;
coinex

رندرهای جدید آیپد مینی 6 از طراحی خاص آن حکایت دارد

اخیرا رندرهای جدید آیپد مینی 6 جدیدترین تبلت اپل منتشر شده است. این رندرها از رنگ بندی و جزئیات خاصی حکایت دارد که گویا تاپایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

براساس انتظارها، آیپد مینی جدید شامل مشخصات سخت‌افزاری خوبی است که زیر یک شاسی کاملا بازطراحی‌شده قرار دارد. این تبلت با الهام گیری از محصولات اخیر اپل، دارای طراحی جدیدی با نمایشگر و لبه‌های تخت است که آن را تقریبا به نسخه کوچک‌تر آیپد ایر تبدیل می‌کند، است.

رندرهای جدید آیپد مینی 6 از طراحی خاص آن حکایت دارد

رندرهای این طراحی، شباهت بسیاری به آیپد ایر ۴ دارند. احتمالا آیپد مینی ۶ دارای نمایشگر ۸٫۴ اینچی لیکوئید رتینا با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حاشیه‌های متقارن و کاهش‌یافته، ضخامت ۶٫۱ میلی‌متر خواهد بود.

قلب تپنده این دستگاه تراشه بسیار قدرتمند A15 است که دقیقاً همان تراشه‌ای است که در بطن سری آیفون ۱۳ قرار دارد که با لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC ساخته می‌شوند و شامل ۶ هسته‌ی پردازشی متشکل از دو هسته قدرتمند برای پردازش‌های سنگین و ۴ هسته ضعیف برای پردازش‌های روزمره است. این محصول مطابق اطلاعات رندرها در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی خواهد بود. تصاویر این رندرها را در ادامه به ببینید:

براساس آنچه از گذشته این محصولات می دانیم، آیپد مینی همواره قیمتی بین آیپد استاندارد و آیپد ایر داشته و احتمالا همین گونه قیمت‌گذاری خواهد شد. اکنون نسخه پایه آیپد استاندارد ۳۲۹ دلار و آیپد ایر ۵۹۹ دلار می‌باشد که احتمالا آیپد مینی ۶، ۴۲۹ تا ۴۹۹ دلار قیمت داشته باشد که قیمت بیشتری در مقایسه با آیپد مینی ۳۹۹ دلاری کنونی دارد که احتمالا به علت مشخصات قدرتمند و زبان طراحی جدید باشد؛ چون که اپل قبل‌تر قیمت آیپد ایر ۴ را نیز در مقایسه‌ با نسل گذشته‌اش افزایش داده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای جدید آیپد مینی 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر