;
coinex

اولین تصاویر از آنر واچ GS3 منتشر شد

گرچه ساعت هوشمند آنر واچ GS3 قبلا معرفی شده بود، اما تا حالا تصویری منتشر نشده و فقط رندرهای مطبوعاتی این ساعت منتشر شده بود.

اکنون اولین تصاویر واقعی این ساعت هوشمند، طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. قرار است آنر Watch GS3 در سه نسخه Voyager، Streamer Classic و Racing Edition وارد بازار شود که همه این‌ها دارای بند سیلیکونی خواهند بود اما این تصاویر ارائه شده نسخه Voyager را نشان نمی‌دهد.

اولین تصاویر از آنر واچ GS3 منتشر شد

یکی از ویژگی‌های برتر آنر Watch GS3 سنسور ۸ کاناله PPG آن است که جهت اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب از الگوریتم‌ و موتور هوش مصنوعی استفاده می‌کند. ماژول ضربان قلب این ساعت شامل یک ماژول ۸ کاناله PPG، یک موتور هوش مصنوعی ضربان قلب، یک الگوریتم ردیابی فرکانس و الگوریتم ضربان قلب هوش مصنوعی است که همه این موارد باعث اندازه‌گیری داده‌های ضربان قلب کاربران سریع‌تر و دقیق‌تر می‌شوند.

این ساعت دارای نمایشگر گردی با اندازه نامشخص است که به‌ یک قاب فلزی متصل شده است. دو دکمه فیزیکی نیز در این دستگاه وجود دارد و از بندهایی استفاده کرده که به راحتی جدا خواهند شد. این ساعت‌ها در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد.

Voyager با بدنه نقره‌ای و بندهای چرمی آبی، Streamer Classic با بدنه طلایی و بند‌های چرمی قهوه‌ای و Racing Edition با بدنه خاکستری و بندهای لاستیکی مشکی هستند . زمان عرضه این ساعت مشخص نیست اما احتمالا تا ماه سپتامبر یا همان اواخر تابستان تا اواسط پاییز به صورت رسمی عرضه خواهند شد. تصاویر این ساعت جدید را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تصاویر از آنر واچ GS3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر