;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی می 11T مشخص شد

درباره شیائومی می 11T شایعات زیادی به گوش می رسید و حال تاریخ عرضه شیائومی می 11T مشخص شده است. این گوشی از سری پرچمدارانی است که از تراشه مدیاتک بهره می برد.

شیائومی از آن برندهایی است که این روزها با اقبال خوبی مواجه شده و طرفداران خاص خودش را دارد. امروز تاریخ عرضه جدیدترین پرچمدار این کمپانی، یعنی شیائومی می 11T مشخص شده است و در انتظار رونمایی از این گوشی هستیم.

درباره شیائومی می 11T شایعات عجیبی به گوش می رسد و طرفداران آن می خواهند بدانند آیا این شایعات واقعیت دارد یا خیر؟ اکنون اخبار مهم و نسبتا موثقی درباره این دستگاه رسیده و مایلیم بدانیم که تاریخ دقیق رونمایی از آن چه زمانی است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

شیائومی می 11T

این نسل از شیائومی معروف به قاتل پرچمداران است که با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد. براساس یکی از کانال های افشاگر شیائومی، این دستگاه از نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 9:20 برخوردار خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش شده شیائومی می 11T از دوربینی با ماژول سه گانه استفاده می کند. ممکن است سنسور اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی باشد. این سنسور ساخت آمنی ویژن خواهد بود. لنز اولتراواید آن مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی است که ساخت سونی می باشد.

در شیائومی می 10T تراشه اسنپدراگون 865 استفاده شده بود و حالا در نسل جدید از تراشه مدیاتک بهره خواهد برد. البته می توان انتظار داشت که تراشه 6 نانومتری با دایمنسیتی 1200 در آن به کار رود.

شیائومی می 11T

طی گزارشی از گیزموچینا، این سری از گوشی های قاتل شیائومی تحت سری T عرضه می شوند. به نقل از این منبع، شیائومی می 11T قرار است در تابستان رسما رونمایی خواهد شد. ما انتظار داریم که نسخه استاندارد و پرو این گوشی پرچمدار طی مراسمی معرفی و رونمایی شود. سال گذشته نیز در همین تاریخ اعلام شده شاهد رونمایی از نسل قبلی بودیم.

منابع آگاه می گویند که تاریخ دقیق رونمایی 31 شهریور 1400 است و همان طور که می دانید یکماه تا رونمایی فاصله خواهیم داشت. شیائومی طبق عادت با نزدیک شدن به زمان رونمایی اش، به صورت رسمی تاریخ را اعلام خواهد کرد.

در مورد مشخصات این گوشی جذاب باید گفت که نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز که به آن اشاره کردیم قطعی است. در مورد تراشه نیز هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست گرچه همان طور که گفتیم احتمالا از تراشه مدیاتک استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی می 11T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر