;
coinex

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things در تریلر جدید مشخص شد

نتفلیکس با رونمایی از تیزر جدید سریال محبوب Stranger Things مهر تاییدی بر احتمالات زد. تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things تا سال آینده فرا نخواهد رسید!

سریال Stranger Things طبق تیزر منتشر شده، در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. اما چرا زمان پخش سریال به عقب افتاد؟ درست حدس زدید کرونا! این ویروس منحوس باعث تعطیلی روند فیلم‌برداری که از اوایل ۲۰۲۰ شروع شده بود، گشت و تمام تابستان تعطیلی ها ادامه داشت و حتی بعد از آن نیز، رعایت پروتکل ها سرعت فیلمبرداری را به شدت کند کرد.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things در تریلر جدید مشخص شد

تهیه کننده اجرایی سریال، شاون لوی (Shawn Levy) در مصاحبه خود گفته است که در این فصل دامنه سریال بسیار گسترش یافته و به جای پرداختن به داستان های هاوکینز، داستان در جای دیگری ادامه خواهد یافت.

با توجه به اینکه در فصل گذشته شاهد نقل مکان خانواده بایرز و الان با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) از هاوکینز و مرگ ظاهری هوپر با بازی دیوید هاربر (David Harbour) بودیم، این اتفاق دور از ذهن نبود.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things در تریلر جدید مشخص شد

با این که فیلمبرداری فصل چهارم در حال اتمام است، اما این به معنای پایان ساخت سریال نیست چرا که این سریال به دلیل استفاده از جلوه های ویژه گسترده، دوران طولانی پس از فیلم‌برداری را خواهد گذراند. به گفته هاربر فصل چهارم، فصل مورد علاقه او و همچنین بزرگ ترین فصل سریال است:

منظور من این است که ما از لحاظ داستانی در مکان بزرگ تری هستیم البته که از بعضی جهات در حال اتمام برخی داستان ها هستیم که نمی توانم تا زمان پخش سریال و مشخص شدن خط داستانی آن، درباره آن ها صحبت کنم.

لوی که علاوه بر تهیه کنندگی، دو قسمت از سریال را نیز کارگردانی کرده علاوه بر تایید گفته ها هاربر، بیشتر توضیح داد و گفت که او و برادران دافر یک پایان برای سریال در نظر گرفته اند و می خواهند سریال را به نقطه پایانی برسانند. اما آیا این به معنا آخرین فصل بودن این سریال است یا خیر ؟ مشخص نیست، آن چه معلوم است همه این ها منجر خواهد شد طرفداران با کنجکاوی بیشتری فیلم را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر