;
coinex

ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین ؛ کاربران چه می‌گویند؟

ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین یکی از اخبار امروز است که کاربران در مورد آن گفتگو می‌کنند. گفته می‌شود «ساترا» این خواننده را در تمامی پلتفرم‌ها ممنوع الکار کرده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت:‌ با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد. این ⁧خواننده⁩، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.» .فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است فرزاد فرزین خوانندهٔ موسیقی پاپ است. فرزاد فرزین همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی را دارد. علت ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین چیست؟ در ادامه این نوشتار همراه باشید.

ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین

کابران چه می‌گویند؟

بر اساس خبر منتشر شده از طرف بهمن بابازاده خبرنگار حوزه رسانه در یک نامه ساترا فرزاد فرزین را برای حضور در تمامی پلتفرم ها ممنوع الکار کرد. این خواننده پرطرفدار پاپ به تازگی تیتراژ سریال میدان سرخ را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود و به احتمال قوی علت ممنوع الکار شدن او مربوط به انتشار این تیتراژ در صفحه اینستاگرامش باشد. فرزاد فرزین در واکنش به خبر منتشر شده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:‌ «خدا تا الان صبرش را داده باز هم می‌دهد…»

پیش از ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین و در حالی که هنوز علت ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین مشخص نشده،  او درباره معرفی آهنک زخم تیراز سریال میدان سرخ نوشته بود:

زخم یک‌ عاشقانه نیستقصه ایست از دل مردم شهر

او در ادامه نوشت:‌ «آهنگ‌ زخم تقدیم به شما مردم عزیز و صبورم که آنونس سریال پر مهره میدان سرخ هست که به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد،حتماً نظراتتونو برام کامنت کنید و اگه دوست داشتید کارو شیر کنید. ضمنا دو قطعه تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال هم که خیلی دوسشون دارم به زودی تقدیمتون میکنم  تشکر فراوان از کلام پر مفهوم روزبه بمانی عزیزم و تنظیم بینظیر رفیق قدیمی و هنرمند مهران خلیلی و ویدیوی وحید امینی خفن. میکس از سعید خطیبی.»

علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟
علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟

کاربران چه می‌گویند؟

چرا فرزاد فرزین ممنوع الکار شد؟ خبر ممنوع الکاری فرزاد فرزین واکنش های بسیار و متفاوتی را در میان کاربران در فضای مجازی در پی داشته است. در ادامه مشتی نمونه خروار از این نظرات را در توییتر فارسی با هم بررسی خواهیم کرد.

ریحانه می‌نویسد:

فرزاد فرزین یه آهنگ درست خوند بخاطرش ممنوع الکار شد.

کاربری به نام Alid نوشته:

منتظر شنیدن خبر مهاجرت فرزاد فرزین باشید.

کاربر دیگری به اشاره به حواشی دیس شهاب مظفری به یاس می‌نویسد:

ولی فکر کن شهاب مظفری کلی *** بگه و همچنان کار کنه و فرزاد فرزین به خاطر آهنگ «زخم» ممنوع الکار میشه.

Phatima کاربر دیگری است که به همین موضوع اشاره کرده و می‌گوید:‌

فرزاد فرزین اهنگ جدیدش از تیتراژ سریال حذف شد و در آستانه ی ممنوع الکاریه حدس می‌زنید چرا؟ آفرین چون دقیقا از درد مردم خونده بعد امثال شهاب مظفری باید صاف رو استیج باشن؟ موندم چرا تا الان تو ایران موندی؟

علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟
علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟

نووان نوشته:

خب تابلو بود فرزاد فرزین با این کار ممنوع الکار میشه

کاربر دیگری به نام نسیم برخلاف موج سایر کاربران نوشته:

شرط می‌بندم خبر ممنوع الکاری فرزاد فرزین برای سر زبون افتادن و توجّه به کار جدیدشه نزدیک انتشارش و موقتیه و به یه هفته هم نمی‌کشه. مثل داستان اون #پاپاراتزی مشکوک سر پروژه‌ی #نهنگ_آبی. ممنوع الکار شدن و توقیف شدن هم شده یکی از ابزارهای اینکه کسی که از ذهن‌ها داره محو میشه و احتمال افت مخاطبانش هست رو دوباره به صدر اخبار بیارند. خیلی از اخبارهای مبنی بر توقیف شدن و ممنوع الکار شدن رو دیگه الکی می‌دونم.

کاربر دیگری به نام پ نوشته است: «با این وضع اگه فرزاد فرزین بره خارج بخونه دیگه نمیتونیم بگیم خواننده های ایرانی خارج خوبن.» کاربر دیگری به نام Peti نوشته است:‌

روزبه بمانی برای هرکی شعر می‌نویسه هفته بعدش خواننده ممنوع الکار می‌شه. اون از یراحی اینم الان از فرزاد فرزین.

ارز دیجیتالی که در عرض چند ساعت 500 درصد شد!!!

زندگی حرفه ای فرزاد فرزین

موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود.

علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟
به نظر شما علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین چیست؟

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

بیشتر بخوانید:

فیلم های توریست چینی و دختران ایرانی در یوتیوب ؛ کاربران چه می‌گویند؟

«فرزاد فرزین»، خواننده مطرح کشور که متولد 3تیرماه 1360 است و تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. فرزین ازدواج کرده است و متاهل است.  همسر او «شیوا کاکاخانی» است اما تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او است.

ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟
ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین ؛ کابران چه می‌گویند؟

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است، دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید.

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر