;
coinex

اختیاری شدن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ با فیسبوک برای کاربران عادی

اختیاری شدن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ با فیسبوک برای کاربران عادی به این معناست که دسترسی فیسبوک به اطلاعات کاربران عادی زین پس اجباری نخواهد بود.

البته کاربران حساب‌ها تجاری همچنان فاقد این حق هستند و درصورت نپذیرفتن اشتراک گذاری داده ها، حق استفاده از واتساپ را نخواهند داشت. این موضوعی است که مدتی پیش نگرانی های عمده ای برای کاربران عادی در پی داشت و موجی از مهاجرت از واتساپ را در پی داشت.

اختیاری شدن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ با فیسبوک برای کاربران عادی

از دی ماه سال پیش بود که واتساپ اجباری بودن اشتراک گذاری داده‌های خود با فسبوک را اعلام کرد که البته با انتقادات زیاد و کاهش مخاطب روبرو شد. موضوعی که نگرانی هایی بر سر امنیت واتساپ پدید آورد. بعد از واکنش منفی کاربران نسبت به این موضوع و مهاجرت شمار زیادی از این پلتفرم، واتساپ تصمیم به تغییر سیاست جدید خود گرفت.

کاربران واتساپ از دی ماه تا ۲۰ بهمن سال گذشته وقت داشتند تا تن به این اجبار بدهند اما انتقادها آن قدر زیاد بود که واتساپ مجبور به تمدید تا ۲۵ اردیبهشت امسال شد. اما باز هم انتقادها آرام نشد و تا جایی پیش رفت که واتساپ از تصمیم خود منصرف شد و از حذف یا محدود سازی حساب‌ها پشیمان شد و اکنون نیز به اختیاری بودن این طرح تن داده است.

این مسئله یعنی اختیاری بودن اشتراک داده ها صرفا برای حساب های شخصی و معمولی خواهد بود و کاربران بیزینس همچنان ناگزیر به پذیرش قوانین جدید هستند. هیچ راه فراری هم وجود ندارد  و اگر علاقه ای به این مسئله نداشته باشید باید با حساب تجاری خود خداحافظی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اختیاری شدن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ با فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر