;
coinex

رویدادهای ورزشی را از CBCPlayer چگونه دنبال کنیم ؟

تماشای زنده رویدادهای بین المللی ورزشی همواره تفریح سرگرم کننده ای است. اما رویدادهای ورزشی را از CBCPlayer چگونه دنبال کنیم ؟ با ما باشید.

CBCPlayer درواقع بخش پخش زنده و ویدیومحور این رسانه مطرح کانادایی است که از آن می توانید برای دنبال کردن عموم رویدادهای زنده ورزشی از جمله المپیک، جام های جهانی رشته های ورزشی و دیگر تورنمنت های مهم استفاده کنید.

البته برای استفاده از CBCPlayer به صورت زنده شما نیاز به آی پی کانادا دارید. اگر در کانادا زندگی می کنید که فبهاالمراد! اما در غیر اینصورت شما ناگزیر به استفاده از ابزارهای تغییر ای پی رایگان یا پولی هستید. توجه داشته باشید که حین تغییر آی پی با این ابزارها باید کشور کانادا و سرور مربوط به آن را انتخاب کنید.

بعد از وصل شدن به آی پی کانادا، وارد صفحه CBCPlayer در وبسایت این رسانه شوید. برای این مقصود از  این لینک CBCPlayer استفاده کنید. در اینجا و در صفحه اولیه CBCPlayer با تصویری مشابه زیر مواجه خواهید شد.

رویدادهای ورزشی را از CBCPlayer چگونه دنبال کنیم ؟

در اینجا یا از انتهای نوار ابزار گزینه زرد رنگ live now را انتخاب کنید، یا کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا دقیقا بخشی تحت همین عنوان را مشاهده کنید. با کلیک روی هر یک از این موارد، به فضایی مشابه زیر هدایت می شوید. چیزی شبیه به یک پلیر. همانطور که می بینید، مسابقه بوکس المپیک به طور زنده در حال پخش است.

رویدادهای ورزشی را از CBCPlayer چگونه دنبال کنیم ؟

بیشتر بخوانید:

رویدادهای ورزشی را از CBCPlayer چگونه دنبال کنیم ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر