;
coinex

تاریخ عرضه آیفون 13 مشخص شد ؛ جدیدترین رندرها را ببینید!

با وجود اینکه همچنان همه ما درگیر جذابیت های آیفون 12 هستیم، شایعات آیفون 13 آغاز شده است. حال اخباری از تاریخ عرضه آیفون 13 در دسترس است.

تحلیلگر «Wedbush»، دنیل ایوز، خبر از معرفی آیفون ۱۳ در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) به سرمایه گذاران داد. در این خبر او اشاره کرد که احتمالا مدل‌های پرو آیفون ۱۳ در بالاترین نسخه با ۱ ترابایت حافظه داخلی به زودی از راه می رسد.

تاریخ عرضه آیفون 13 مشخص شد

طبق بررسی‌های اخیر زنجیره تامین اپل در آسیا برای شش ماهه دوم ۲۰۲۱ می خواهد حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه آیفون بسازد که حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد آن به آیفون ۱۳ مرتبط است.

این مسئله نشانگر آن است که احتمالا آیفون جدید اپل در زمان همیشگی عرضه خود، معرفی و در بازار پخش خواهد شد و احتمالا زمان این معرفی، در هفته سوم ماه سپتامبر باشد. قبلا نیز اعلام شده بود که آیفون ۱۳ ماه سپتامبر معرفی می شود.

تاریخ عرضه آیفون 13 مشخص شد

با وجود اینکه رونمایی و پخش آیفون ۱۲ در سالی که گذشت به دلیل شیوع ناگهانی کرونا به تعویق افتاد و در زمان همیشگی آن برگزار نگردید و برخلاف سابق به جای سپتامبر در اکتبر برگزار شد، اما گویا امسال با توجه به‌ عادی شدن کرونا و تطبیق زندگی و جهان جدید با این بیماری، شرکت اپل نیز طبق سنت قدیمی خود، می خواهد در هفته سوم سپتامبر یعنی اواخر شهریور ماه، آیفون ۱۳ را رونمایی کند.

طبق سنت برگزاری رویدادهای قبلی این شرکت، احتمالا زمان این رویداد ۲۱ سپتامبر مقارن ۳۰ شهریور خواهد بود. طبق گفته هایی در سری آیفون ۱۳ مدل‌ پرو با حافظه یک ترابایتی ارائه می شود که در این صورت، اپل ظرفیت داخلی بالاترین مدل آیفون خود را امسال دو برابر می‌کند و دیگر به ۵۱۲ گیگابایت حافظه محدود نخواهند بود. با توجه به اینکه احتمال بهینه‌سازی دوربین آیفون ۱۳ وجود دارد بنابراین افزایش فضای ذخیره‌سازی چندان دور از ذهن نخواهد بود.

رندرهای جدید آیفون 13

(برای بزرگنمایی بیشتر کلیک کنید)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه آیفون 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ما هنوز تو کف آیفون 10 هستیم ولی آیفون 13 داره میاد البته از ایفون 11 تغییر خاصی نکرده و آپگریدش هزینه اضافی بیش نیتس

    پاسخ