;
coinex

تریلر فصل دوم سریال SEE منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال SEE بالاخره توسط اپل تی وی منتشر شد. این آخرین تریلر فصل دوم SEE است که تقریبا 4 روز پیش از انتشار سریال به نمایش درآمده است.

فصل اول سریال دیدن (SEE) یکی از موفق ترین آثار اپل تی وی بود و بازی چشمگیر جیسون موموا، در ترکیب با موضوع و ایده ای جذاب سبب جلب توجه شمار زیادی از طرفداران شد. حالا این سریال که اخیرا برای فصل سوم نیز تمدید شده در آستانه پخش فصل دوم است.

تریلر فصل دوم سریال SEE منتشر شد

در این تریلر شاهد صحنه هایی از صف آرایی نیروها و حرکات جیسون موموا هستیم. به نظر می رسد دیو باتیستا در نقش ادو برادر جیسون به او اضافه شده است.

ایده جذاب داستان سریال دیدن از این قرار است که در آینده ای دور، بشر، حس بینایی خود را از دست می دهد. بینایی یک افسانه و تا حدی یک تابو اجتماعی است که کسی از آن خاطره ای ندارد و سخن گفتن از آن مشمول مجازات است.

در فصل دوم بابا واس تلاش می‌کند تا خانواده خود را جمع کند. از طرفی برادر بیگانه او ادو، هانیوا، دختر بابا را اسیر کرده است و قصد دارد انتقام خود را از برادرش بگیرد. از طرفی دیگر بین پادشاهی پایان و جمهوری تریوانتیا اختلافاتی وجود دارد که بابا و خانواده‌اش را مستقیما در مرکز درگیری قرار می‌دهد. تریلر فصل دوم SEE را در ادامه ببینید:

فصل دوم سریال see قرار است از 5 شهریور 1400 پخش شود. همانطور که پیش از این نیز گفتیم این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است. فصل اول سریال با داستان ها و شخصیت های منحصربه فردی که داشت به خوبی نظر مخاطبان را جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر فصل دوم سریال SEE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر