coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 [مقدماتی جام جهانی قطر]

بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مرحله‌ی حساس خود رسیده است، با ما در پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 از سایت تکراتو همراه باشید.

همواره بازی‌های مقدماتی جام جهانی بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. چرا که از یک سو تیم‌های کوچک‌تر با تمام انگیزه و روحیه در این مسابقات حاضر می‌شوند تا جواز حضور در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان و شاید حتی بتوان گفت پربیننده‌ترین رویداد ورزشی جهان را بدست بیاورند و از سوی دیگر نیز تیم‌های بزرگ به هیچ وجه نمی‌خواهند امکان حضور در جام جهانی را از دست بدهند. در این گزارش ما به پخش زنده بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 می پردازیم.

پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400

پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 [مقدماتی جام جهانی قطر]
ساعت پخش بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 / زمان پخش بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400
در حالی مسابقات مقدماتی جام جهانی ادامه پیدا خواهد کرد که بنظر می‌رسد نگرانی‌ها مبنی بر عدم حضور تماشگران در ورزشگاه‌ها برطرف شده است و اکثر کشورها اجازه‌ی حضور علاقه مندان در ورزشگاه‌ها را صادر کرده اند. این نگرانی خصوصا در مورد مسابقات جام‌ جهانی بسیار افزایش پیدا کرده بود چرا که در عدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها ضرری بزرگ برای برگزارکنندگان جام جهانی به بار می‌ آورد.

یکی از حساس‌ترین جدال‌‌های این هفته‌ی مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر بازی بین دو تیم پرتغال و ایرلند است.  حساسیت این بازی خصوصا برای ایرلند بسیار بیشتر است چرا که ایرلند از دو مسابقه‌ی قبلی خود هیچ امتیازی بدست نیاورده و بنابراین اگر در برابر پرتغال نیز تن به شکست بدهد تقریبا شانس حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد. اما آمارها به ما چه می‌گوید؟

این دو تیم در کمال ناباوری تا به حال تنها یک بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که آن یک بار هم با  نتیجه‌ی 5 بر 1 به سود پرتغال پایان یافت. آن بازی در خاک ایرلند برگزار می‌شد و آن نتیجه بسیار برای ایرلندی‌های متعصب تحقیرکننده بود  و حالا این بازی در خاک پرتغال و این مساله باعث شده ایرلندی‌ها به فکر انتقام باشند. اما از لحاظ امار حضور در جام جهانی، پرتغال با 7 بار حضور در جام‌های جهانی و ایرلند با ۳ بار حضور جزو تیم‌هایی هستند که بسیار کم در این جام حضور داشته اند. همچنین هر دو تیم تا به حال قهرمان جهان نشده اند و بهترین نتیجه‌ی پرتغال کسب مقام سوم در جام جهانی 1966 است زمانی که آنها با حضور اوزبیو افسانه‌ای تیمی دوس داشتنی و بسیار جنگنده بودند.

در انتها باید اشاره کنیم که پخش زنده فوتبال پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران و در ورزشگاه آلگاروه واقع در شهر آلمانسیل پرتغال برگزار خواهد شد. برای پخش زنده بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرتغال و ایرلند 10 شهریور 1400 از Sky Sports

پخش زنده فوتبال پرتغال و ایرلند 10 شهریور 1400 از beIN Sports EN

پخش زنده بازی پرتغال و ایرلند 10 شهریور 1400 از Sport TV

پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 [مقدماتی جام جهانی قطر]
ساعت پخش بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 / زمان پخش بازی پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400
بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پرتغال ایرلند 10 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو  در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر