;
coinex

سایمون کاول در اندیشه برآوردن رقیبی برای سری تخته گاز (Top Gear)

سری برنامه های Top Gear یا تخته گاز از محبوبترین برنامه های مربوط به اتومبیل در سراسر دنیاست. حال سایمون کاول در اندیشه برآوردن رقیبی برای سری تخته گاز است.

یکی از خبرنگاران آمریکایی، به نقل از یکی از افراد نزدیک به سایمون کاول گفته است که او همیشه عاشق خودرو است و علاقه زیادی به تولید برنامه ای با این موضوع دارد.

او حاضر شده حتی به عنوان راننده مهمان در برنامه تخت گاز حضور یابد و علاقمند به گفتگو درباره ی خودرو است. کارشناسان خودرو معروفی با او طی سالیان دراز همکاری داشته اند.

سایمون کاول در اندیشه برآوردن رقیبی برای سری تخته گاز (Top Gear)

به زودی برنامه ای شبیه به برنامه ی تخت گاز توسط «سایمون کاول» که یکی از عاشقان خودرو است، و ثروتی حدود ۳۸۵ میلیون دلار دارد، قرار است تولید شود. سایمون دارای یک بوگاتی ۱ میلیون دلاری، یک رولز – رویس سیلور کلود، یک لامبروگینی گالاردو اسپایدر و یک ایگل اسپیدستر است.

ماه پیش نیز خبر آمد که برنامه فاکتور اکس کاول بعد از حدود دو دهه، سرانجام به اتمام رسیده و او در حال برنامه ریزی برای یک مسابقه تلویزیونی در شنبه‌ها است.

سایمون کاول در اندیشه برآوردن رقیبی برای سری تخته گاز (Top Gear)

برنامه ی تلویزیونی تخت گاز از سال ۲۰۰۲ پخش شده است و از پربیننده ترین برنامه های بی بی سی به حساب می آید. این برنامه علاوه بر بریتانیا در سراسر جهان پربیننده می باشد. کاول ۶۱ سال دارد و اکنون داور برنامه تلویزیونی آمریکا گات تلنت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رقیبی برای سری تخته گاز (Top Gear) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر