;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست (Money Heist) چه زمانی است؟

مانی هایست (Money Heist) یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های نتفلیکس ساخت کشور اسپانیا است و ما این گفتار را به تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست اختصاص داده‌ایم.

سریال خانه کاغذی (La casa de papel‎) که با عنوان مانی هایست نیز شناخته می‌شود، از محبوب‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی بین مردم است و حتی اگر آن را ندیده اید، حتما آن را در واچ لیست خود نگه داشته‌اید.

این سریال‌ تاکنون 4 فصل آن از شبکه نتفلیکس پخش شده و به‌نظر فصل پنجم آن در مرحله پیش تولید قرار دارد. حتی برخی فکر می‌کنند تاریخ پخش فصل پنجم مانی هایست در اواخر سال 2021 یا نهایتا اوایل 2022 است.

اما از فصل ششم آن چه خبر؟ تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست چه زمانی است و یک سوال خیلی مهم و اساسی این است که آیا قرار است فصل ششم آن ساخته شود که ما به‌دنبال تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست هستیم؟ برای دانستن این مطالب تا انتها با تکراتو همراه باشید!

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست

اگر شما جزو افرادی هستید که از سریال‌های جنایی و درام خوشتان می‌آید، مطمئنا مانی هایست بهترین انتخاب برای شما است. تاکنون 4 فصل آن با موفقیت و محبوبیت فراوان ساخته شده‌اند و پس از اینکه گفته شد فصل پنجم آن نیز در حال ساخت است، هیچکس از این موضوع متعجب نشد.

چرا که افراد پس از دیدن موفقیت این سریال‌ غیر انگلیسی می‌دانستند چراغ سبز نشان دادن به ساخت فصل جدید آن یک حرکت عاقلانه و پول ساز برای عوامل آن است هرچند ساخت فصل پنجم آن هم به‌طور مستقیم از سوی نتفلیکس اعلام نشده.

اما در مورد دو فصل بعد یا فصل 6 خانه کاغذی چطور؟ آیا تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست اعلام شده است یا اصلا یک سوال اساسی‌تر. آیا خبری از ساخت فصل ششم خانه کاغذی وجود دارد که ما منتظر تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست باشیم؟

متاسفانه تاریخ پخش سیزن 6 سریال Money Heist مشخص نیست چرا که هنوز خبری از پخش آن وجود ندارد و حتی گفته می‌شود فصل ششمی در کار نخواهد بود که ما منتظر تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست باشیم!

در واقع گفته می‌شود کارگردان این مجموعه پرطرفدار تائید کرده است که فصل پنجم، فصل پایانی خانه کاغذی خواهد بود و طرفداران نباید منتظر تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست باشند. از این رو، می‌بایست تنها به فصل پنجم آن دل خوش کنیم و بیهوده منتظر تاریخ پخش سیزن 6 سریال Money Heist نباشیم.

اما اگر روزی نظر کارگردان و شبکه نتفلیکس راجع به این موضوع تغییر کند و قرار شود فصل ششم خانه کاغذی ساخته شود، به‌نظر می‌رسد تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست برای سال 2023 الی 2024 پیش‌بینی شود.

اما توجه داشته باشید که این تنها یک حدس و احتمال خیلی ضعیف است و نمی‌توان روی این تاریخ پخش سیزن 6 سریال Money Heist حساب کرد! گذشته از فصل ششم و تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست ، خبرهای خوبی درباره فصل پنجم این مجموعه شنیده می‌شود که ما در ادامه به آن می‌پردازیم.

همه چیز درباره فصل پنجم مانی هایست (Money Heist)

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش سیزن 6 سریال Money Heist

 

 

با اینکه تاریخ پخش سیزن 6 سریال Money Heist وجود ندارد، اما شایعاتی درباره پخش فصل پنجم سریال خانه کاغذی وجود دارد. در واقع اگر بخواهیم با توجه به تاریخ پخش فصل‌های اول تا چهارم این مجموعه یک تاریخ پخش احتمالی برای فصل پنجم آن ارائه دهیم، انتظار می‌رفت فصل پنجم سریال در ژانویه سال 2021 پخش شود.

اما از آنجا که ویروس کویید 19 دنیا را اشغال کرده و تاثیر مستقیمی روی صنعت سینما گذاشته است، تمام فیلمبرداری‌ها و تولیدات فیلم و سریال‌های سینمایی را متوقف کرده و انتظار می‌رود پخش فصل پنجم سریال Money Heist حداقل 6 ماه عقب بیافتد.

با تمام این‌ها، انتظار می‌رود فصل پنجم مانی هایست به پخش در سال 2021 برسد و در دسته‌ی بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 قرار بگیرد. همینطور اخباری منتشر شده که فصل پنجم مجموعه Money Heist دو قسمت بیشتر داشته و در قالب 10 قسمت پخش خواهد شد.

البته این دو قسمت بیشتر نمی‌تواند جبران نبود تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست شود ولی امید است فصل پنجم به حدی خوب و عالی به پایان برسد ک تمام شدن مجموعه موجب دلگیر شدن بینندگان آن نشود.

به گفته کارگردان سریال الکس پینا، فصل 5 آخرین فصل این سریال خواهد بود. تولید فصل جدید در کشور دانمارک شروع شد و ادامه آن در اسپانیا ساخته خواهد شد. همچنین میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کریادو نیز ستاره‌های جدید سریال هستند.

از طرفی، آلکس پینا راجع به سریال خانه کاغذی اینطور نظر خود را بیان کرده است:

فصل پنجم حماسی‌ترین فصل سریال سرقت پول است. داستان این فصل در ادامه ی فصل قبل است.

همچنین وی اظهار کرد:

ما درحال شطرنج بازی کردن هستیم. با یک استراتژی صرفاً هوشمندانه، به سمت یک استراتژی جنگی می‌رویم. این استراتژی جنگی شامل حمله و نزاع خواهد بود.

مانی هایست پر از هیجان و اتفاقات متنوع است که در طول سریال موجب بالا رفتن آدرنالین تماشاچیان می‌شود زیرا هر سی ثانیه اتفاقی رخ می‌دهد که باعث می‌شود عملکرد شخصیت‌های سریال مختل شود.

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست

از جمله بازیگرانی که در این فصل حضور دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو
  • آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور
  • استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم
  • ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون
  • هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور
  • رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو
  • دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی
  • هران (Herrán) در نقش ریو
  • پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در نقش برلین

نایروبی در فصل چهارم سریال با ضربه گلوله گاندیا به قتل رسید. بنابراین، نباید انتظار داشت که در فصل پنجم حضور داشته باشد. اما در ادامه این مطلب، نگاهی به فصل‌های اول تا چهارم این سریال می‌اندازیم. توجه داشته باشید که این مطالب حاوی اسپویل است.

بررسی فصل اول سریال مانی هایست

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش فصل 6 مانی هیست

سریال «خانه کاغذی» در سال 2017 در یکی  از شبکه‌های اسپانیا پخش شد و به دلیل استقبال زیاد، نتفیلیکس تصمیم گرفت پخش جهانی آن را به عهده بگیرد. این مجموعه جزو معدود سریال‌های غیرانگلیسی زبان به شمار می‌رود که مخاطبی جهانی پیدا کرده است.

سریال Money Heist ابتدا در دو فصل ۱۳ و ۹ قسمتی ساخته شد و وقتی مورد استقبال قرار گرفت، سازندگان آن تصمیم گرفتند سریال را ادامه بدهند و فصل‌های ۳ و ۴ نیز ساخته شد و اکنون نیز فصل پنجم آن در دست ساخت است.

از جمله بازیگران اصلی آن میتوان به اورسولا کوبیرو (Úrsula Corberó)، الوارو مورته (Álvaro Morte)، ایتسیار ایتانیو (Itziar Ituño)،پدرو النسو (Pedro Alonso)، پاکو توس (Paco Tous)، البا فلورس (Alba Flores) اشاره کرد. این سریال در اسپانیا ، تایلند، پاناما، ایتالیا توسط میگه اموئدو فیلم برداری شده است.

داستان این سریال در مورد یک گروه سارق به سرگروهی شخصی به نام پروفسور است که می‌خواهند به کارخانه چاپ پول در مادرید اسپانیا دستبرد بزنند. آنها پس از آموزش، طی ماه‌ها برنامه ریزی و نقشه چینی به ضرابخانه‌ی سلطنتی در اسپانیا دستبرد می‌زنند و سرقتی بزرگ که نظیرش در دنیا بی‌سابقه است را انجام می‌دهند. اما در طی سرقت اتفاقاتی گروه را تحت خطر قرار می‌دهد و آن‌ها را دچار تفرقه می‌کند.

گروه سارقان 8 عضو دارد که با نام‌های مستعاری که بر اساس اسم شهرها است، شناخته می‌شوند: توکیو، مسکو، برلین، نایروبی، ریو، دنور، هلسینکی و اسلو. این گروه از سارقین لباس‌های قرمز می‌پوشند و ماسک نقاش اسپانیایی، سالوادور دالی را بر صورت دارند.

داستان در هر قسمت چالش‌های زیادی دارد. چالش‌هایی که بیشتر برای گروه سارقین است. گروه در طول داستان درگیر و اسیرِ عواطف و احساسات خود هستند و ما در روند روایتی سریال با بیوگرافی و خصوصیات شخصیت‌ها بیش از پیش آشنا می‌شویم و دلیل مشکلات پیش آمده در طول داستان را بیشتر درک می‌کنیم.

داستان سریال حاشیه‌های زیادی ندارد و حتی قصه‌های فرعی نیز با عملکرد مثبت خود از کمترین لحظه‌ها بهره می‌برد و بیننده را برای لحظه‌ای تنها نمی گذارد. همینطور هر زمان لازم باشد، اطلاعات را به بیننده می‌دهد. این موارد در کنار هم موجب شده تا مانی هایست سریالی منحصر به فرد باشد.

بررسی فصل دوم مانی هایست

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش فصل 6 مانی هیست

زمانی که فصل 1 سریال خانه کاغذی در اسپانیا پخش شد، نتایج امیدوار کننده بود. اولین اپیزود آن بیش از 4 میلیون نفر تماشاچی داشت اما با جلوتر رفتن فصل اول، همواره از تعداد بینندگان آن کاسته می شد.

خالقان و اعضای تیم تولید مانی هایست شکست آن را پذیرفته بودند تا اینکه نتفلیکس این مجموعه را به فهرست سریال‌های خود در ایالات متحده اضافه کرد و موجب شد مانی هایست در سطح بین الملل پخش شده و طرفداران خود را پیدا کند.

فصل دوم سریال Money Heist از ادامه فصل اول شروع می شود و وضعیت نسبت به فصل اول پیچیده تر می شود زیرا توکیو و برلین در نحوه اداره کردن کارها با یکدیگر با مشکل مواجه شده اند و نمی‌توانند باهم کنار بیایند.

از طرفی پروفسور نیز برای گرفتن تصمیم‌های درست نسبت به دفعات قبلی باید سرسختانه عمل کند. همینطور پلیس نیز مکان مربوط به پرفسور که در آن مکان بر روی سرقت از ضراب خانه را کار می کردند، پیدا می کند و تیم تحقیقات در حال جمع آوری شواهد و DNA موجود از افراد برای به دست آوردن هویت آن‌ها است. در همان حال، گروگان‌ها نیز در داخل ضراب خانه نیز به شمردن اسکناس‌ها و پول‌ها می‌پردازند.

نکته‌ی جالب و هوشمندانه درباره این سرقت این است که آنها فقط برای سرقت پول‌های موجود نیامدند و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز در ساختمان بمانند تا پس از چاپ این مقدار پول فرار کنند.

اما در این سرقت اتفاق‌هایی می‌افتد که باعث درگیری اعضای گروه با هم می‌شود. ولی در نهایت می‌توانند سرقت کم نظیر خود را با موفقیت انجام داده و از آن جان سالم بدر ببرند.

بررسی فصل سوم سریال مانی هایست

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش فصل 6 مانی هیست

فصل سوم سریال Money Heist در تاریخ 19 جولای 2019 از شبکه NetFlix منتشر شد و داستان سریال Money Heist حدود دو سال پس از ماجراهای گذشته و با نمایش وضعیت کنونی دزدان آغاز می‌شود.

آن‌ها در نقاط مختلف کره خاکی پخش شده و از زندگی جدید خود لذت می‌برند و ریو و توکیو بعد از فرار به جزیره‌ای دور افتاده رفته‌اند و زندگی می‌کنند، ولی اوضاع وقتی به هم می‌ریزد که ریو و توکیو از هم جدا شده و یک اشتباه منجر به دستگیری ریو توسط پلیس می‌شود.

توکیو برای نجات ریو دست به دامن پروفسور می‌شود و پروفسور برای نجات او وارد عمل می‌شود. وی از نقشه‌های قدیمی برلین برای حمله به بانک اسپانیا استفاده کرده و آن‌ها را راهی برای جلوگیری از شکنجه ریو می‌بیند.

در ادامه، پروفسور و راکل (که اکنون با نام لیسبون شناخته می‌شود) گروه را دور یکدیگر جمع کرده و سه عضو جدید به نام‌های بوگوتا، پالرمو و مارسی را نیز به کار می‌گیرند. رهبری این عملیات جدید بر عهده پالرمو بوده و همچون فصول قبلی، فلش‌بک‌ها راوی جزییات نقشه گروه هستند.

در ادامه، سارقان به بانکی که تحت محافظت شدید است وارد شده و افرادی را گروگان می‌گیرند. آن‌ها با موفقیت به طلا و اسرار ایالتی دسترسی پیدا می‌کنند. در همین زمان، پروفسور پلیس را مجبور به آزادی ریو می‌کند.

نایروبی با شلیک تیرانداز پلیس مخفی به شدت زخمی می‌شود و پلیس، لیسبون را نیز دستگیر می‌کند. فصل سوم سریال خانه کاغذی با نشان دادن زنده بودن لیسبون به پایان می‌رسد و در ادامه به سراغ فصل چهارم این مجموعه می‌رویم.

بررسی فصل چهارم سریال مانی هایست

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش فصل 6 مانی هیست

همانطور که در پایان فصل سوم مانی هایست دیدید، پروفسور و لیسبون در رابطه بودند. آن‌ها برای انجام یک پروژه جدید برگشته بودند و مأموریت را از مکانی مخفی انجام می‌دادند که البته در پایان فصل 3، مکان آن‌ها مشخص شد.

همچنین زمانی که لیسبون درحال مکالمه مخفی با پلیس بود، پروفسور مکالمه آن‌ها را شنید و همزمان صدای شکلیک گلوله آمد؛ به گونه‌ای که لیسبون فکر کرد به او تیر خورده است. با این حال، در پایان فصل فاش شد که او هنوز زنده است و در بازداشت پلیس و آماده بازجویی است.

در فصل چهارم خشم و اندوه، تنش‌ها را میان اعضای گروه افزایش می‌دهد. پروفسور نیز پس از درگذشت یکی از شخصیت‌های اصلی، نایروبی، با تصمیمات دشواری روبه‌رو شده است و در اقدامی جسورانه تلاش می‌کند که از یک موقعیت خطرناک بگریزد.

از سوی دیگر، حسادت دنور نسبت به رابطه دوستانه میان مونیکا و ریو شدت می‌گیرد. پس از اینکه پروفسور کشف می‌کند لیسبون هنوز زنده است، او برنامه‌ای را طراحی می‌کند تا لیسبون را از زندان آزاد کرده و جایگزینی برای او با فردی که دقیقا شبیه لیسبون است، قرار دهد.

با کمک دوستان قدیمی، یک تونل از طریق پارکینگ ایجاد می‌کنند تا به مکانی که لیسبون برای انتقال به دادگاه نگه‌داری می‌شد، برسند. در نهایت لیسبون موفق به فرار از طریق تونل می‌شود و زنی که جایگزین او در زندان می‌شود را ملاقات می‌کند.

تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست
تاریخ پخش فصل 6 مانی هیست

در فصل چهارم سریال Money Heist، لیسبون به درخواست پروفسور مجدداً به بانک اسپانیا فرستاده می‌شود. در همین حین،خوشحالی لیسبون برای بودن در گروه و همزمان دلواپس بودن وی به خوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

اما پروفسور به او اطمینان خاطر می‌دهد که پیروز خواهند شد و همینطور سعی می‌کند با گفتن حرف اینکه آن‌ها این کار را برای نایروبی انجام می‌دهند، وی را مصمم کند. در آخر، آلیشیا سیرا برای انتقام از پروفسور باز می‌گردد و فصل چهارم اینگونه به پایان می‌رسد.

این مجموعه تاکنون رکوردهای زیادی را شکسته است و با داشتن رکورد فعلی، پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی در Netflix محسوب می‌شود. همینطور فصل چهارم این مجموعه همه رکوردهای قبلی خود را شکست و توانست رکورد 65 میلیون بیننده را بدست آورد.

حال که به بررسی کامل این مجموعه پرداختیم و آخرین اخبار مربوط به تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست را بیان کردیم، می‌توانید مقاله‌ی بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور تیم تکراتو در راستای معرفی بهترین فیلم های 2021 در ژانرهای مختلف، گفتارهای بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 را تهیه کرده که ممکن است برای شما جالب باشد.

البته بررسی جستارهای سریال های محرم 1400، سریال های ماه رمضان 1400 و برنامه های رمضان 1400 در زمینه سریال‌ها و برنامه‌های ایرانی نیز خالی از لطف نیست.

فراتر از آن می‌توانید مقالات بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های ترکی 2021 و  بهترین سریال های کره ای 2021 را هم در تکراتو مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اخبار تاریخ پخش فصل ششم مانی هایست چیست؟ به‌نظر شما فصل پنجم این مجموعه می‌تواند طرفداران را به نبود فصل 6 راضی کند؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ولی فیلمش از آنجا که محتوای آلوده و بد هم داره فصل شش ساخته نشه بهتره

    از مصرف مواد مخدر و سیگار و الکل و آبجو تو این فیلم هستش تا رابطه نامشروع و بی حیایی و جملات خراب و آلوده و….

    پاسخ

    بهترین فیلم هست که تا به این موقع دیدم امیدوارم که فصل ۶ هم ساخته شود

    پاسخ