coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر سریال Y : The Last Man منتشر شد [+فیلم]

سریال Y: The Last Man که بر اساس مجموعه کمیکی به همین نام ساخته شده، یکی از موردانتظارترین اثار سال 2021 است. تریلر سریال Y : The Last Man را با ما ببینید.

تیزر جدیدی از سریال آخرالزمانی Y: The Last Man که بر اساس مجموعه کمیکی که به همین نام از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ توسط انتشارات Vertigo منتشر می شد و توسط برایان کی واوگان و پیا گورا خلق شده بود، منتشر شده است.

در ابتدا پس از خرید حقوق ساخت این فیلم، قرار بود فیلمنامه نوشته شود که لغو شد و به جای نسخه سینمایی، نسخه سریالی فیلم برای ساخت تایید شد. اما اکنون قرار است در ۱۳ سپتامبر این سریال توسط شبکه Hulu پخش شود.

تریلر سریال Y : The Last Man منتشر شد

داستان ای سریال در مورد دنیایی است که بعد از اتفاقاتی رمز آلود، هر پستاندار دارای کروموزوم Y پس از خونریزی شدید می میرد به جز مردی به نام یونیک براون (با بازی شنتزر) که زنده می ماند و با دیگر بازماندگان در تلاش است تا در جامعه ای جدید شرایط را مانند دوران گذشته کند. این فعالیت ها به رهبری مادر او و رئیس جمهور ایالات متحده، جنیفر براون (دیان لین) انجام می شود.

به تازگی تئوری از داستان این سریال پخش شده است. داستان با شرایط فعلی جهان آغاز اما خیلی سریع وضعیت پیچیده شده و مردان به شکلی عجیب و هولناک می میرند. در این تیزر، یونیک و بازماندگان دیگر در جهان جدید نمایش داده می شود که با حوادثی جدید روبرو می شوند.

اما نکته جذاب سریال، کارگردانی تمام قسمت ها این فیلم توسط کارگردانان زن است و همچنین تیم تولید سریال نیز در بخش قابل توجهی از زنان تشکیل شده است. از طرفی اکثر شخصیت ها این سریال نیز زنان هستند که این یک تحول بزرگ در صنعت سرگرمی است.

با توجه به محبوبیت این کمیک انتظار می رود این سریال نیز هوادارن وفاداری داشته باشد که البته با توجه به داستانی که دارد احتمالا هواداران دیگر زیادی نیز به دست خواهد آورد. تیزر این سریال شاهد صحنه های اکشن، درام و راز آلود زیادی است و اصلی ترین سوال این سریال این است که این عامل نابود کننده چیست؟ سوالی که مخاطب برای یافتن جوابش قرار است پای تلویزیون میخکوب گردد. این تریلر را از لینک زیر در یوتوب تماشا کنید.

تریلر Y : The Last Man

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر سریال Y : The Last Man چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر