;
coinex

ریمیک رزیدنت اویل 4 ؛ هدیه کپ کام پس از village

شرکت کپ کام در زمینه ساخت بازی های ویدئویی پرچمدار است. رزیدنت اویل 4 یکی از محصولات آن است و حالا ریمیک رزیدنت اویل 4 ؛ هدیه کپ کام پس از village خواهد بود.

کمپانی کپ کام یکی از برترین های ساخت بازی های ویدئویی است که بیشتر با سری بازی های محبوب رزیدنت اویل (Resident Evil) و شیطان هم می گرید (Devil May Cry) شناخته می شود. اکنون اخباری مبنی بر بازسازی رزیدنت اویل 4 به گوش می رسد.

طرفداران سری بازی های رزیدنت اویل بی صبرانه منتظر رونمایی از ریمیک رزیدنت اویل 4 هستند چرا که از یک سال پیش اخباری پیرامون بازسازی نسخه قدیمی این بازی به گوش می رسید. اکنون اطلاعات بیشتری از این خبر در دست داریم.

ریمیک رزیدنت اویل 4

از سال پیش و قبل از اینکه نسخه آخر بازی رزیدنت اویل 8، village، شایعاتی به گوش می رسید که ادعا می کردند قرار است شرکت کپ کام شروع به بازسازی نسخه چهارم این بازی کند. رزیدنت اویل 4 یکی از بهترین و محبوب ترین نسخه های این مجموعه است و عده بسیاری از ساخت آن خوشحال اند.

اکانت رسمی توئیتر رزیدنت اویل ساعاتی پیش طی توئیتی، اشاراتی مبهم ولی قلقلک دهنده به کلمات و اعدادی نمود که متشکل از «4 خارش آور و خوشمزه» بودند. اگر از طرفداران این کالکشن باشید حتما این دو کلمه خارش و خوشمزه را به یاد دارید زیرا این دو کلمه در دفترچه خاطرات نگهبان در نسخه اول رزیدنت اویل نوشته شده بودند.

رزیدنت اویل 4 سال 2005 عرضه شد و در کنار گیم پلی جذاب آن و گرافیک بی نظیرش برای کنسول هایی همچون ps2 و ps3 داستانی دلکش داشت. در کنار طرفداران و عاشقان این بازی عده ای هم از آن ناراضی بودند چون رزیدنت نسخه چهارم تفاوت زیادی با نسخه های قبل از آن داشت.

ریمیک رزیدنت ایول 4

همین چند ماه پیش بود که یکی از منابع داخلی شایعاتی از ریمیک این بازی منتشر نمود و ادعا کرد که انحصاری پلی استیشن 5 خواهد بود. همچنین از دیگر اخبار خوب پیرامون این نسخه، بازگشت صداپیشگان نسخه دوم رزیدنت خواهیم بود و بازی روایتی اول شخص و گاها سوم شخص خواهد داشت.

جهان داستان نیمه باز است و با چند نسخه از این سری و انیمیشن نتفلیکس ارتباط دارد. از عرضه رزیدنت اویل village کمتر از دو ماه می گذرد و اکنون کپ کام می تواند تمام تمرکزش را روی ساخت این ریمیک بگذارد. گفتنی است رزیدنت اویل 8 هم اکنون بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پی سی،پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه مندان است.

در رزیدنت اویل 4 بازی از کلبه ای در وسط جنگل شروع می شد و در طول بازی شاهد صحنه های بی نظیر و باس فایت های خوبی بودیم که حتی همان اول بازی کاربر را با هیجان و کمی رعب و وحشت همراه می ساخت. امیدواریم که در نسخه ریمیک که به احتمال زیاد برای کنسول های نسل هشتم و نهمی عرضه می شود، شاهد گرافیکی بهتر و فضای بازی واقعی تری باشیم. البته کپ کام ثابت کرده است که در این زمینه عملکرد بی نظیری دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریمیک رزیدنت اویل 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باید امیدوار باشم فقط اول شخص نباشه از بازی های اول شخص به شدت متنفرم ولی سوم شخص خیلی دوست دارم

    پاسخ