;
coinex

تریلر فصل پنجم مانی هایست رسما منتشر شد

نتفلیکس به تازگی تریلر فصل پنجم مانی هایست را به همراه پوستر جدیدی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد فصل پنجم، آخرین فصل این سریال باشد.

سریال مانی هایست با نام اصلی La Casa De Papel یکی از هیجان انگیزترین سریال‌های تاریخ است که جدیدا تریلر فصل آخر آن منتشر شده است. البته جالب است بدانید فصل پنجم این سریال در دو بخش منتشر خواهد شد و این تریلر مربوط به بخش اول است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

تریلر فصل پنجم مانی هایست رسما منتشر شد

هرچند به نظر می‌رسد خبری از فصل ششم مانی هایست نخواهد بود، اما فصل پنجم سریال خانه کاغذی در دو بخش پخش خواهد شد که بخش اول از فصل پنجم ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ و بخش دوم از فصل پنجم ۳ دسامبر ۲۰۲۱  از شبکه استریم نتفلیکس پخش می‌شود.

در این فصل از Money Heist بازیگرانی همچون اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو، دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی، هران (Herrán) در نقش ریو وپدرو آلنسو (Pedro Alonso) حضور دارند.

در واقع، بر روی تریلر جدید صدای توکیو با لحنی تلخ به گوش می‌رسد و وعده پایانی کوبنده را می‌دهد. او می‌گوید:

صدها ساعت محبوس، گرفتار، در آستانه کشته شدنیم و یکی از بهترین دوستانمان را از دست داده‌ایم، گویی صد سال گذشته است.

تریلر فصل پنجم مانی هایست

این تریلر که در پس‌زمینه خود موسیقی قطعه Mad World را دارد، شاهد هر دو گروه ارتش و مجموعه پارانویای و پروتاگونیست سریال پس از حدود ۱۰۰ ساعت ماندن در بانک است. اما آن‌ها بدون یک نبرد از پا در نمی‌آیند، در نتیجه با وجود درام معمول نهفته در کاراکتر‌ها، ما شاهد شلیک گلوله و انفجارهای زیادی هم خواهیم بود.

تریلر فصل پنجم مانی هایست را در یوتیوب تماشا کنید.

در خلاصه داستان فصل پنجم که از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 بوده، آمده است که این گروه سارقان در بانک اسپانیا به مدت بیش از ۱۰۰ ساعت گرفتار شده‌اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را آزاد کنند اما تلخ‌ترین لحظات انتظارشان را می‌کشد چرا که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند. پروفسور توسط سی‌یرا دستگیر شده و برای اولین بار، نقشه فراری ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فصل پنجم مانی هایست چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر