;
coinex

بهترین سریال های HBO در سال 2024 ؛ معرفی سریال های جدید و جذاب

شبکه HBO یکی از مهمترین شبکه‌های تولید و پخش انواع فیلم و سریال است که آثار محبوب و پرطرفداری می‌سازد. اما بهترین سریال های HBO در سال 2024 کدامند؟

در زمان پخش سریال محبوب بازی تاج و تخت، نام شبکه اچ بی او بیش از هر زمان دیگری خصوصا در کشور ما مطرح شد و بسیاری از افراد به این فکر می‌کردند که شاید اچ بی او بهترین و موفق‌ترین شبکه اشتراکی پخش سریال باشد.

با این وجود به مرور زمان و در سال‌های بعد، با افول فعالیت HBO و فقدان آثار شاخص و پرطرفدار و برآمدن نتفلیکس و دیزنی پلاس یا حتی اپل تی‌وی پلاس، به مرور اچ بی او محبوب به حاشیه رفت و پایان‌بندی ناامیدکننده بازی تاج و تخت هم عاملی شد در هجمه‌های بیشتر علیه این شبکه .

با وجود این تردیدی نیست که این روزها اچ بی او در حال آماده شدن برای بازگشتی قدرتمندانه به صحنه و رقابت با بزرگترین‌ها است. این را از بررسی لیست مورد انتظارترین سریال های HBO سال 2024 متوجه می‌شویم. با ما در بررسی و معرفی برترین سریال های اچ بی او در سال 2024 همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های HBO در سال 2024

در طول سال 2022 و 2023، اچ بی او پخش مجموعه سریال‌های متعددی در ژانرهای گوناگون اکشن، طنز، جنایی و معمایی را آغاز کرد که همگی به تدریج طرفداران نسبتا پرشمار و خاص خود را پیدا کردند. شاید هیچ یک از این سریال‌ها در یکی دو فصلی که از پخش‌شان گذشته به محبوبیت بازی تاج و تخت و روزهای اوج HBO نرسیده باشند، اما به مرور و با اضافه شدن برخی عناوین جدید و پرستاره به فهرست آثار قبلی، به نظر می‌رسد که خیز اچ بی او برای بازگشت به اوج آغاز شده است.

در این مطلب ما به معرفی و بررسی برترین سریال های HBO 2024 می‌پردازیم. دقت کنید که این آثار الزاما همگی آثار جدیدی نیستند و بسیاری از آن‌ها، ادامه سریال‌های سالیان قبل و در واقع فصول جدید آن‌ها هستند که البته همگی آثار محبوب و پرطرفداری به شمار می‌روند.

کارآگاه حقیقی: سرزمین شب فصل 4 (True Detective: Night Country: Season 4)

بهترین سریال های HBO در سال 2024
بهترین سریال های HBO در سال 2024
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024
  • بازیگران: وینس وان، کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، جودی فاستر
  • ژانر: جنایی، معمایی، درام

یکی از مورد انتظارترین سریال های HBO سال 2024 فصل چهارم سریال محبوب کارآگاه حقیقی: سرزمین شب محسوب می‌شود. این اثر البته ارتباط خاصی با سریال کارآگاه حقیقی نیک پیزولاتو ندارد و داستان آن نیز در مناطق سردسیر آلاسکا روایت می‌شود.

سریال محبوب پیزولاتو گرچه شروع قدرتمندی داشت، اما نتوانست در ادامه موفقیت خاصی کسب کند و به مرور افول کرد. در سرزمین شب به عنوان یک سریال HBO جدید در حال پخش با جودی فاستر در نقش کارآگاه لیز دانورز مواجهیم که با معمای یافتن اجسادی مرموز در یخ مواجه شده و تحقیقات گسترده‌ای در این باره را آغاز کرده است.

در تریلری که پیش از این از فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی پخش شده دانورز و ناوارو را در حال پیگیری ماجرای فرقه مرموز داستان دیدیم که به نظر عامل فجایع زیاد است.

خاندان اژدها: فصل 2 (House of the Dragon: Season 2)

بهترین سریال HBO 2024

  • تاریخ انتشار: تابستان 2024
  • بازیگران: مت اسمیت، اولیویا کوک، اما د آرسی
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین سریال های HBO در سال 2024 بی‌شک فصل دوم سریال خاندان اژدها، به عنوان اسپین‌آف سریال محبوب بازی تاج و تخت خواهد بود.

اچ بی او از زمان پایان بازی تاج و تخت و اتفاقات پایان داستان که چندان به مذاق هواداران خوش نیامد، کوشیده با برنامه‌هایی جهت گسترش داستان‌های سرزمین وستروس، مخاطبان را دلگرم کند.

یکی از آثاری که با سروصدای زیادی فصل اول آن در سال 2022 پخش شد، سریال خاندان اژدها است که نسبتا مورد استقبال هم قرار گرفت و به همین دلیل برای فصول دوم و سوم تمدید شد. حالا انتظار می‌رود فصل دوم این سریال به عنوان بهترین سریال HBO 2024 در سال جدید پخش شود.

داستان این سریال جدید HBO به وقایع 300 سال قبل از نبرد دنریس تارگرین برای آیرون ترون مربوط است. این یعنی زمانی که خاندان تارگرین با اقتدار حاکم سراسر وستروس بودند.

سریال خاندان اژدها نیز اقتباسی از کتاب آتش و خون اثر جرج آر آر مارتین است که داستان آن از فتح وستروس توسط اگان تارگرین آغاز می‌شود و تا ماجراهای دنریس ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

هک: فصل 3 (Hacks: Season 3)

برترین سریال های HBO 2024

  • تاریخ انتشار: بهار 2024
  • بازیگران: جین اسمارت، هانا اینبیندر، کارل کلمونز هاپکینز
  • ژانر: کمدی، درام

شاید برترین سریال HBO 2024 در ژانر کمدی، فصل سوم سریال محبوب و پرطرفدار هک با بازی جین اسمارت و هانا اینبیندر باشد. این سریال که فصل نخست آن در سال 2021 از اچ بی او مکس منتشر شد به رابطه حرفه یک نویسنده کمدی جوان و یک استنداپ کمدین افسانه‌ای می‌پردازد.

پخش فصل اول هک با تحسین منتقدان و اقبال مخاطبین مواجه شد و این سریال جوایز متعددی از جمله چند جایزه امی و گلدن گلوب دریافت کرد. همین مسئله سبب‌ساز تمدید این سریال HBO جدید در حال پخش برای فصول دوم و سوم شد.

در داستان این سریال در فصول گذشته، شاهد ارتباط دبورا ونس، استنداپ کمدین معروف لاس‌وگاس با یک جوان 25 ساله و تلاش او برای راهنمایی این جوان در چالش‌های گوناگون بودیم.

زیاد ذوق‌زده نشو: فصل 12 (Curb Your Enthusiasm: Season 12)

برترین سریال HBO 2024

  • تاریخ انتشار: فوریه 2024
  • بازیگران: لری دیوید، جف گارلین، سوزی اسمن، جی.بی اسموو، شریل هاینز، ریچارد لویس
  • ژانر: کمدی

سریال پرطرفدار زیاد ذوق‌زده نشو یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های کمدی اچ بی او در سالیان اخیر به شمار می‌رود و حالا قرار است فصل دوازدهم آن در سال 2024 پخش شود.

فصل دوازدهم این سریال HBO جدید در حال پخش برای پخش در فوریه 2024 برنامه‌ریزی شده است. پخش این سریال در سال 2000 آغاز شد و از آن زمان تا امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های طنز شناخته شده است.

ایده این سریال  این است که طنز و هرج و مرج و موقعیت‌های خنده‌دار را از عمق هنجارهای اجتماعی و عرف رایج بیرون بکشد و به خواننده نشان دهد. در تمام سالیان پخش این مورد از بهترین سریال های HBO در سال 2024 لری دیوید یکی از بازیگران اصلی این سریال بوده و در واقع سریال مستندی از زندگی روزمره او بوده است.

نکته جالب اینکه باید بدانید برای بازیگران این سریال هیچ دیالوگ پیش‌نوشته‌ای وجود ندارد و آن‌ها صرفا در موقعیت‌های پیش‌آمده به بداهه‌گویی می‌پردازند.

با وجود این مسئله، زیاد ذوق‌زده نشو یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های کمدی سالیان اخیر بوده است به طوری که در 11 فصلی که از این سریال تا امروز پخش شده، موفق به نامزدی برای 51 جایزه امی شده است. انتظار می‌رود فصل دوازدهم این سریال نیز یکی از موفق‌ترین و حتی شاید برترین سریال HBO 2024 در ژانر کمدی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های بر اساس بازی

رژیم (The Regime)

سریال HBO جدید

  • تاریخ انتشار: مارس 2024
  • بازیگران: کیت وینسلت، هیو گرانت، آندره‌‌آ ریسبرو
  • ژانر: درام، کمدی

کیت وینسلت بعد از موفقیت سریال پرطرفدار مر آو ایست‌تاون که از جمله محبوب‌ترین سریال‌های اچ بی او بود، حالا در یک سریال جدید به نام رژیم در نقش صدراعظم یک حکومت در حال سقوط به ایفای نقش می‌پردازد.

این مینی‌سریال کمدی و درام احتمالا در مجموع 6 قسمت دارد و بنابر اطلاعات قبلی بر اساس داستانی از ویل تریسی ساخته می‌شود که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه بخش‌هایی از سریال وراثت را داشته است. اما آیا مینی سریال رژیم یکی از برترین سریال های HBO 2024 خواهد بود؟

همدرد (The Sympathizer)

مورد انتظارترین سریال های HBO سال 2024

  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، اسکات لی، هوا شواندی، ساندرا اوه
  • ژانر: درام، تاریخی، تریلر

همدرد یا The Sympathizer یک سریال HBO جدید 2024 است که داستان آن بر اساس رمان معروفی به همین نام برنده جایزه ادبی معتبر پولیتزر نوشته ویت تان نگوین تهیه شده است. این سریال جدید HBO توسط کمپانی A24 تولید شده و تا امروز حضور ستارگانی از جمله رابرت داونی جونیور در آن تایید شده است.

داستان The Sympathizer که از بهترین سریال های HBO در سال 2024 است درباره یک جاسوس کمونیست دورگه ویتنامی فرانسوی است که بعد از پایان جنگ در ویتنام آمریکا زندگی می‌کند. شخصیت رابرت داونی جونیور در این سریال، یک نقش چند شخصیتی است که همه شخصیت‌ها، شخصیت شرور آمریکایی توصیف شده‌اند.

جالب است بدانید که کارگردانی این سریال جدید HBO بر عهده پارک چان ووک، کارگردان معروف کره‌ای است که سابقه کارگردانی فیلم‌های معروفی چون Oldboy را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های طنز ترکی

پنگوئن (The Penguin)

سریال HBO جدید 2024

  • تاریخ انتشار: اواخر 2024
  • بازیگران: کالین فارل، کریستین میلیوتی، رنزی فلیز
  • ژانر: فانتزی، جنایی، درام

پنگوئن یکی از محبوب‌ترین و برتری سریال های HBO 2024 محسوب می‌شود. البته ساخت این سریال که در برنامه‌ریزی اولیه برای پخش در سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود شدیدا تحت‌تاثیر اعتصابات گسترده هالیوود قرار گرفت و در نتیجه پخش آن به 2024 موکول شد.

این سریال HBO جدید 2024 در چارچوب جهان سینمایی دی سی و داستان‌های دنیای بتمن روایت می‌شود و شخصیت اصلی آن، یکی از مهمترین و بزرگترین دشمنان مافیایی بتمن یعنی شخصیت پنگوئن است که می‌توانیم از دریچه زندگی و وضعیت او، نگاهی به جهان تیره‌وتار سندیکاهای مافیایی گاتهام داشته باشیم.

در شمار بازیگران این سریال جدید HBO نام کریستین میلیوتی و کالین فارل به چشم می‌خورد و گفته می‌شود که میلیوتی و فارل قرار است روبروی هم قرار گیرند. این تقابل می‌تواند بسیار جذاب باشد چراکه میلیوتی باید نقش سوفیا فالکون، دختر کارمین فالکون را بازی کند که رابرت پتینسون در فیلم بتمن او را نابود کرد.

صنعت: فصل 3 (Industry: Season 3)

سریال HBO جدید در حال پخش

  • تاریخ انتشار: تابستان 2024
  • بازیگران: میهالا هرولد، ماریسا آبلا، هری لاوتی، دیوید جانسون
  • ژانر: درام

سریال صنعت یا Industry یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2024 است که فصل سوم آن در سال میلادی جدید پخش می‌شود.

این درام که بازیگران مطرحی چون میهالا هرولد، ماریسا آبلا، هری لاوتی و دیوید جانسون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، داستان گروهی از فارغ‌التحصیلان جوان است که برای چند موقعیت شغلی محدود در یکی از معتبرترین بانک‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری معتبر لندن رقابت می‌کنند.

فصل دوم این سریال که بعد از اوج‌گیری پاندمی کرونا شروع شد و در آن شاهد اتفاقات جالبی بودیم. با این اوصاف انتظار می‌رود فصل سوم این سریال هم بهترین سریال HBO 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای تاریخی

چندگانه (The Franchise)

سریال جدید HBO
بهترین سریال های HBO در سال 2024
  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: هیمش پاتل، آیا کش، بیلی مگنوسن
  • ژانر: کمدی

سریال چندگانه به عنوان یک سریال HBO جدید 2024 برای پخش در سال جدید میلادی برنامه‌ریزی شده است. داستان این سریال کمدی درباره یک گروه فیلم‌سازی است که با امید و آرزوهای زیادی وارد عرصه فیلم‌سازی در ژانر ابرقهرمانی می‌شوند اما به مرور با این پرسش مواجه می‌شوند که آیا فیلم‌های ابرقهرمانی آخرین سنگر سینمای هالیوود محسوب می‌شوند یا به نقطه عطفی جدید بدل می‌شوند؟

در حال حاضر جزئیات خاص دیگری از داستان این سریال جدید HBO نداریم اما پیش‌بینی‌ها بر این است که با یکی از برترین سریال های HBO 2024 مواجه هستیم.

تل‌ماسه: رسالت (Dune: Prophecy)

سریال جدید HBO

  • تاریخ انتشار: پاییز 2024
  • بازیگران: کامیلا بیپات، سارا لام، امیلی واتسون، اولیوی ویلیامز
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

سریال تل ماسه: رسالت یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2024 محسوب می‌شود که با توجه به محبوبیت قسمت اول فیلم تل ماسه با بازی تیموتی شالامی، می‌تواند به عنوان یک سریال HBO جدید 2024  به موفقیت چشمگیری برسد.

گفته شده که داستان این سریال تمرکز خاصی بر ماجرای گروه مرموز خواهران بنی‌جسریت یا بن‌گسریت خواهد داشت که در فیلم هم کنجکاوی زیادی برانگیختند اما بعید است کسی متوجه هویت و نقش آن‌ها شده باشد.

در این سریال هم بازیگران معروف زیادی از جمله امیلی واتسون و اولیوی ویلیامز حضور خواهند داشت که می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت این سریال جدید HBO باشد. گفته شده که مارک استرانگ هم قرار است نقش امپراتو جاویکو کورینو را ایفا کند که در فیمل جز نام هیچ اطلاع دیگری از او نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

مرتب کردن: فصل 3 (Sort Of: Season 3)

بهترین سریال های HBO در سال 2024

  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024
  • بازیگران: گری پاول، بلال بیگ، آماندا کوردنر، سوپیندر رایچ
  • ژانر: کمدی، درام

فصل سوم سریال Sort Of به عنوان یک سریال HBO جدید در حال پخش در سال 2024 پخش می‌شود. این سریال به عنوان یک سریال کمدی با بازی بلال بیگ، گری پاول، الورا پاتنیک، آماندار کوردنز، سوپیندر رایچ و شماری دیگر از چهره‌های محبوب در سالیان اخیر به محبوبیت زیادی رسیده است و در سال 2024 هم می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

شخصیت اصلی این سریال سابی با بازی بلال بیگ است که یک شخصیت جندرفلوید بیست‌وچندساله محسوب می‌شود و داستان فصل سوم به وقایع بعد از مرگ پدرس مربوط است. سابی بعد از مرگ پدر خود دچار غم و اندوه زیادی می‌شود و حالا سوالات بزرگ و مهمی در سر دارد.

دوست نابغه من: فصل 4 (My Brilliant Friend: Season 4)

بهترین سریال های HBO در سال 2024
بهترین سریال های HBO در سال 2024
  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: گایا جیراچه، مارگاریتا مازوکو، لودوویکا ناستی، الیسا دل جنیو، آنا ریتا ویتولو
  • ژانر: درام

یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال های HBO در سال 2024 فصل چهارم سریال دوست نابغه من است که در سالیان اخیر محبوبیت و طرفداران زیادی داشته است. این سریال بر اساس رمان‌های النا فرانته ساخته شده و فصل سوم آن تحت عنوان آن‌هایی که می‌روند و آن‌هایی که می‌منند در فوریه سال گذشته در آمریکا پخش شد و به محبوبیت زیادی رسید. فصل چهارم اما به طور خاص بر اساس بر اساس رمان داستان کودک گمشده ساخته می‌شود.

بازیگران نقش اول این سریال تا امروز مارگریتا مازوکو و گایا جیراچه بودند داستان آن درباره دختری به نام النا و دوست بااستعداد او به نام رافائلا در سال 1950 است و در شهر ناپل روایت می‌شود و بیش از 60 سال از زندگی این دو نفر را روایت می‌کند.

فصل اول این سریال در سال 2018 منتشر شده و استقبال منتقدین را به دنبال داشت و حالا انتظار می‌رود فصل سوم بعد از موفقیت فصول اول و دوم، از برترین سریال HBO 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

کسی در جایی: فصل 3 (Somebody Somewhere: Season 3)

بهترین سریال های HBO در سال 2024

  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: بریجت اورت، جف هیلر، ماری کاترین گریسون
  • ژانر: کمدی، درام

یکی از برترین سریال های HBO 2024 سریال کسی در جایی است که در ژانر کمدی درام، به کارگردانی رابرت کوهنو و با نویسندگی هانا باس تهیه شده است. در این سریال بازیگرانی چون بریجت اورت، جف هیلر و ماری کاترین گریسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به عنوان یک سریال HBO جدید در حال پخش این سریال به داستان سم می‌پردازد که همیشه حس می‌کند نمی‌تواند جایگاه خاصی در شهر محل زندگی خود داشته باشد. او می‌کوشد بعد از مرگ خواهر خود با بحران‌های میانسالی کنار بیاید.

فساد توکیو: فصل 2 (Tokyo Vice: Season 2)

بهترین سریال های HBO در سال 2024
بهترین سریال های HBO در سال 2024
  • تاریخ انتشار: فوریه 2024
  • بازیگران: انسل الگورت، کن واتانابه، ریچل کلر، رینکو کیکوچی، شو کاساماتسو، آیومی ایتو، یوسوکه کوبوزوکا، میکی مایا
  • ژانر: جنایی، درام، تریلر

فصل دوم سریال فساد توکیو نیز از جمله بهترین سریال های HBO در سال 2024 به شمار می‌رود که اخیرا تریلری نیز از آن منتشر شده است. در این تریلر شاهد اتفاقات فصل جدید که از مورد انتظارترین سریال های HBO سال 2024 است بودیم که در آن جیک ادلشتاین با یک پرونده جدید در دنیای مافیای زیرزمینی توکیو مواجه است و باید رازهای یک جنایت هولناک را کشف کند.

داستان فساد توکیو در اواخر دهه 1990 میلادی جریان دارد و در آن یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام جیک ادلشتاین به توکیو می‌رود تا به عنوان اولین خبرنگار خارجی به جمع روزنامه‌نگاران ژاپنی یک رسانه معروف بپیوندد. او که در این روزنامه با یک کارآگاه کهنه‌کار همکار می‌شود تصمیم به کشف دنیای مخوف یاکوزاها می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

نیلوفر سفید: فصل 3 (The White Lotus: Season 3)

بهترین سریال های HBO در سال 2024

  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: جیسون آیزکس، پارکر پوزی، میشل موناهن، لسلی بیب، دام هتراکول، تایمه تاپتیومتونگ
  • ژانر: کمدی، درام

نیلوفر سفید به عنوان یک سریال HBO جدید در حال پخش در سال 2024 با فصل سوم باز‌می‌گردد. از جمله بازیگران فصل سوم این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال HBO 2024 باید به جیسون آیزکس، پارکر پوزی، میشل موناهن، لسلی بیب، دام هتراکول و تایمه تاپتیومتونگ اشاره کرد.

اتفاقات فصل سوم سریال در کشور تایلند جریان دارد و مانند دو فصل پیشین، احتمالا در این فصل هم تیم بازیگران کاملا عوض می‌شود. البته حضور جنیفر کولیج که در نقش تانیا مک‌کویید که تنها بازیگر ثابت فصل اول و دوم این سریال بود در فصل سوم نامشخص است.

از طرف دیگر ناتاشا راثول که در نقش بلیندا لیندزی در فصل اول این سریال حضور داشت، بنابر برنامه اعلام شده در فصل سوم بازمی‌گردد. جز این‌ها، در حال حاضر جزئیات بیشتری از فصل سوم این سریال در دست نیست.

عصر طلایی: فصل 3 (The Gilded Age: Season 3)

بهترین سریال های HBO در سال 2024
بهترین سریال های HBO در سال 2024
  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: کری کون، کریستین برنسکی،سینتیا نیکسون، مورگان اسپکتور، لوئیزا جیکوبسن، دنیه بنتون
  • ژانر:درام، تاریخی

ساخت فصل سوم سریال عصر طلایی در طول سال 2023 تایید شد و پیش‌بینی‌ها بر پخش این سریال در طول سال 2024 است. این سریال تاریخی در طول دو فصلی که از پخش آن می‌گذرد طرفداران بسیاری به دست آورده و انتظار می‌رود فصل سوم آن نیز یکی از برترین سریال HBO 2024 باشد.

از جمله بازیگران سریال عصر طلایی می‌توان به کریستین برنسکی، سینتیا  نیکسون، مورگان اسپکتور، لوئیزا جیکوبسن، دنیه بنتون، بن آهلر، مایکل سروریس، کلی کوران، تایسا فارمیگا و جک گیلپین اشاره کرد.

داستان سریال The Gilded Age که از جمله بهترین سریال های HBO در سال 2024 به شمار می‌رود به تحولات اجتماعی عظیم یکی از مهمترین برهه‌های تاریخ نیویورک می‌پردازد و به طور خاص فرایند صعود و نزول یک جوان بی‌تجربه از یک خانواده محافظه‌کار را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های ترکی

بهترین سریال های طنز آمریکایی

تمرین: فصل 2 (The Rehearsal: Season 2)

بهترین سریال های HBO در سال 2024

  • تاریخ انتشار: در طول سال 2024
  • بازیگران: نیتان فیلدر، جورنی بیکر، آنا لامادرید
  • ژانر: کمدی

یکی از مورد انتظارترین سریال های HBO سال 2024 فصل دوم سریال محبوب تمرین با بازی نیتان فیلدر است. در این سریال فیلدر را در شرایطی عادی با چالش‌های روزمره و معمول می‌بینیم. گویی او می‌کوشد به آدم‌های عادی کمک کند تا برخی از مهمترین لحظات زندگی خود را تمرین کنند.

فیلدر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر این سریال است. البته که در ساخت بهترین سریال HBO 2024 افراد دیگری از جمله کلارک رینکینگ، دیو پیج، کریستی اسمیت، دن مک‌مانوس و غیره نیز به عنوان تهیه‌کننده نقش داشتند.

بانوی نظافتکار: فصل 3 (The Cleaning Lady: Season 3)

بهترین سریال های HBO در سال 2024

  • تاریخ انتشار: مارس 2024
  • بازیگران: الودی یونگ، الیور هادسون، آدان کانتو، مارتا میلان، فیث برایانت، شان لو، اوا دی دومینیسی، نوین اندروز
  • ژانر: جنایی، درام، تریلر

سریال The Cleaning Lady در سال 2024 با فصل دوم بازمی‌گردد و احتمالا با یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2024 مواجه خواهیم بود.

در این مورد از برترین سریال های HBO 2024 شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله الودی یونگ، الیور هادسون، آدان کانتو، مارتا میلان، فیث برایانت هستیم. داستان این سریال درباره پزشکی کامبوجیایی به نام تونی دی لا روزا است که برای درمان پسر خود لوکا که به بیماری نقص ایمنی مرگباری مبتلا است به آمریکا می‌آید تا او را نجات دهد.

در شرایطی که سیستم او را به مخفی شدن ناگزیر می‌کند، او به مرور به عضو نظافتچی عملیات‌های یک گروه جنایتکار بدل می‌شود و یک زندگی دوگانه را آغاز می‌کند. او در حالی که صحنه جنایت‌های آرمان مورالس را تمیز می‌کند، برای قانون و مامور پلیس، گرت میلر که در تعقیب مورالس است لایی می‌کشد.

فصل دوم این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اچ بی او بود و انتظار می‌رود در فصل سوم با یکی از برترین سریال HBO 2024 مواجه باشیم.

سوالات متداول

بهترین سریال های اکشن HBO در سال 2024 کدامند؟

فصل دوم سریال خاندان اژدها و سریال جدید تل ماسه: رسالت از جمله بهترین سریال‌های اکشن HBO در سال 2024 هستند.

بهترین سریال های کمدی HBO در سال 2024 کدامند؟

فصل دوازدهم سریال زیاد ذوق‌زده نشو، فصل سوم سریال هک و سریال جدید، سریال جدید تمرین و سریال جدید رژیم از بهترین سریال‌های کمدی اچ بی او هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های HBO در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر