coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش فروش محصولات زامیاد شهریور 1400 ؛ قیمت و نحوه ثبت نام

به تازگی، پیش فروش محصولات زامیاد شهریور 1400 بدون هیچ محدودیتی آغاز شده است. در این روش فروش برخلاف روش قرعه کشی محدودیتی وجود ندارد.

برای خرید محصولات این شرکت، می توانید از ساعت ۱۰ سه شنبه دو شهریور ۱۴۰۰، تا 24 ساعت آینده اقدام به خرید کنید. با این وجود، اعلام شده است که موجودی انبار خودروسازان و قطعه سازان منفی است در حالی که این شرکت‌ها مدام اقدام به پیش فروش می‌کنند که احتمالا نتوانند در موعد مقرر آن‌ها را تحویل دهند.

پیش فروش محصولات زامیاد شهریور 1400

بر طبق گزارش ماهانه براساس اطلاعات شرکت‌های بورسی، موجودی انبار خودروسازان در چند ماهه اخیر تغییر زیادی داشته است و نشان می‌دهد در هفت ماهه پایانی ۹۹ (مرداد تا اسفند ماه) هر ماه به طور متوسط ۱۲.۸ درصد به موجودی انبار خودروسازان افزوده شده است.

در حالی که در اردیبهشت این سال، رشد فروش آن‌ها ۲۷ درصد بیشتر از تولید بوده که به معنای کاهش موجودی انبار شده در ماه‌های قبل است. این کاهش موجودی در تیر ماه شدت یافته است و ۱۵ درصد فروش بیشتر از تولید بوده است.

این کاهش موجودی باعث درگیری قطعه سازان نیز شده است و موجودی آن‌ها در سه ماهه مانده به تیر ماه منفی ۹.۹ بوده است و در واقع در تیرماه موجودی آن‌ها افتی ۱۵ درصدی داشته است. اما شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد، بدون هیچ محدودیتی و بر اساس قیمت‌های مندرج در جدول زیر اعلام شد:

پیش فروش محصولات زامیاد شهریور 1400 ؛ قیمت و نحوه ثبت نام

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش فروش محصولات زامیاد شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر