;
coinex

تریلر فیلم جدید جیمز باند منتشر شد

به تازگی کمپانی یونیورسال تریلر فیلم جدید جیمز باند تحت عنوان «زمانی برای مردن نیست» را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزئیات جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند با ما باشید!

فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های بسیار محبوب جیمز باند  و جدیدترین آن محسوب می‌شود. البته این فیلم نیز مانند بسیار از فیلم‌های دیگر مدت زیادیست که تاریخ اکران آن به دلیل پانادمیک کرونا مدام به تاخیر افتاده است. اما پس از دو سال به تعویق افتادن، بالاخره تریلر و تاریخ اکران این فیلم منتشر شده است.

تریلر فیلم جدید جیمز باند منتشر شد

قرار است فیلم No Time to Die در ماه اکتبر امسال و پس از دو سال به تعویق افتادن در سینماها اکران شود و به همین خاطر تریلری از آن منتشر شده است. در این تریلر می‌بینیم که چگونه کاراکتر جیمز باند مانند قسمت‌های قبلی خود را به دردسر می‌اندازد و داستان اکشن و هیجان انگیزی را شروع می‌کند.

فیلم زمانی برای مردن نیست آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش کاراکتر جیمز باند خواهد بود. در تیزر کوتاه پخش شده از این فیلم، شاهد صحنه‌های اکشن بسیاری هستیم. از تعقیب با ماشین، تیراندازی و خراب کردن دیوارها گرفته تا هواپیما‌‌های در حال پرواز. این تیزر جدید پخش شده به ما نشان می‌دهد که به‌زودی جیمز باند، برای یکی از جذاب‌ترین ماجراجویی‌‌هایش به پرده سینماها بازمی‌گردد.

به نظر می‌رسد که فیلم No Time to Die، همان ماجراجویی پرمخاطره‌ای از کاراکتر جیمز باند باشد که طرفداران این عنوان از این فیلم انتظار دارند و با توجه به این‌که این فیلم قرار است پایانی احساسی و رضایت‌بخش را برای کاراکتر دنیل کریگ رقم بزند، طرفداران برای تماشای آن بسیار هیجان‌زده هستند.

وظیفه کارگردانی بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) بر عهده داشته است. او فیلم‌نامه این فیلم را با همکاری نیل پورویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade) و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) به قلم درآورده است.

تریلر فیلم جدید جیمز باند

علاوه بر این، در تریلر جدید به نمایش درآمده از این فیلم می‌توان گروه بازیگری پرستاره حاضر در آن را نیز مشاهده کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازیگرانی از جمله بن ویشاو (Ben Whishaw)، نائومی هریس (Naomie Harris)، لئا سیدو (Léa Seydoux)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، لاسانا لینچ (Lashana Lynch) و رامی ملک (Rami Malek) اشاره کرد. نقش منفی اصلی این فیلم را نیز، رامی ملک ایفا کرده است.

از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌توان به دنیل کریگ، کریس بریگام (Chris Brigham)، اندرو نواکز (Andrew Noakes) و دیوید پاپ (David Pope) اشاره کرد. فیلم No Time to Die، اولین فیلم از سری جیمز باند است که وظیفه توزیع جهانی‌اش را کمپانی یونیورسال بر عهده دارد.

آهنگ اجرا شده برای این فیلم توسط بیلی ایلیش (Billie Eilish) نیز، برنده جایزه گرمی (جایزه‌ای که توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط برای شناسایی دستاوردهای صنعت موسیقی ارائه می‌شود) بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه‌های تصویری شده است. قرار است این فیلم در تاریخ ۳۰ سپتامبر امسال، در سینماهای کشور انگلستان و یک هفته بعد یعنی در تاریخ ۸ اکتبر در سینماهای کشور آمریکا به نمایش گذاشته شود.

برای تماشای تریلر فیلم No Time to Die

در یوتیوب در اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فیلم جدید جیمز باند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر