;
coinex

فصل اول Lord of the Rings ؛ آیا سائورون باز می گردد؟

فیلمبرداری فصل اول Lord of the Rings آمازون چندین ماه است که آغاز شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره این سریال مورد انتظار با ما باشید.

شاید بتوان فصل 1 سریال ارباب حلقه‌ها را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال ساخت دانست که حتی پایان فیلمبرداری این سریال تاریخ دقیقی ندارد. در این چند ماه که ساخت این سریال مورد انتظار آغاز شده، اطلاعات مختلفی درباره ارباب حلقه‌ها به بیرون درز کرده که ممکن است ذهن هواداران این مجموعه را درگیر کرده باشد. از این رو در ادامه این اطلاعات فاش شده را بررسی می‌کنیم.

فصل اول Lord of the Rings

در ماه‌های اخیر گزارش غیررسمی وجود صحنه‌های برهنگی در فصل 1 سریال ارباب حلقه‌ها موجب شد تا یک موج نگرانی بین هواداران به وجود بیاید و پتیشنی برای حذف آن‌ها راه‌اندازی شود. اما گزارشات وان‌رینگ حاکی از آن است که این سریال قطعا دارای صحنه‌های برهنگی خواهد بود اما نه آن نوع صحنه‌هایی که ممکن است هواداران تصور کنند.

برخی جاسوسان این سایت ادعا می‌کنند که برهنگی موجود در سریال مرتبط با نحوه تکامل شخصیت‌های الف به شکل اولین اورک‌ها است. در این گزارش گفته می‌شود که برهنگی پراکنده است و برخلاف نگرانی‌های اولیه جنسی نیست؛ بلکه در عوض این انتخاب هنری نمایان‌گر مضمونی بسیار پیچیده است که بر ظاهر قربانیان و تراکم کمپ-گونه آن‌ها دلالت می‌کند، نمایش دردناک فساد الف‌هایی با قدرت‌های شیطانی که در نهایت به اورک تبدیل شدند.

پیش از دوران اول داستان‌های تالکین، شخصیت ملکور که بعدها مورگوث استاد سائورون می‌شود، از طریق شکنجه و قطع عضو، الف‌ها را به اورک تبدیل کرد. الف‌ها اولین پیاده نظام او برای حمله به سرزمین میانه بودند. داستان سریال ارباب حلقه‌ها در دوران دوم، پس از تبعید مورگوث و مدت‌ها پس از خلقت اورک‌ها روی می‌دهد. بنابراین این ارجاعات ممکن است در قالب فلش‌بک باشد.

در بخش دیگری از گزارش وان‌رینگ گفته شده که شخصیت سائورن در فصل اول سریال حضور نخواهد داشت و این تصمیم ترفندی قدیمی در صنعت نمایش برای حفظ مخاطبین دانسته شده است. با این حال این گزارش تأیید می‌کند که شخصیت کلبریمبور که سه حلقه قدرت را به وجود آورده در سریال ظاهر خواهد شد.

در سه‌گانه سینمایی ارباب حلقه‌ها این نقش به تام باج سپرده شده بود. باج قرار بود در سریال آمازون نیز نقش‌آفرینی کند اما در ماه مارس گذشته اعلام کرد که به دلیل اختلاف نظر هنری از پروژه جدا شده است.

فصل اول Lord of the Rings

وان‌رینگ ادعا می‌کند که آمازون امتیاز اقتباس از «داستان‌های ناتمام» (Unfinished Tales) و «سیلماریلیون» (The Silmarillion) تالکین را خریداری کرده است. او گفته است:

برای اولین بار در تاریخ، بخش‌ها و فصل‌هایی از کتاب‌های سیلماریلیون و داستان‌های ناتمام برای اقتباس توسط استودیوهای آمازون خریداری شده است.

در خلاصه داستان رسمی فصل اول Lord of the Rings آمده است که این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

سریال با آرامشی نسبی آغاز می‌شود و شخصیت‌های پرشمار جدید و آشنایی را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره شر در سرزمین میانه که از مدت‌ها قبل بیم آن می‌رفت مقابله می‌کنند. از اعماق تاریک‌ترین کوهستان‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه لیندن پایتخت الف‌ها، تا جزیره نفس‌گیر پادشاهی نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این قلمروها و شخصیت‌ها میراثی را حک می‌کنند که تا مدت‌ها پس از آنان به جا می‌ماند.

انتظار می‌رود این سریال با بازی موروید کلارک، نازنین بنیادی، سینتیا ادای رابینسون، جوزف مال، لنی هنری، پیتر مولان و بسیاری دیگر تا پنج فصل ادامه پیدا کند. آمازون از حالا سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر کرده است. اوایل سال ۲۰۱۸ گزارش شد که تولید دست کم دو فصل اول این سریال ۵۰۰ میلیون دلار برای آمازون هزینه دارد. با این حال، طبق گزارشات جدید آمازون تنها برای ساخت فصل اول این سریال ۴۵۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل اول Lord of the Rings چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر