;
coinex

داستان و تاریخ انتشار فصل آخر مردگان متحرک (The Walking Dead) مشخص شد

طرفداران مردگان متحرک مدیدی است که انتظار آغاز فصل پایانی سریال را می کشند. اخیرا داستان و تاریخ انتشار فصل آخر مردگان متحرک (The Walking Dead) مشخص شده است.

برای اولین با انتشار تصاویری جدید از فصل یازدهم و نهایی سریال The Walking Dead ویلن اصلی این سریال نشان داده شده است. در این تصویر اطلاعات جدیدی که تاکنون مطرح نشده بود، مشخص شده است.  اطلاعاتی در واقع افشاگرانه که اسراری جدیدی از این داستان و جزییات ساخت این سریال را شامل می شود.

داستان و تاریخ انتشار فصل آخر مردگان متحرک

در آخرین فصل سریال The Walking Dead ریچی کاستر نقش پاپی را که رهبر گروه مرموز و قدرتمند The Reapers است و نام آن‌‌ها را در اواخر فصل ۱۰ شنیدیم را بازی می کند. این گروه، گروهی از بازمانده‌ها هستند که قرار است در فصل جدید دشمن شخصیت‌های اصلی سریال شوند.

این بازیگر قبل از این فیلم نیز در فیلم‌‌هایی مثل The Dark Knight و سریال True Detective  هم شرکت کرده است. طبق عکس‌‌ها جدید منتشر شده در حساب رسمی توییتر این سریال، شخصیت‌‌های قدیمی و جدید از جمله پاپ نشان داده می شود.

داستان و تاریخ انتشار فصل آخر مردگان متحرک (The Walking Dead) مشخص شد

در این فصل علاوه بر بازیگران جدید شاهد حضور چهره‌های قدیمی مثل «نورمن ریدس» در نقش دریل، «ملیسا مک‌براید» در نقش کارول، «لورن کوهن» در نقش مگی و «کریستین سراتوس» در نقش رزیتا هستیم. بر اساس این سریال، سه فیلم دیگر نیز ساخته می شود که بر شخصیت ریک گرایمز با بازی «اندرو لینکلن» متمرکز خواهند بود.

علاوه بر این سه فیلم، دو اسپین آف دیگر نیز ساخته خواهد شد که یکی از آن‌ها روی کارول و دریل تمرکز دارند. در هر قسمت از سریال Tales of the Walking Dead، داستان یک شخصیت جدید در دنیای زامبی‌ها تعریف می شود و هر شخصیت در این جهان زندگی و ماجراهای منحصر به فرد خود را خواهند داشت. از تاریخ یک شهریور ۱۴۰۰، اولین قسمت فصل ۱۱ سریال The Walking Dead پخش خواهد شد که شامل ۲۴ قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص داستان و تاریخ انتشار فصل آخر مردگان متحرک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگرد بخوایم سریال مردگان متحرک رو با گیم اف و برکینگ بد و وایکینگ ها مقایسه کنیم
    بهتره بگم برکینک بد که فقط یه عده بالا باز طرفدارش بودن وگرنه هیچ نکته اموزنده ای نداشت
    واکینگ ها هم اکثر پسرای عشق رگنار شدن و اونا که دوس داشتن مدل رگنار باشن بیننده هاش بودن
    گسم افتروز هرچند تخیلی بود و نکته اموزنده ای نداشت اما به نظر من بهترین سریال سرگرم‌کننده دنیا بود
    ولی اگه بیام سر سریال مردگان متحرک شایده عده ای بگن اینم تخیلی هست اخه زامبی کجا بوده..که باید خدمتشون عرض کنم در این سریال زامبی رو‌ میشه واسه هیجان فیلم در نظرگرفت و اونومقایسه کرد با همین کرونا یا بیماری های واگیر داری که شاید روزی دنیا رو‌به نابودی بکشه و تو این فیلم میشه گفت طریق زنده ماند رو در شرایط بحرانی به ما اموزش میده دز کنارش هم میشه گفت این فیلم هرکس واسه خودش یه اسطوره بود و همینجور که‌در دنیای واقعی هرکسی گاهی منکنه دنیارو‌یه فیلم تصور و‌خودشو هم نقش اصلی اون فیلم بدونه دقیق چیزی که ما در مردگان متحرک دیدیم و اگه مروری کنید به گذشته میبینید که چه شخصیت های بزرگی تو سریال بودن که بیننده خیالش بر این‌بود که این بازیگر دیگه خوده‌خودشه و تا اخر سریال زنده میمونه چون از همه زرنگ تر‌و‌قوی تر و باهوش تره اما به یه ویروس(گاز گرفتگی ) از بین میرفت

    پاسخ