;
coinex

محصولات فروش فوق العاده ایران خودرو ؛ قیمت، زمان ثبت نام و تحویل

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز بیستمین مرحله فروش فوق العاده خود را اجرا خواهد کرد. برای اطلاع از محصولات فروش فوق العاده ایران خودرو با ما باشید.

بیستمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو مدل از محصول محبوب پژو پارس شامل پارس بنزینی و پارس TU5 از امروز پنجشنبه 14 مردادماه 1400 آغاز شده و تا سه روز یعنی شنبه 16 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نوزدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خوردو اواخر تیرماه سال جاری با عرضه خودرو هایما SV پلاس توربوشارژ اتماتیک و با قیمت 640 میلیون تومان اجرا شد و قرعه کشی آن نیز در تاریخ 27 تیر برگزار شد.

حال در شرایطی که اخیرا و به واسطه تاخیر در تحویل خودروهای مراحل پیش، اخباری بنی بر توقف روند فروش فوق العاده مطرح شده بود، با برگزاری دوره بیستمین فروش فوق العاده ایران خودرو، به شایعات پایان داده شد.

محصولات فروش فوق العاده ایران خودرو

در بیستمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو مانند دوره نوزدهم تنها یک محصول یعنی پژو پارس در دو مدل بنزینی و TU5 بنابر روال همه فروش های فوق العاده با قیمت قطعی و موعد تحویل نهایتا سه ماهه، عرضه شده است.

متقاضیان بیستمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو فرصت از امروز تا سه روز آینده فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی یکشنبه هفته آینده در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شده و مشتریان نهایی مشخص می شوند. بنابر روال پس از اعلام اسامی منتخبان، از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک، مشتریان بایستی ظرف مدت 5 روز وجه کامل خودرو را پرداخت کنند.

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌ خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌ نام کنند.

محصولات فروش فوق العاده ایران خودرو ؛ قیمت، زمان ثبت نام و تحویل

محدودیت‌ های فروش فوق‌ العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌ شود و تنها همانطور که از مرحله هجدهم اجرایی شده، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است؛ لذا براین اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و سایر موارد همچنان اعمال خواهند شد.

ضمن اینکه گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل خودرو  در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش باطل می‌گردد و حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر در زمات مراجعه ضروری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص محصولات فروش فوق العاده ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر