;
coinex

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

اگر از علاقمندان سریال خانه پوشالی هستید. در این گفتار قصد داریم به فصل هفتم سریال خانه پوشالی و بازیگران این سریال بپردازیم. همراه ما باشید.

House of Cards یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی بوده که طرفداران بسیاری از سراسر جهان پیدا کرده است. این سریال جنبه سیاسی آمریکا را به نمایش گذاشته و به موضوعات هیجان انگیزی پرداخته است. این سریال توسط بو ویلیمون کارگردانی شده و  از مجموعه بی بی سی 1990 با همین نام و بر اساس رمانی به همین نام از مایکل دابز در سال 1989 ساخته شده است.

اولین فصل این سریال ۱۳ قسمت داشته و در 1 فوریه 2013 در نتفلیکس منتشر شد. نکته قابل توجه این است که House of Cards اولین مجموعه تلویزیونی بوده که توسط یک استودیو، برای نتفلیکس تولید شده است. این سریال توسط استودیوی مستقل Media Rights Capital، تولید شده که موسسان آن Mordecai Wiczyk و Asif Satchu بوده‌اند.

سریال house of cards نظرات بینندگان را جلب کرده و آنها را بی‌صبرانه در انتظار پخش فصل هفتم سریال خانه پوشالی گذاشته است. سریال خانه پوشالی، نامزد بهترین سریال درام و بهترین بازیگر مرد برای کوین اسپیسی در جشنواره امی شده است. همچنین این سریال نامزد دریافت هشت جایزه گلدن گلوب شد که در آن رایت به عنوان بهترین بازیگر زن و اسپیسی به عنوان بهترین بازیگر مرد سریال‌های تلوزیونی با ژانر درام برگزیده شدند.

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards)

سریال خانه پوشالی به دلیل اتهام علیه کوین اسپیسی، در شرف کنسل شدن بود. این سریال نظرات منتقدین و بینندگان را جلب کرده بود تا زمانی که بازیگر سریال خانه پوشالی، کوین اسپیسی متهم به مداخله در تجاوز جنسی شد، کوین اسپیسی به دلیل این رسوایی در اخرین فصل سریال house of cards حضور نداشت.

این مسئله موجب شد تهیه کنندگان این سریال اعلام کنند که فصل ششم، فصل پایانی سریال خانه پوشالی است. اگرچه که نتفلیکس خبر از پایان سریال خانه پوشالی داده است اما ممکن است که فصل ششم این سریال، پایان سریال خانه پوشالی نباشد و امکان پخش فصل هفتم سریال House of Cards فراهم شود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از تاریخ پخش فصل هفتم سریال House of Cards در اختیار ما نیست.

فصل 6 سریال خانه پوشالی در 2 نوامبر 2018 منتشر شد و هنوز خبری از فصل هفتم سریال خانه پوشالی نیست. نتفلیکس علاوه بر اینکه خبر از پخش نشدن فصل 7 این سریال را داده، بلکه فصل ششم این سریال را به عنوان پایان سریال خانه پوشالی اعلام کرده است. بنابراین حدس تاریخ پخش فصل هفتم سریال House of Cards را برای ما دشوار کرده است. نظر شما چیست آیا فصل هفتم سریال خانه پوشالی در راه است؟

فصل هفتم سریال خانه پوشالی

در جواب این سوال باید به هواداران این سریال اشاره کرد که پس از دو سال از اخرین پخش این سریال هنوز مشتاقانه منتظر فصل هفتم سریال House of Cards هستند. در فصل ششم ما دیدیم که فیلمنامه پس از اخراج شدن کوین اسپیسی از سریال با تغییراتی همراه بوده که در این تغییرات نقش کلر آندروود توسط رابین رایت ایفا شد.

در فصل ششم سریال خانه پوشالی دیدیم که چگونه کلر آندروود به عنوان رئیس جمهور آمریکا برگزیده شد. پس از آنکه کلر، داگ استمپر را به قتل رساند بییندگان سریال را در هاله‌ای از ابهام قرار داد، بنابراین در فصل هفتم سریال خانه پوشالی ، ما انتظار داریم که نمایشنامه به گونه‌ای طرح شود که از تصمیم کلر برای کشتن داگ استمپر با خبر شویم و همچنین بینندگان کنجکاو هستند که با توجه به جنایت بزرگ و فجیع کلر آنروود به عنوان رئیس جمهور، سرنوشت او در فصل هفتم سریال House of Cards چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بازیگران سریال خانه پوشالی

از بازیگران مهم سریال house of cards می توان به کوین اسپیسی در نقش فرنک آندروود، رابین رایت در نقش کلر آندروود، کیت مارا در نقش زویی بارنز، کوری استول در نقش پیتر روسو و مایکل کلی در نقش داگ استمپر اشاره کرد.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چه کسانی به عنوان بازیگران فصل 7 خانه پوشالی ایفای نقش خواهند کرد؟ نمی‌توان مطمئن بود که چه کسانی در فصل هفتم سریال خانه پوشالی حضور خواهند داشت اما بیشتر بینندگان مشتاق هستند که بدانند آیا کوین اسپیسی با توجه به رسوایی به وجود آمده از بازیگران فصل 7 خانه پوشالی خواهد بود؟

خلاصه ای از فصل‌های اول تا سوم خانه پوشالی

فصل هفتم سریال خانه پوشالی

داستان سریال House of cards درباره سیاست‌های واشنگتن دی سی است. این سریال به وضوح زندگی فرنک آندروود که یک دموکرات اهل منطقه پنج کنگره کارولینای جنوبی و از نمایندگان مجلس هست را نشان می دهد که می‌خواهد از افرادی که به او خیانت کرده‌اند، انتقام بگیرد.

در فصل اول سریال house of cards به خوبی نشان می‌دهد که فرنک آندروود، در حال جشن گرفتن موفقیت گرت واکر به عنوان رئیس جمهور است زیرا گرت واکر به فرنک آندروود وعده داده بود که پس از رئیس جمهور شدن، او را به عنوان وزیر امور خارجه منصوب می‌کند. گرت واکر در عوض اینکار ار فرنک آندروود تقاضا کرد که در کنگره، دستور کار خود را به عنوان رئیس جمهور تبلیغ کند. اما آندروود با این شرایط موافقت نکرد.

فرنک آندروود تصمیم گرفت که نقشه‌ی دیگری را اجرایی کند. در این حین، همسر فرنک، کلر آندروود، یک سازمان غیر دولتی با طرح آب پاک را اداره می‌کند که از آن سازمان برای پرورش قدرت خود استفاده می‌کند. او در پی گسترش این سازمان به عنوان سازمان بین المللی است. کلر و فرنک آندروود با همکاری یکدیگر نقشه‌های زیادی را در سر دارند و اغلب با هم مشغول برنامه‌ریزی هستند تا پروژه‌های هم را به نحو احسن اجرایی کنند تا بتوانند نفوذ خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

در فصل دوم این سریال زویی و دو همکار دیگرش به تحقیق درباره فرنک ادامه می‌دهند و در نهایت موفق به پیدا کردن ریچل می‌شوند. داگ استمپر ریچل را به مکانی امن می‌برد در حالی که فرنک زویی را به ایستگاه قطار می‌کشاند و او را به قصد کشتن در ریل قطار هل می‌دهد.

مرگ زویی جینی را وادار به رها کردن تحقیقات می‌کند اما لوکاس خود به تنهایی به جست‌و‌جو ادامه می‌دهد. لوکاس از یک هکر برای پیدا کردن فرنک کمک می‌خواهد اما آن هکر برای داگ کار می‌کند و منجر به دستگیری لوکاس می‌شود.

در فصل سوم این سریال شش ماه پس از ریاست جمهوری فرنک، رئیس جمهور به دنبال برنامه مشاغل مشاجره‌ای به نام America worker است. آندروود تصمیم ندارد یک رئیس جمهور حامی مردمی باشد بنابراین وعده قبلی خودش را نقض کرده و در انتخابات 2016 در مقابل هدر دانبار شرکت می‌کند.

در عین حال، کلر به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد نامیده شده و با بحران‌های زیادی در دره اردن مواجه می‌شود. این بحران‌ها منجر به قرار گرفتن فرنک در مقابل ویکتور پتروف، رئیس جمهور روسیه می‌شود. پس از کشته شدن سربازان روسی در دره اردن، پتروف، فرانک را متقاعد می‌کند که کلر را به عنوان سفیر در ازای حل مسالمت آمیز مشکلات برکنار کند. کلر به بهانه فعالیت بیشتر در کمپین فرنک استعفا می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های سیتکام

خلاصه ای از فصل‌های چهارم تا ششم خانه پوشالی

فصل هفتم سریال خانه پوشالی

در فصل چهارم این سریال، کلر به زادگاهش دالاس نقل مکان می‌کند تا برای کنگره کاندید شود و دوریس جونز، رئیس جمهور فعلی قصد دارد بازنشسته شود و دخترش سلیا را به عنوان جانشین خود انتخاب کند. فرنک حمایت کلر را با قول اینکه موقعیت او را در تگزاس خراب نمی‌کند جلب کرد اما بعد‌ها فرنک به طور رسمی از سلیا به عنوان جانشین رئیس جمهور حمایت کرد.

فرنک و کلر برای انجام کار‌های مقدماتی به کارولینای جنوبی سفر می‌کنند اما مجموعه ای از رسوایی‌ها باعث می‌شود که فرنک ایالت خود را به طور ناچیز به دانبار از دست بدهد. فرنک در می‌یابد که کلر اطلاعاتی را به دانبار فاش کرده بود، در ادامه کلر او را تهدید کرد که به اینکار ادامه خواهد داد مگر اینکه او را به عنوان جانشین خود معرفی کند ولی فرانک این تهدید را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

در فصل پنجم این سریال، قبل از انتخابات 2016 فرنک از ICO به عنوان بهانه‌ای برای وضع حکومت نظامی در مناطق شهری و تحکیم مکان‌های رای گیری در ایالت‌های کلیدی استفاده می‌کند. در روز انتخابات نتیجه به ایالت‌های پنسیلوانیا، تنسی و اوهایو بستگی دارد در نگاه اول به نظر می‌رسید که همه چی به نفع کانوی است.

در فصل ششم این سریال، در این فصل که فصل آخر این سریال محسوب می‌شد کلر به عنوان رئیس جمهور روی کار آمده و پس از مرگ همسرش با چالش‌هایی رو‌به‌رو بوده است. بیل و انت شپرد به دنبال تاثیر بر کار کلر هستند، شپرد‌ها با مارک آشر که کلر او را به عنوان معاون رئیس جمهور برگزیده ارتباط می‌گیرند. در فصل هفتم سریال House of Cards هوادارن این سریال امیدوار هستند که به برخی از پرسش‌های جنجالی آن‌ها درباره این سریال پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

تاریخ پخش فصل هفتم سریال House of Cards

هفتم سریال خانه پوشالی
بازیگران فصل 7 خانه پوشالی

با توجه به اینکه نتفلکس به طور رسمی اعلام کرد که فصل هفتم سریال House of Cards ساخته نخواهد شد نمی‌توانیم به طور دقیق تاریخ پخش فصل هفتم سریال House of Cards را پیش‌بینی کنیم اما می‌توانیم بگوییم که این آخر کار نیست زیرا که نتفلیکس سابقه از سرگیری نمایش‌هایش را حتی پس از لغو آن‌ها داشته است پس اگر از طرفداران این سریال هستید منتظر پخش فصل هفتم سریال خانه پوشالی بمانید.

این سوابق از امکان پخش فصل هفتم سریال House of Cards به ما خبر می‌دهند. اگر نتفلکس قصد تمدید این سریال را داشته باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سال 2022 فصل هفتم سریال خانه پوشالی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص فصل هفتم سریال خانه پوشالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر