;
coinex

بهترین سریال های مارول 2024 ؛ معرفی عناوین جذاب که نباید از دست بدهید

دنیای سینمایی مارول همیشه طرفداران بسیاری داشته و در سالیان اخیر سریال‌های جذابی هم از آن منتشر شده است. اما بهترین سریال های مارول 2024 کدامند؟

جهان سینمایی مارول از پرطرفدارترین بخش‌های جهان فیلم‌های ابرقهرمانی در سالیان اخیر بوده است و از یکی دو سال پیش، همزمان با آغاز فاز چهارم، چند سریال هم به مجموعه آثار پرطرفدار مارول اضافه شدند که عموما موفق عمل کرده و نظر طرفداران این جهان سینمایی را جلب کردند. اما اگر می‌خواهید با برترین سریال های مارول 2024 آشنا شوید، با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های مارول 2024

شرکت دیزنی با همکاری گسترده‌ای که با استودیو مارول شکل داد، از سال 2010 به تدریج این دنیای سینمایی را وارد عرصه سریال‌سازی هم کرد و حالا سریال‌های مارول که بعضا طرفداران زیادی هم دارند از شبکه‌های مختلف و به‌طور خاص دیزنی پلاس پخش می‌شوند.

این روزها سریال‌های مارول و به طور خاص لوکی یا شوالیه ماه طرفداران زیادی دارند. در این مطلب اما با بررسی تمام شایعات، قصد داریم بهترین سریال های مارول در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

اکو (Echo)

بهترین سریال های مارول 2024
بهترین سریال های مارول 2024

یکی از موردانتظارترین و جدیدترین سریال های مارول 2024 سریال اکو است که می‌تواند بهترین سریال مارول 2024 باشد. این اثر دهمین همکاری دیزنی پلاس و مارول محسوب می‌شود و داستان آن درباره یک ابرقهرمان مهم جریان دارد که در سریال هاکای معرفی شد.

شخصیت اکو که در سریال هاکای، بازیگر بمی آمریکایی یعنی الاکوآ کاکس نقش او را ایفا می‌کرد، با توجه به استقبال طرفداران در سریال اصلی هم نقش مایا لوپز یا اکو را ایفا می‌کند.

در این مورد از سریال های مارول جدید 2024 کاکس نقش اکو را در داستانی اوجینال بازی می‌کند که از شهر نیویورک آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که با توجه به محبوبیت کاکس و هنر بازیگری او، شخصیت اکو به تدریج نقش مهمتری در جهان مارول پیدا کند.

زامبی مارول (Marvel Zombies)

بهترین سریال مارول 2024

یکی از سریال های 2024 مارول که در کامیک‌کان سن دیگو معرفی شد، سریال مارول زامبی یا زامبی مارول است. این سریال که با درجه سنی بزرگسال معرفی شده از کمیک‌بوک‌های زامبی مارول الهام گرفته شده که در سالیان اخیر از جمله محبوب‌ترین کمیک‌ها بوده‌اند.

ما پیش از این در سریال وات‌ایف شاهد ارجاع‌هایی به ابرقهرمانان زامبی مارول بودیم که بعضی از آن‌ها حتی قدرتی هماورد ابرقهرمانان معروف داشتند. در فاز پنجم جهان سینمایی مارول اما قرار است شاهد حضور پررنگ‌تر زامبی‌ها در داستان‌ها باشیم و باید دید این ایده موفق عمل می‌کند یا خیر.

انتظار می‌رود که در این مورد از بهترین سریال های مارول 2024 شاهد شخصیت‌هایی از جمله گوست، ایکاریس، کاپیتان مارول، اسکارلت ویچ و کاپیتان آمریکا باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های کمدی خارجی

اسپایدرمن: سال اولی (Spider-Man: Freshman Year)

سریال های مارول جدید 2024

یکی از سریال های جدید مارول 2024 که در کامیک‌کان سن‌دیگو معرفی شد، سریال اسپایدرمن: سال اولی بود. این انیمیشن سریالی داستان پیتر پارکر جوان را در شرایطی روایت می‌کند که در آستانه بدل شدن به مرد عنکبوتی قرار دارد. در این سریال مارول جدید احتمالا شاهد حضور شخصیت‌هایی چون دکتر استرنج و دردویل نیز خواهیم بود.

مارول در توصیف این سریال جدید مارول 2024 گفته که قرار است پیتر پارکر و چالش‌های او در مسیر بدل شدن به یک ابرقهرمان را شاهد باشیم. با این اوصاف انتظار می‌رود که یکی از برترین سریال مارول 2024 را شاهد باشیم.

دردویل: تولددوباره (Daredevil: Born Again)

بهترین سریال های مارول در سال 2024
بهترین سریال های مارول در سال 2024

سریال دردویل اولین بار در سال 2015 پخش شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. چارلی کاکس با حضور در فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست نشان داد که می‌تواند یکی از اعضای ثابت دنیای سینمایی مارول باشد.

با توجه به محبوبیتی که شخصیت دردویل با بازی کاکس پیدا کرد، این سریال که در اختیار نتفلیکس بود توسط دیزنی پلاس به طور کامل خریداری شد و حالا قرار است فصل جدیدی از آن به عنوان یکی از بهترین سریال های مارول 2024 پخش شود.

شخصیت دردویل شباهت خاصی با بتمن در دنیای دی سی دارد و به همین خاطر از شخصیت‌های محبوب مارول محسوب می‌شود. پیش از اعتصاب نویسندگان، این سریال به عنوان یکی از برترین سریال های مارول 2024 در دست ساخت قرار داشت، اما اعتصاب بازیگران و نویسندگان بر ساخت این اثر هم موثر بود و سبب شد تا مارول تغییرات زیادی در ساخت آن ایجاد کند.

ناگفته نماند که با وجود اصرار مارول و دیزنی برای پخش این سریال به عنوان بهترین سریال مارول 2024 در طول سال جدید میلادی، ممکن است این سریال مارول جدید به سال آینده موکول شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ترکی

آگاتا: محفل آشوب (Agatha: Coven of Chaos)

جدیدترین سریال های مارول 2024

یکی از سریال های مارول جدید 2024 که انتظار پخش آن از سال گذشته در میان است، سریال آگاتا: محفل آشوب است که قرار است که در واقع اسپین‌آفی برای سریال وانداویژن محسوب می‌شود.

در این مورد از بهترین سریال های مارول 2024 بار دیگر شاهد حضور کاترین هان هستیم که اولین بار در نقش آگاتا هارکنس در سریال وانداویژن حضور داشت و حالا برای تکرار همین نقش در سریال آگاتا در نظر گرفته شده است.

آگاتا هارکنس شخصیتی بسیار قدرتمند و یک جادوگر توانا است که پتانسیل واقعی واندا ماکسیموف یا اسکارلت ویچ را به فعل رساند.

از دیگر بازیگران این مورد از جدیدترین سریال های مارول 2024 می‌توان به اما کالفیلد، دبرا جو روپ، آبری پلازا، جو لاک، علی آن، ماریا دیزیا، ساشیر زاماتا و پتی لوپون اشاره کرد.

تهیه‌کننده این مورد از سریال های 2024 مارول جک شفر است که در کنار کوین فایگی ایفای نقش می‌کند. جک شفر همچنین در کنار گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ نقش کارگردانی برخی از ایپزودها را برعهده خواهد داشت.

مردان ایکس 97 (X-Men 97)

سریال های 2024 مارول

مردان ایکس 97 یکی از سریال های جدید مارول 2024 محسوب می‌شود که شایعات مربوط به آن از مدت‌ها پیش در میان است. در کامیک کان سن دیگو بود که علاوه بر اطلاعاتی از سریال وات ایف و زامبی مارول، جزئیاتی از مردان ایکس 97 هم اعلام شد.

داستان این سریال مارول جدید ادامه انیمیشن مردان ایکس 1997 است که کنسل شد. آخرین قسمت آن سریال با عنوان روز فارغ‌التحصیلی داستان قهرمانان مجموعه را پایان ندارد و طرفداران مشتاقانه انتظار ادامه آن را می‌کشند.

در آخرین قسمت پخش شده سریال 1997، پروفسور چارلز اکسیویر توسط هنری پیتر گریچ در برنامه زنده مورد حمله قرار گرفت و در شرایطی که قهرمانان نمی‌توانستند به او کمک کنند، به مگنیتو روی آوردند. ایلاندرا نیز پروفسور را برای درمان به سیاره خود برد و قهرمانان تحت رهبری مگنیتو به کار خود ادامه دادند.

از زمان پایان آن سریال، طرفداران با سوالات زیدی مواجه شدند و این طور که مشخص شده، سریال جدید مارول 2024 قرار است دقیقا مسیر سریال قبلی را ادامه دهد. یعنی اکسیویور در سیاره دیگری است و مگنیتو رهبری گروه قهرمانان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

چشمان واکاندا (Eyes of Wakanda)

سریال های جدید مارول 2024

شاید برترین سریال مارول 2024 سریال چشمان واکاندا باشد. طبیعی هم بود که بعد از موفقیت فیلم نخست بلک پنتر و دنباله‌های آن، مارول سرمایه‌گذاری بیشتری روی آن بکند و حالا مارول و دیزنی در حال گسترش دنیای واکاندا هستند.

در جریان مراسمی که چندی پیش برای فصل دوم سریال وات ایف برگزار شد، مارول از سریال چشمان واکاندا به عنوان یکی از بهترین سریال های مارول 2024 رونمایی کرد. در حال حاضر البته جزئیاتی از داستان یا تیم بازیگران این سریال در دست نیست اما گفته شده که این سریال نشان می‌دهد که در سراسر تاریخ واکاندا، جنگجویانی شجاع وظیفه داشتند ابزارهای ویبرانیومی خطرناکی را به دست بیاورند.

در حال حاضر شایعاتی از ساخت فیلم سوم دنیای بلک پنتر نیز در میان است و احتمالا با توجه به موفقیت فیلم قبلی، فیلم سوم هم ساخته و پخش می‌شود.

وات ایف: فصل 3 (What If: Season 3)

سریال های جدید مارول

یکی از محبوبترین سریال مارول جدید در تمام سالیان اخیر، سریال وات ایف بوده و دقیقا پیش از پخش آخرین قسمت فصل دوم این سریال در سال 2023، مارول از ساخت فصل سوم آن برای سال 2024 خبر داد.

در تریلری که مارول از این مورد از برترین سریال های مارول 2024 پخش کرد، سرباز زمستان و رد گاردین را در شرایطی که تحت تعقیب پلیس بودند دیدیم.

سکان هدایت این بهترین سریال مارول 2024 را برایان اندرو در دست دارد و ای. سی. بردلی نیز به عنوان نویسنده در کنار او حضور دارد. فصل نخست این سریال محبوب رویدادهای Infinity Saga را روایت کرد و فصل دوم، داستان‌ها و شخصیت‌های فاز چهارم را بیشتر نمایش داد.

در این انیمیشن سریالی که از سریال های مارول جدید 2024 محسوب می‌شود ناظر به عنوان راهنمای ما در مولتی‌ورس بی‌کران به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد و چهره‌های آشنا و کاملا جدیدی را به ما معرفی می‌کند.

صداپیشگی راوی داستان را جفری رایت برعهده دارد. هایلی اتول، کیت بلانشت، جان فاورو، الیزابت اولسن، جاش برولین، بندیکت کامبربچ، کت دنینگز، مایکل داگلاس، ادریس البا، کارن گیلان، ست گرین، فرانک گریلو، جف گلدبلوم، لارنس فیشبرن، کریس همسورث و تام هیدلستون از دیگر صداپیشگان فصل سوم این مورد از بهترین سریال های مارول در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های جنایی کره ای

آیرون هارت (Ironheart)

سریال جدید مارول

آیرون هارت یکی از موردانتظارترین و جدیدترین سریال های مارول 2024 محسوب می‌شود که توسط چاینانکا هاچ برای دیزنی پلاس ساخته شده است.

به عنوان یکی از بهترین سریال های مارول 2024 در این سریال شاهد شخصیت ریری ویلیامز هستیم که به عنوان یک نوجوان خلاق و نابغه، پیشرفته‌ترین لباس زرهی را بعد از لباس آیرون‌من می‌سازد. او یک نوجوان 19 ساله و دانشجوی MIT است که یک کسب‌وکار خانگی را اداره می‌کند.

ریری موفق شده یک ماشین کشف ویبرانیوم بسازد که وی را سر راه نامور که رهبر ملت زیر آب است قرار داده. نامور می‌خواهد برای مردم خود، ریری را یافته و بکشد. توصیه می‌کنیم که تماشای این مورد از سریال های 2024 مارول را از دست ندهید.

واندرمن (Wonder Man)

سریال مارول 2024

یکی از سریال های جدید مارول 2024 که توسط دیزنی پلاس معرفی شده، یک لایو اکشن مبتنی بر شخصیت واندرمن است. واندرمن پیش از این عضو گروه انتقام‌جویان بوده و به عنوان یکی از اعضای موسس این گروه در لس‌آنجلس شهرت زیاد داشت.

کارگردانی این سریال جدید مارول 2024 را دستین دنیل کرتون که کارگردان فیلم شانگ‌چی و افسانه ده‌حلقه است برعهده دارد. فیلمنامه را نیز اندرو گست تهیه کرده است.

شخصیت سایمون ویلیامز یا واندرمن اولین بار در کمیک‌های انتقام‌جویان 1964 ظاهر شد. او ابتدا رقیب صنعتی تونی استارک بود و توسط بارون زیمو به خدمت گروه جنایتکار Masters of Evil درآمده بود. زیمو قدرت زیادی به واندرمن داده بود که شامل قدرت‌های فراانسانی، استقامت بالا، آسیب‌ناپذیری و همچنین پرواز با جت پک است. او بعد از حضور کوتاه خود در این گروه جنایتکار، تصمیم می‌گیرد به گروه ابرقهرمانان بپیوندد.

سایمون ویلیامز همچنین یک شخصیت ثروتمند است که همه او را می‌شناسند. نکته جالب درباره این مورد از برترین سریال های مارول 2024 اینکه شخصیت واندرمن به علت شباهت کاراکترش با واندروومن دنیای دی سی تا مدت‌ها استفاده نمی‌شد، اما حالا قرار است بازگردد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های ایرانی 

ویژن کوئست (Vision Quest)

سریال جدید مارول 2024

شاید برترین سریال مارول 2024 جدیدترین اثر مبتنی بر شخصیت ویژن باشد که به عنوان بخشی از داستان وانداویژن روایت می‌شود. شخصیت ویژن حالا قرار است صاحب سریال مستقل خود شود و مارول برای اینکار روی ویژن سفید با نام ویژن کوئست تمرکز کرده است.

به عنوان یکی از بهترین سریال های مارول 2024 در این سریال داستان ماشینی فلسفی دنبال می‌شود که می‌کوشد حافظه و انسانیت خود را مجددا به دست بیاورد. همچنین گفته می‌شود که احتمالا الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در این سریال ظاهر می‌شود اما هنوز قطعی نیست.

سوالات متداول

جدیدترین سریال های مارول 2024 کدامند؟

ویژن کوئست، زامبی مارول، چشمان واکاندا و اکو از جمله جدیدترین سریال‌های مارول هستند.

موردانتظارترین سریال‌های مارول 2024 کدامند؟

فصل سوم وات ایف، واندرمن، مردان ایکس 97 و اکو از جمله موردانتظارترین سریال‌های مارول 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های مارول 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر