;
coinex

جدیدترین تصاویر اپل واچ 7 را ببینید

اپل در کمتر از یکماه پیش رو از جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ جدید رونمایی می کند. اما اینجا شما را به تماشای جدیدترین تصاویر اپل واچ 7 دعوت می کنیم.

قبلا رندرهای کلی این ساعت را دیده بودیم اما اکنون رندرهای جدیدی از آن منتشر شده است. این ساعت قرار است تغییری بزرگ در طراحی اپل واچ‌ها به وجود بیاورد.‌ این ساعت دارا طراحی تخت است.

جدیدترین تصاویر اپل واچ 7 را ببینید

طراحی در صنعت فناوری هر روز به سمت گردی و نرمی بیشتری می‌رود و سامسونگ نیز از پیشگامان اصلی آن است. گوگل نیز بیشتر طراحی‌هایش به همین سمت است اما اپل دقیقا در جایگاه مقابل قرار دارد و اکثر محصولاتش رو به مستطیلی و جعبه‌ای‌تر شدن دارند مثل آیفون ۵ یا آیفون ۴.

در ۲۰۱۸ میلادی بود که آیپد پرو با طراحی تخت معرفی شد و سپس آیفون ۱۲ و سری‌های جدید مک، تا امروز که نوبت به اپل واچ سری ۷ رسیده است. این نوع طراحی طرافداران و منتقدان زیادی دارد. از نکات مثبت این طراحی آن است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر می‌تواند تا حد بیشتری کم شود. رندرهای جدید اپل واچ 7 را در ادامه ببینید:

این ساعت هوشمند دارای دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی متری، نمایشگر و باتری بزرگ‌تر است قیمت این ساعت نسخه ۴۱ متری ۳۹۹ دلار خواهد بود. البته احتمالا هنگام عرضه، اندکی تغییر قیمت اتفاق بیفتد. احتمالا در ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در بزرگ‌ترین رویداد سالانه اپل، این ساعت هوشمند رونمایی خواهد شد. در آخر باید گفت‌ که این اطلاعات همچنان رسما تایید نشده‌اند. اما طرفداران به شدت پیگیر اخبار جدید اپل واچ هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین تصاویر اپل واچ 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر