;
coinex

قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو چه زمانی راه اندازی می شود؟

مدیربازاریابی، طراح و سازنده این رمزارز مدتی پیش از راه اندازی قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو گفته بود. حال این رمزارز با رشد قیمت بالایی مواجه شده است.

مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت IOHK (شرکت مادر و پشتیبان رمز ارز کاردانو) تیم هریسون، ۱۲ سپتامبر را به عنوان زمان راه اندازی هاردفورک آلونزو (که هدف اصلی آن ایجاد قرار دادها هوشمند بر کاردانو می باشد) بر روی بزرگترین شبکه الگوریتم گواه اثبات سهام جهان اعلام کرد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو چه زمانی راه اندازی می شود؟

فایده این رخداد چیست و چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد که تا این اندازه غوغا کرده است و توانسته کاردانو را در بازار رمزارزها از جایگاه پنجم به جایگاه سوم ببرد؟ در حقیقت این اتفاق، امکان استفاده راحت از قرارداد های هوشمند را به کاربران می دهد.

براساس ادعای سرپرست تحویل کاردانو، نایجل همسلی، گروه های مهندسی این پروژه و گروه های تست و بررسی آن به سختی در حال کار هستند چرا که به سرعت در حال نزدیکی به زمان رویداد ترکیبی این هاردفورک هستیم و وقت کمی تا آن زمان مانده است.

قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو چه زمانی راه اندازی می شود؟

در این بین شرکای متعددی در حال فعالیت بر برنامه های غیرمتمرکز خود هستند که همه آن ها به زبان برنامه پلوتوس نوشته شده است. زبانی که کاردانو نیز با آن نوشته شده است. به گفته همسلی، کاردانو تا اتمام مرحله بنفش با حدود ۵۰۰ عضو انجمن، همکاری خواهد داشت.

مسئول همکاری با صرافی ها نیز گروه بنیاد کاردانو می باشد که سهم صرافی ها باید تا قبل از راه اندازی کامل و عمومی این هاردفورک پرداخت می کند. ۱۶ آگوست آخرین زمانی است که شرکت IOHK آخرین نسخه کاندید اصلی خود برای نود Plutus Core را خواهد داشت.

قرار است ۱ سپتامبر شبکه آزمایشی کاردانو شروع به کار کند که این آزمایش به گروه توسعه دهنده کاردانو امکان دیدن چگونگی اجرا کل بسته در محیط تولید را می دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص راه اندازی قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر