;
coinex

اپلیکیشن مخاطبین گوگل به 1 میلیارد نصب رسید

برنمه های ذخیره سازی شماره و دیگر اطلاعات ارتباطی مخاطبین ابزارهای مهمی برای ما هستند. اخیرا اپلیکیشن مخاطبین گوگل به 1 میلیارد نصب رسید.

خیلی وقت است که زمان نگه داشتن کارت های ویزیت یا دفترچه تلفن به اتمام رسیده است. برنامه های مدیریت مخاطبین در تلفن های هوشمند جدید ما، ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین ما را بسیار آسان کرده است. یکی از این برنامه های کاربردی به طور قطع نرم افزار مخاطبین گوگل است که تاکنون ۱ میلیارد نصب در گوگل داشته است.

اپلیکیشن مخاطبین گوگل به 1 میلیارد نصب رسید

می توان به طور قطع گفت که هیچ برنامه ای برای مدیریت مخاطبین در Android به اندازه Google Contacts خوب و کاربردی نیست. یکی از ویژگی های خوب این برنامه، توانایی ذخیره سازی هر شماره تلفن و آدرس ایمیل مخاطب است و می توان همه اطلاعات دفترچه مخاطبینتان را با حساب ایمیل همگام سازی کرد. این قابلیت برای زمانی که اطلاعاتتان پاک شود و بخواهید اطلاعات مخاطبین را بازیابی کنید، بسیار کارآمد خواهد بود.

بعد از اینکه سال گذشته این برنامه‌ به نصب ۵۰۰ میلیونی رسید، امسال توانست به باشگاه نصب یک میلیاردی در فروشگاه Play بپیوندند. به خاطر این که این برنامه، یک نرم افزاری ضروری برای تلفن همراه شما است، شاید انتظار داشته بودید که قبلا به این میزان نصب رسیده باشد اما باید بدانید که گوگل تازه از ۲۰۱۵ به بعد، این برنامه را برای گوشی های غیر Nexus ها و بعدا Pixel (گوشی های اختصاصی خود) به فروشگاه گوگل Play اضافه کرد.

از طرفی با طراحی جدیدی که اخیرا این نرم افزار داشته، این برنامه جذاب تر گشته است. در این طراحی، تم‌های رنگی Material You و تعدادی آیکون گرد جدید برای استفادۀ بهتر اضافه گشته است. سایر مواردی که اخیرا به این برنامه اضافه گشته است شامل پوشه حذف شده ها و قابلیت تغییر عکس حساب Google شما از فهرست مخاطبین شخصی شما می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اپلیکیشن مخاطبین گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر