;
coinex

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ کاربران چه می‌گویند؟

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی به طور رسمی در صفحه اینستاگرام این بازیگر علنی شد. پیشتر این دو در سریال قورباغه ایفای نقش کرده بودند. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

نوید محمدزاده با انتشار پستی خبر از ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر اهل افغانستان داد.  نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر دو از چهره های محبوب ایرانی و هنرپیشه های موفق هستند.

نوید محمدزاده با بازی در سینمایی ابد و یک روز به شهرترسید. نوید محمد زاده از مدتی قبل ارتباط خود را با فرشته حسینی فاش کرد. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فضای مجازی به یکدیگر ابراز علاقه کردند و نوید محمدزاده در آخرین پست خود در اینستاگرام عکس حلقه نامزدی با فرشته حسینی را منتشر کرد. نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون دقایقی پیش با انتشار عکس زیر، خبر ازدواج خود با فرشته حسینی را داد.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

کاربران توئیتر چه می‌گویند؟

بهنام یکی از کابران توئیتر می‌نویسد: «کی بشه این سلبریتی‌ها رو آنفالو کنید یا حداقل از اینستاگرام کانال نکشید اینور آخه ازدواج نوید محمدزاده به چه کار ما میاد؟» لیلو کاربر دیگری است که نوشته : «نوید محمدزاده هم ازدواج کرد دیگه وقتش علی شادمان بیاد منو بگیره» کاربر دیگری به نام سمانه نوشته:

حتی نوید محمدزاده با اون دبدبه و کبکبه بعد از یه مدت آشنایی اونی رو که دوست داشت رفت گرفت، اونوقت جوان‌دهه‌شصتی‌بیکار فکرمیکنه هنوز با دختری که در حدش باشه آشنا نشده.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نارگینو هم نوشته بود: «نوید محمدزاده و فرشته حسینی نشون دادن سن فقط یه عدده!» ث کاربر دیگری بود که نوشته بود: «اشکان خطیبی زیر پست نوید محمدزاده نوشته آفرین :))))» قورباغه توت فرنگی به سر می‌نویسد: «چرا پس عکس دست تو دست بعد عقد برای ادمای دیگه خزه برای نوید محمدزاده باکلاس و خوشگله؟ چون معروفه!؟» رامین نیز نوشته: «چقدر این نوید محمدزاده با جسارته،چقدر مَرده،چقدر با جَنَمه و چقدر منی که که دوسش نداشتم با این حرکتش عاشقش شدم‌. تبریک به جفتشون،کِرِ هم ان قشنگ» موریو به طنز نوشته بود:

 

نوید محمدزاده از ترس رامبد جوان مجبور شد بگیره. یخورده لفتش میداد، رامبد اینم میگرفت.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی
ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی
اناشید می‌نویسد:«فرشته حسینی عکس نوید محمدزاده رو پست کرده کپش زده روشنایی زندگی من . هوتن شکیبام براش ایموجی چراغ قوه و شمع و لامپ کامنت کرده.=)))) خیلی بامزست ای  بشر.» کاربری به نام سنگ می‌نویسد: «خبر ازدواج نوید محمدزاده رو فرستادن بعد سوال شد که تازه نامزد کردن یا نامزد بودن ازدواج کردن؟ یکی برگشت گفت نه اینا هم لباسی بودن :)))» یکی دیگر از کاربران می‌نویسد: 

نوید محمدزاده با اون استوری به همه شما پسرا :)) جرات داد عکس دوست‌دختراتونو استوری کنین. حالا هم که حلقه انداخته دستش. خب ایشالا شاهد ازدواجتون باشیم :))

فیک استار می‌نویسد: «نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرد. دوستان خودتون برای دور تازه‌ای از سرکوفت آماده کنید! تا حالا فقط میگفتن ببین نوید عشقشو استوری میکنه، حالا میگن ببین بگیر بود! ولی تو… خعاک!»

آلبوم تصاویر:‌ برای تماشای تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر