزار از ساده ترین انواع بلبرینگ به حساب می آیند.

بلبرینگ تماس زاویه ای KG

بلبرینگ هفت هزار یا بلبرینگ های مدل تماس زاویه ای کی جی از خاص ترین و حساس ترین نوع از بلبرینگ های تولید این کمپانی چین هستند. معمولا از این مدل از بلبرینگ های kg در صنایع حساس و خاص همچون سیستم ها تراش و دستگاه های CNC استفاده میشود.وجود زاویه تماس مشخص در بین ساچمه ها و حلقه های این مدل از بلبرینگ ها قابلیت چرخش در سرعت های بالا را برای این گونه از بال بیرینگ ها فراهم کرده است.

بلبرینگ KG در بسته بندی های رنگارنگ

شرکت کی جی محصولات و تولیدات خود را در چهار نوع بسته بندی عرض میکند و هرکدام از آنها با علایم اختصاری خاصی مشخص میشوند.که در ادامه به معرفی هرکدام از آنها به صورت مختصر پرداخته ایم.

بلبرینگ KG با جعبه های کاهی رنگ

قدیمی ترین نوع بسته بندی بلبرینگ و رولبرینگ های KG همان نمونه های به اصطلاح کاهی رنگ هستند که سالیان سال در میان مصرف کننده ها وجود داشته و همچنان هر به قوت خود باقیست.

بلبرینگ KGC با جعبه آبی رنگ

بلبرینگ های KG سی معمولا در بسته بندی های آبی رنگ عرضه میشوند و بنا بر اعلام وبسایت رسمی بلبرینگ KG این نوع بلبرینگ ها نسبت به نمونه ها جعبه کاهی از قدرت چرخش با سرعت بالا تری برخوردار هستند.(تا حدودی)

بلبرینگ KG P2P با جعبه قرمز

بلبرینگ KG پی توپی که مخفف عبارت Power 2 Perform هستند با بسته بندی های قرمز رنگ عرضه می شوند.این نمونه از بلبریگ ها از بهترین و باکیفیت ترین محصولات شرکت کی جی هستند و در بسیاری از موارد همچون کیفیت تولید و قابلیت حمل بار از نمونه های کهن بهتر و باکیفیت تر می باشند.نکته قابل توجه در باره بلبرینگ های کیجی پی تو پی قیمت این گونه از بلبرینگ ها می باشند که گاهی ممکن است تا بیش از 50 درصد از نمونه های اقتصادی کیجی گران قیمت تر باشند.

بلبرینگ KG E محدود و کمیاب

بلبرینگ های KGE معمولا با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارند در بازار ایران طرفدار چندانی ندارند و می توان گفت بلبرینگ های کیجی ای در بازار ایران قابل دسترسی نیستند.

آشنایی با انواع بلبرینگ KG تک جعبه و رول

کی جی معمولا بلبرینگ ها سری شیار عمیق یا 6 هزار خود را به صورت تک جعبه و رولی تولید میکند.(منظور از بلبرینگ رولی وجود 10 عدد بلبرینگ به صورت رول در یک بسته می باشد) اما آیا بلبرینگ kg تک جعبه با بلبرینگ کیجی رول با یکدیگر تفاوت کیفیت دارند ؟

قعطعا پاسخ خیر است چرا که محصولات این شرکت در یک خط تولید مشخص طراحی و تولید می شوند و در نهایت هنگام بسته بندی به دو نوع مختلف تقسیم می شوند که علت آن هم افزایش میزان رضایت مصرف کننده ها می باشد.به عنوان مثال فرض کنید یک شرکت تولید کننده برای تولید یک محصول خاص نیاز به یک مدل از بلبرینگ شیار عمیق با تعداد فراوان دارد به همین جهت این شرکت می تواند از بلبرینگ های رولی استفاده کند که فرایند خارج کردن بلبرینگ از بسته بندی در آن حذف شده که همین امر می تواند سرعت تولید را افزایش دهد.

از کجا بلبرینگ KG اصلی بخریم ؟

بلبرینگ و رولبرینگ های kg با توجه به کیفیت بسیار بالایی که در مقایسه با دیگر برند های چینی دارند توجه افراد سود جو و فرصت طلب را هم جلب کرده اند و محبوبیت این برند در بازار ایران باعث شده است تا نمونه های تقلبی از محصول به کرات در دسترس و قابل فروش باشند.اما راه حل چیست ؟ چطوری بلبرینگ KG اصلی بخریم ؟ از کجا بدانیم بلبرینگی که خریده ایم اصلی هست یا خیر ؟

اگر قصد خرید بلبرینگ KG را دارید و به دنبال مرکز معبتر و اصلی فروش آن هستید پیشنهاد ما به شما خرید از بیرینگ مارت است.بیرینگ مارت با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در زمینه واردات و فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.با خرید بلبرینگ کی جی از بیرینگ مارت می توانید از گارانتی اصالت بلبرینگ و تضمین کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید.برای خرید کافیست به وبسایت رسمی بلبرینگ شکرالهی به نشانی اینترنتی https://bearingsco.com/ مراجعه فرمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر