;
coinex

از فیلم کاپیتان آمریکا 4 چه می دانیم؟

بازیگر نقش سم ویلسون، آنتونی مکی بعد از توافق با مارول و دیزنی برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم کاپیتان آمریکا 4 بازخواهد گشت. با ما باشید.

در اردیبهشت امسال بود که پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier به اتمام رسید و پس از مدتی خبر ساخت فیلم Captain America 4 منتشر شد. سپس مشخص شد که بازیگر نقش سم ویلسون، آنتونی مکی بعد از توافق با مارول و دیزنی برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America 4 بازخواهد گشت.

اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، حتی نام آن مشخص نیست و نمی دانیم داستان فیلم از چه قرار است اما قطعا این یک فرصت عالی برای مکی به حساب می‌آید. در ادامه اطلاعات خود از این فیلم را مرور می کنیم.

از فیلم کاپیتان آمریکا 4 چه می دانیم؟

وظیفه نگارش این فیلم برعهده اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است. مکی اولین بار در نقش فالکون در فیلم Captain America: The Winter Soldier بازی کرد و در نهایت به عنوان کاپیتان آمریکا جدید سینمای مارول در سریال The Falcon and the Winter Soldier معرفی گشت.

البته این احتمال وجود دارد که کریس ایوانز نیز دوباره نقش کاپیتان آمریکا را در یکی دیگر از پروژه‌ها بازی کند، با این حال مارول و ایوانز این مسئله را تکذیب کردند اما حقیقت اتفاقات آینده معلوم نیست. کارگردان این فیلم نیز مشخص نیست و این فیلم در مراحل اولیه ساخت است که در نتیجه زمان تولید و اکران آن نیز مشخص نیست و باید منتظر اخبار جدیدی از این فیلم باشیم.

به نظر شما چه کسانی کارگردان یا کارگردانان و بازیگران این فیلم خواهند بود؟ چه زمانی این فیلم ساخته خواهد شد و زمان اکران آن چه زمانی خواهد بود؟ آیا این فیلم نیز می تواند به جذابیت فصل های قبل باشد و حرکت رو به جلویی خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم کاپیتان آمریکا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر