coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

گلکسی ام 32 فایوجی رونمایی شد. ام 32 در نسخه استاندارد و معمولی اش چندی پیش رونمایی شده بود، اما اخبار نسخه فایوجی آن خبرساز شده بود.

این موبایل بعد از مدتی، با نام Galaxy Jump در کره جنوبی رونمایی شد و اکنون نیز نسخه دیگری از Galaxy A32 5G با نامی جدید معرفی شده است. ظاهراً سامسونگ پا در راه شیائومی و برندهایی با این استراتژی گذاشته است و یک موبایل را تا اینجا با سه نام عرضه کرده است.

گلکسی ام 32 فایوجی رونمایی شد

موبایل گلکسی M32 5G، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT با وضوح +HD رفرش ریت ۶٠ هرتز، محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵ ، پردازنده  Dimensity 720 با لیتوگرافی ٧ نانومتری و پشتیبانی از 5G است. بدنه و فریم این محصول پلاستیکی است و حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی Galaxy M32 5G، بر روی فریم آن تعبیه شده است.

گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

این گوشی از ۴ دوربین با سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی و لنزهای فوق عریض و ماکرو بهره مند است. دوربین سلفی Galaxy M32 5G، ١٣ مگاپیکسل است و مکان قرارگیری آن، در ناچ قطره‌ای است. سیستم عامل اندروید ١١ با رابط کاربری OneUI 3.1 و ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر آن ۱۵ واتی است.

طبق گفته سامسونگ این موبایل تا ٢ سال آپدیت‌های اساسی را دریافت می‌کند. ١٢ بند ۵ جی توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود. اسپیکر این دستگاه، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و در آخر، وزن و ضخامت Galaxy M32 5G به ترتیب برابر با ٢٠۵ گرم و ٩.١ میلی متر است. قیمت این موبایل معادل ٢٠,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٨٣ دلار آمریکا) در هند است. این قیمت، حتی بیشتر از برچسب قیمتی Poco X3 Pro است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر